2020-11-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Hur fan kan ha flera tusentals krya på dig på fb?

Är hela jävla Sverige paralyserad???

Han levde med en pedofil som han visste var pedofil och hela Sverige tkr synd om han.fy fan vad äckligt.

En del folk klarar bevisligen av att hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Citera
2020-11-27, 18:48
Medlem
Zloths avatar
Självklart kände Federley till hans älskares bakgrund.

Nu är det full damage control som gäller i globalistmedia.
Citera
2020-11-27, 18:52
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Hinner inte läsa hela tråden just nu. Är det nån som vet om pedofilen var bög innan fängelsevistelsen, eller var det något han lade sig till med där? Hört att det förekommer bland tjyvarna.

Han levde med en kvinna förut. Mamman till flickorna han våldtog.

Min personliga åsikt: han tänder på barn i första hand. Att det därför inte spelat någon roll om han är ihop med är en man eller kvinna. Huvudsaken att de har en dotter i passande ålder. Och det har FF.
Citera
2020-11-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
En del folk klarar bevisligen av att hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Ja, eller så är det bara mänskligt hyckleri under täckmantel.

Vad gäller Federley så kan man ju fråga sig hur han har tänkt, något sådant här kommer förr eller senare ut.
Jante är på tok för stor på landet för att någon person som han klarar av att mörklägga det.
Helt vederbörligt pudlar han ju nu och lämnar politiken. Värdegrunden har segrat!
Citera
2020-11-27, 18:53
Medlem
E.Erikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Han är död som människa också. Han borde ta livet av sig.

Tänk alla gånger detta kräk stått och öst galla över SD och hur hemska alla rasister är, vilka omoraliska och onda människor de är som inte vill ha ohejdad massinvandring och tokliberalism. Bra att denne självutnämnde domare nu visar sina rätta färger. (...)
Detta måste vara ett psykologiskt fenomen eftersom vi ser det gång på gång. Militanta värdegrundsaktivister visar sig ha ett ruttet inre när manteln faller...tänk Fredrik Virtanen mfl.

Nu har de fått sällskap av pedofilkramaren Fredrik Federley.
Citera
2020-11-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Finns en annan möjlighet också, att Stoppa Pressarnas skribent hittat på allt om källorna i Björbo. Någon som var inne i tråden och påstod sig känna Fredrick F hävdade det.

Den möjligheten låter dock en aning osannolik, mer som en hoppets halmstrå från FF vänner i Stockholm.

Men lyssna nu, politiker blir granskade in på kalsongerna av Säpo och andra myndigheter. Detta innefattar alltså, sambos, syskon och andra närstående. Finns alltså inte en minsta chans att Federley INTE kan ha känt till sin pojkväns bakgrund. Ponera att han inte blivit informerad om pojkvännens bakgrund, vilket förefaller orimligt, så hade han själv fått el tagit kännedom om det. Går liksom inte dölja 6 år av sin bakgrund och till slut hade Federley själv börjat forska så klart. Ligger liksom i människans natur. Sen har pojkvännen folk omkring sig, som jag förutsätter Federley träffat, som vet om allt.

Kan garantera att Federley, precis som hans chefer, känt till sin sambopojkväns bakgrund. Det hoppas jag alla förstår.
Citera
2020-11-27, 18:54
Medlem
Soterns avatar
Lamotte tar upp det också med bild på peddot. Han brukar väl kolla upp sina källor?

https://www.facebook.com/joakim.lamotte/
Citera
2020-11-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makramento
Ja, eller så är det bara mänskligt hyckleri under täckmantel.

Vad gäller Federley så kan man ju fråga sig hur han har tänkt, något sådant här kommer förr eller senare ut.
Jante är på tok för stor på landet för att någon person som han klarar av att mörklägga det.
Helt vederbörligt pudlar han ju nu och lämnar politiken. Värdegrunden har segrat!

Federley var väl förälskad och mannen beskrivs som narcissist och är kanske väldigt manipulativ.
Citera
2020-11-27, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Han levde med en kvinna förut. Mamman till flickorna han våldtog.

Min personliga åsikt: han tänder på barn i första hand. Att det därför inte spelat någon roll om han är ihop med är en man eller kvinna. Huvudsaken att de har en dotter i passande ålder. Och det har FF.

Predator.
Vi andra normala män får ju runka - eller försöka hitta en skabbig full kvinna i den lokala Bingohallen.
Citera
2020-11-27, 18:59
Medlem
Han om omger sig väl bara med ja-sägare... typiskt vår tids politiker broilers.
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Gluttat lite i flödet på FFs facebook-sida.
Bara "snälla" kommentarer vad jag kunde se.
Rensas alla "ickesnälla" kommentarer bort eller är folk verkligen så återhållsamma?
(Personligen skulle jag aldrig skriva en kommentar, positivt laddad eller negativt laddad)
Citera
2020-11-27, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsWerner
Från SP:

Plötsligt utbränd och utarbetad:

"Jag har fallit i bitar och behöver samla ihop mig själv", skriver Fredrick Federley.

Konfronteras med fakta om att utbrändheten är fake:

"Det skrivs på vissa sajter nu att en person som tidigare stått mig nära är dömd för oerhört allvarliga brott. Det är tyvärr sant. De brott han har begått är rakt igenom fruktansvärda, obeskrivliga och helt oförlåtliga. Vi har nu gått skilda vägar"

Att försöka ljuga om att det var något han inte visste:

Granne
"Jag såg hans inlägg, det var formulerat som om att han precis fått reda på att hans sambo är pedofil. Sanningen är att mannen har bott i Björbo sedan i somras, och redan andra gången de träffades fick Federley reda på allting",

Vänner och bekanta
Fredrick Federley ska även ha berättat för vänner och bekanta om 42-åringen som flyttat in hos honom. – Han har varit så fräck att han sagt att sambon suttit inne och samtidigt erbjudit dem att läsa igenom domen, men då har de självfallet sagt ”nej tack”, det tycker jag visar på hur Federley manipulerar folk.

Innan han blev plötsligt utbränd
Flerbarnspappan är mycket upprörd, hans små barn har lekt i närheten av pedofilen.
– Det här är bullshit, Federley och hans sambo ringde runt i lördags när alla i Björbo fick reda på det och försökte försköna allt. Pedofilen sa till min granne ”jag har varit öppen med Fredrick, han har vetat om det här hela tiden”.
Men jösses vilken svag rapportering av SP.

Skribenten på SP säger sig alltså ha talat med en man som säger sig ha talat med en granne som säger att Jonas säger att Fredrick visste om allting redan i somras.

Det är ju hörsägen i fyra led! "A säger att B sagt att C sagt att D sagt att..."

Skribenten på SP borde ha skrivit: "Jag har pratat med en man som är upprörd på grund av ett rykte han säger sig ha hört. Jag har inte kunnat bekräfta ryktet."
Citera
2020-11-27, 19:01
Medlem
Självklart visste han det. Nu försöker han låtsas som att han mår dåligt över det men han har så klart vetat om det hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Självklart kände Federley till hans älskares bakgrund.

Nu är det full damage control som gäller i globalistmedia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in