2020-11-27, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Kanske är det som du säger.

Jag tycker ändå en fråga är: ska det verkligen vara så att en person måste vara oberörbar för umgänge och relationer efter att ha avtjänat ett fängelsestraff?

oberörbar eller inte, jag hade inte lämnat mina barn ensamma med denna man då upplysningar om hans gärningar OCH hans attityd till brottet och brottsoffer finns offentlig tilgängliga;

— Han har en minimerande inställning till allvaret av sexuellt våld och en närmast tvångsmässig fixering vid brottsoffren och deras moder, den tidigare sambon. Han har ett beteende som indikerar attityder som förminskar allvaret av sexuellt våld och han har en påtagligt bristande uppfattning om sitt behov av förändring, lyder ett uttalande från Riksmottagningen i Kumla från 2014.
Citera
2020-11-27, 18:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ursula är hans kvinnliga alter ego.
... . Som han skyllt kriminella saker på förut, eller? Varför är alltid m-t-f-transor helt jävla galna?
Citera
2020-11-27, 18:14
Medlem
Svantevits avatar
Hinner inte läsa hela tråden just nu. Är det nån som vet om pedofilen var bög innan fängelsevistelsen, eller var det något han lade sig till med där? Hört att det förekommer bland tjyvarna.
Citera
2020-11-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Hinner inte läsa hela tråden just nu. Är det nån som vet om pedofilen var bög innan fängelsevistelsen, eller var det något han lade sig till med där? Hört att det förekommer bland tjyvarna.

Svantevit - ett namn som ger respekt. Jag föreslår att du läser tråden.
Citera
2020-11-27, 18:21
Medlem
-DaRude-s avatar
Var bor pedofil-Jonas nu?
Citera
2020-11-27, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
... . Som han skyllt kriminella saker på förut, eller? Varför är alltid m-t-f-transor helt jävla galna?

Och varför är de Sveriges politiska representanter?
Visst jag kommer ihåg för 25 år sen så skulle alla män vara kvinnor - jag kommer tydligt ihåg denna era - Kvinnor är tydligen bäst på allt - det hade jag ingen aning om - rent vetenskapligt så är kvinnor sämre inom alla områden - men tydligen skall imbecilla bestämma....

OCH då och bara DÅ kan det existera en slags kvinnoman.
Senast redigerad av Whistlehead 2020-11-27 kl. 18:29.
Citera
2020-11-27, 18:24
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Något är riktigt sjukt.

Expressens David Baas var riktigt på hugget först. Sedan blev det knäpp tyst. Tyst i nästan alla media utom Stoppa Pressarna.

Märkligt.
Ingenting på tidningarnas framsidor idag, nu är det mörkning och damage control som gäller! Om detta hade varit en person med "fel" värdegrund så skulle drevet nåt historiska proportioner och coronaviruset hamnat som notiser i media.
Citera
2020-11-27, 18:29
Medlem
Hur fan kan ha flera tusentals krya på dig på fb?

Är hela jävla Sverige paralyserad???

Han levde med en pedofil som han visste var pedofil och hela Sverige tkr synd om han.fy fan vad äckligt.
Citera
2020-11-27, 18:36
Medlem
gryzors avatar
Ni verkar leva i villfarelsen att mainstream-media skall plocka upp saker som "vi alla vet", men som inte alla borde veta.

Roligt.

Spelar ingen roll att hans "pojkvän" stått med en underårings könsorgan i munnen, han röstade ju FÖR FRA-lagen -- då måste han vara snäll.
Citera
2020-11-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Hur fan kan ha flera tusentals krya på dig på fb?

Är hela jävla Sverige paralyserad???

Han levde med en pedofil som han visste var pedofil och hela Sverige tkr synd om han.fy fan vad äckligt.

Facebook är skitviktigt för förrädare, ty då uppmuntras de till att "det är inte alls dig det är fel på " Det är alla andra som det är fel på.

En politiker som öppet är på social media---är en direkt bluff.

(vilket tex USA President utnyttjade till fullo - snacka om att trolla hela världen)
Citera
2020-11-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Hur många m-t-f transor känner du? Vem har sagt att Fedorley är galen?
Citera
2020-11-27, 18:46
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Det är väl uppenbart att Federley känt till Jonas bakgrund om man inte ska få det till en sammansvärjning av hela byn m. fl.
Finns en annan möjlighet också, att Stoppa Pressarnas skribent hittat på allt om källorna i Björbo. Någon som var inne i tråden och påstod sig känna Fredrick F hävdade det.

Den möjligheten låter dock en aning osannolik, mer som en hoppets halmstrå från FF vänner i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in