Citat:
Mer talar isf för att datorn stod hemma hos henne och alla måsten pågick med hennes bostad som bas.
Man skickar ett mejl med länk till dokumentet eller mappen. Tre alternativ finns för den som får delningen.
Titta, kommentera eller redigera.
Ett dokument kan också vara offentligt på Drive eller delas så att alla som har länken kan gå in dokumentet/mappen.
Jag ska testa denna variant men om det skulle vara många man delat dokument (säg dokument delat till hundra personer) med så skulle ju webläsaren se ut som en julgran om den höll på att uppdatera varje gång någon läste dokumentet.
Ska fortsätta testa lite här och ha HD i åtanke som IT-assistent den kvällen.
Man skickar ett mejl med länk till dokumentet eller mappen. Tre alternativ finns för den som får delningen.
Titta, kommentera eller redigera.
Ett dokument kan också vara offentligt på Drive eller delas så att alla som har länken kan gå in dokumentet/mappen.
Jag ska testa denna variant men om det skulle vara många man delat dokument (säg dokument delat till hundra personer) med så skulle ju webläsaren se ut som en julgran om den höll på att uppdatera varje gång någon läste dokumentet.
Ska fortsätta testa lite här och ha HD i åtanke som IT-assistent den kvällen.
HD är troligen medbrottsling till att undanröja Lena.
Hennes flummiga svar under förhör, eller bara det att hon ser till att det blir grundligt städat i Stefans hus, hon tar badrummet. Hennes eget badrum ser skitigt ut. Om hon nu var nyinflyttad, borde det väl vara glänsande rent hos henne? Inte vill man leva med någon annan persons smutsrester?
Varför är hon så på och drar med sin syskon och föräldrar för att storstäda i huset, hos sitt ex?
Han får väl ta rätt på sin egen skit, inte skulle jag städa så grundligt hos den som bedragit mig och gjort mig illa i så många år, städa bort älskarinnans sexkladd? Nej, så dumt så det finns inte.
Om Stefan nu inte klarar av att hålla hemmet i bra skick, kanske han är i behov av boendestöd? Han är ju nästan invalid emellanåt, pga ryggen som han har tramadol och morfin för hemma (har jag för mig att han nämner under rättegången) för att lindra smärtorna.. väldigt beroendeframkallande substanser. Hur ofta tar han dem? Hur ofta får han förnyade recept? Märkligt att han kan likt en akrobat svinga sig fram i jakt på geoburkar, överland och hav, upp och nerför berg... har de drogtestat riddaren på stålhästen?