2020-11-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
FF ska ju ha sagt till grannarna och vännerna att sambon begått brott, och frågat om de vill läsa domen (vilket de artigt avböjde), jag förmodar att det hände tidigare än i lördags... Så beroende på om och när detta hände, så finns det ju ett antal vittnen...

Grannarna säger att FF och pedofil-Jonas ringde runt i lördags och försökte lugna grannarna (jag fattar inte riktigt vad en dömd pedofil skulle kunna säga till sitt försvar, som inte bara gör situationen ännu värre), men sen lät det ändå på någon granne som att det varit ute längre. Stoppa Pressarnas artiklar är inte helt glasklara.
Citera
2020-11-27, 13:19
Medlem
Söker i tråden... står det vad pedofilgubben heter och kanske foto på honom?
Citera
2020-11-27, 13:21
Medlem
SVT lägger först ut texten från FF Facebook där han nämner att han levt med en dömd person, för att sedan ta bort detta kvarten senare.

Varför gör dem så tror ni?

https://imgshare.io/image/NeztCF

https://imgshare.io/image/NezD89
Citera
2020-11-27, 13:25
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är inte ens säkert att FF är särskilt mycket bög alls, men hans sanna sexualitet gick såklart inte att visa upp och göra karriär på - därför tog han till bög-kortet (merit i svensk politik) och odlade sitt specialintresse i skymundan..?

Fullt möjligt
Citera
2020-11-27, 13:26
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Grannarna säger att FF och pedofil-Jonas ringde runt i lördags och försökte lugna grannarna (jag fattar inte riktigt vad en dömd pedofil skulle kunna säga till sitt försvar, som inte bara gör situationen ännu värre), men sen lät det ändå på någon granne som att det varit ute längre. Stoppa Pressarnas artiklar är inte helt glasklara.
Jag har inte läst dagens artikel ännu, ska göra det nu...

Har läst nu, det jag undrar mest över är när, tidsmässigt som FF första gången ska ha sagt till vänner och grannar att hans sambo är dömd och om de vill läsa domen...
Senast redigerad av Enydrion 2020-11-27 kl. 13:37.
Citera
2020-11-27, 13:28
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet

"Hej, jag ville bara meddela att jag är en ny människa nu som lever ett lyckligt liv tillsammans med en rikskänd bög/dragqueen och hans nioåriga dotter. Det där andra snusket har jag lämnat bakom mig. Puss hej!"
Citera
2020-11-27, 13:29
Medlem
Någon som bild på det vidriga äcklet??
Citera
2020-11-27, 13:29
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det är väl lätt att verka tuff på internet men jag har alltid tyckt han varit en charlatan. C sålde in honom för att matcha den då så häftiga Stureplanscentern. Han var motpolen mot lantbrukargubbarna och förbudskärringarna med fula glasögon. Naturligtvis var han mer ett koncept än en riktig människa.

Det allra sista av sitt förtroendekapital eldade han upp när han skyllde på Ursula och sedan villigt sög av resten av Alliansen i FRA-frågan. Det var många libertarianer som blev ledsna i ögat när deras talesperson med krokodiltårar i ögonen placerade Mauds partipenis i sin mun och gillande sög den.

Ja, jag har alltid haft charlatan-vibbar av honom. Han kände vart vinden drog, såg möjligheterna att fylla ett tomrum i Centern och jobbat till max för att profilera sig.
Citera
2020-11-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag gillar särskilt combon "Federley gay" = untouchable, och pedofili = burn in hell. Det måste bli kortslutning i många vänster-människors hjärnor nu.

Pedofili-skandalen i RFSU-toppen smet under radarn i svenska media, så han kan mycket väl klara sig. utan drev i media.
Federley är väl rakt ingen vänster människa.
Han är en liberal som ständigt står på arbetsgivarnas och de starka i samhällets sida

Jag har nästan svårt att tro han är så sjuk att han blir tillsammans med en dömd pedofil.
Jag tror pedofilen lurat i honom att han satte inne för något mera oskyldigt
Citera
2020-11-27, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
Någon som bild på det vidriga äcklet??

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fredrick_Federley
Citera
2020-11-27, 13:35
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
https://sv.wikipedia.org/wiki/Fredrick_Federley

Hehe, nog sambon/peddon som åsyftades...
Citera
2020-11-27, 13:38
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Federley är väl rakt ingen vänster människa.
Han är en liberal som ständigt står på arbetsgivarnas och de starka i samhällets sida

Jag har nästan svårt att tro han är så sjuk att han blir tillsammans med en dömd pedofil.
Jag tror pedofilen lurat i honom att han satte inne för något mera oskyldigt
DÖMD TILL 9 ÅR, vad för "oskyldigt" skulle det kunna vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in