2020-11-26, 16:40
Medlem
LawNumberSixs avatar
Såg han kort på tv häromdagen, något program från/om EU, han pratade just då i tel med sin dotter.

Det som slog med då var att FF minst sagt såg ut som sju svåra år, vet nu inte när detta var inspelat, men att FF var nere på nio redan då är säkert.

Förklaringen kom ju nu!
Senast redigerad av LawNumberSix 2020-11-26 kl. 16:50.
Citera
2020-11-26, 16:41
Medlem
Snaidistens avatar
Jahaja, lite märkligt detta ändå.
“Jag har fallit i bitar och behöver samla ihop mig själv” skriver han själv på Facebook."

Känns som fredde mår dåligt över att detta kommit ut, inte nödvändigtvis pedofilens gärningar per se.

Hoppas hans lilla dotter har klarat sig från pedofilen.
Av hans plötsligt kraftiga reaktion att döma så finns det ju orsak att undra.
Citera
Medlem
Det ena leder till det andra.
En vidrighet öppnar dörren till en annan.

Är det deras surrogattvillingar som är offren?

Jag s p y r.

Såhär går det när man vill "legalisera" Vidrigheter!!!!!
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kanske han tryckte Fredrick för att komma åt dottern? FF är ju nästan aldrig hemma och de bor på en gård, utan insyn...

Hemska tanke! Ja, det är inte omöjligt. Det är ju jättevanligt, att pedofiler letar ensamma mammor, med barn i (för dem) rätt ålder och kön, på dejtingforum... Och den ensamma mamman blir så glad, för att mannen UPPSKATTAR att hon är mor och har barn, och nu ska hon få hjälp och avlastning med barnen, och kunna gå ut med tjejkompisarna medan han passar dem...

Men är FF så dum..?
Citera
2020-11-26, 16:42
Medlem
Drozds avatar
Pedofilen kanske var sambo med Ursula Federley? Ursula brukar ju hitta på saker Fredrik inte kan stå för:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...det-var-ursula
Citera
2020-11-26, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Pedofilen kanske var sambo med Ursula Federley? Ursula brukar ju hitta på saker Fredrik inte kan stå för:

Så kan det förstås vara och i så fall behöver ju inte den dömde mannen vara homosexuell.
Citera
2020-11-26, 16:44
Medlem
Jenshalls avatar
Känns som det kommer komma mer här i denna historia. Det vet Federley och det vet Centerpartiet
Citera
2020-11-26, 16:46
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd

Ursula? Bevisar ju att fanskapet inte är riktigt klok. Bögar skulle inte få ha barn. De är en fara för barn och det har FF bevisat nu.
Citera
2020-11-26, 16:47
Medlem
FF har levt ett liv som sambo med denna J sedan i våras. FF har vetat detta hela tiden.
Ovan är säkra uppg.
Ryktet säger att peddot ej har fått sova i huset när FFs dotter varit på besök.
Mvh
Ex-vän till paret.
Citera
2020-11-26, 16:47
Medlem
Närstående behöver inte betyda att mannen haft en relation med FF utan det kan ju vara så att han haft det med en kvinna i FFs närhet.

Speciellt med tanke på att pedot förgripit sig på flickor.
Citera
2020-11-26, 16:48
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hemska tanke! Ja, det är inte omöjligt. Det är ju jättevanligt, att pedofiler letar ensamma mammor, med barn i (för dem) rätt ålder och kön, på dejtingforum... Och den ensamma mamman blir så glad, för att mannen UPPSKATTAR att hon är mor och har barn, och nu ska hon få hjälp och avlastning med barnen, och kunna gå ut med tjejkompisarna medan han passar dem...

Men är FF så dum..?
Jag har alltid tyckt att FF varit speciell. Nej, jag har inga problem med bögar alls men just FF har inte känts ok. Nu är det säkert så att FF varit naiv men hur kom denna man in i bilden? Jag tror att FF har någon böjelse som pedofilen exploaterat s.a.s.

Tänk om C nu kunde gå tillbaka till sina rötter och bli ett bondeparti igen som står för traditionella värderingar.
Citera
2020-11-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redpolski
FF har levt ett liv som sambo med denna J sedan i våras. FF har vetat detta hela tiden.
Ovan är säkra uppg.
Ryktet säger att peddot ej har fått sova i huset när FFs dotter varit på besök.
Mvh
Ex-vän till paret.

Du måste skämta. Vore helt sjukt att medvetet i leda en relation med en pedofil..

Eller är alla homosexuella pedofiler? Att han tänkte att det var ju inte så farligt för tänder på barn gör ju jag också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in