2020-11-17, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det var lite konstigt. När jag var utan sub i 3 månader så mådde jag väldigt bra av subben och noddade.

Mycket märkligt. Känner även att ju mer jag tar ju mindre känner jag, 4mg är perfekt ingen skillnad på 4 eller 8mg. Tar sub så fort jag får chansen och kan komma över till ett bra pris, då kör jag 2+2 max 4+4 om dagen. Måste dock röka fet och dricka för att komma dit jag vill....

Ingen som kan relatera? Vet att endel som gått sub programmen säger samma. Har aldrig gått programmet men har mycket vänner som har, så har alltid fått hälften av deras dos om dagen så kan lika gärna gått i programmet.
Citera
2020-11-17, 19:26
Medlem
Tog cirka 0.5mg sub igår kväll kan jag slänga i mej 3mg ksalol nu ikväll?
Citera
2020-11-21, 21:43
Medlem
Hej! Jag har inte så stor koll och hittar inga bra svar -

jag tog sub ungefär i 4 dagar, ganska "stora" doser antar jag, totalt ungefär 20mg. Sista dosen tisdag förmiddag.

Är det lugnt att dricka ikväll? Eller borde jag avstå för att vara säker?
Citera
2020-11-21, 23:39
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tintins
Hej! Jag har inte så stor koll och hittar inga bra svar -

jag tog sub ungefär i 4 dagar, ganska "stora" doser antar jag, totalt ungefär 20mg. Sista dosen tisdag förmiddag.

Är det lugnt att dricka ikväll? Eller borde jag avstå för att vara säker?

Du vet redan svaret ...
Citera
2020-11-22, 14:54
Medlem
Gått på sin ungefär 2,5år doserna har legat runt 2mg om dagen senaste tiden, tänkte lägga det på hyllan är så trött att vara beroende av en tablett..

Hur tror ni min at kommer vara och hur länge sitter atn i?

Edit : jag var utan i 4 dagar tills jag tog lite under 1mg idag.. Starta jag nyss om min at bara?..
Citera
2020-11-26, 17:58
Medlem
Hur lång tid tar det innan man blir fysiskt beroende och får avtänding? Och spelar dos roll? Jag brukar ta en extremt liten lina. Typ 50mcg. Är det lugnt att köra detta en månad i sträck utan att man skapar något större beroende?
Citera
2020-11-26, 23:01
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Gått på sin ungefär 2,5år doserna har legat runt 2mg om dagen senaste tiden, tänkte lägga det på hyllan är så trött att vara beroende av en tablett..

Hur tror ni min at kommer vara och hur länge sitter atn i?

Edit : jag var utan i 4 dagar tills jag tog lite under 1mg idag.. Starta jag nyss om min at bara?..

Den kommer vara seg och utdragen. Räkna med några veckor innan det vänder. Det enda positiva är ju att det inte är lika intensivt som andra opi med kortare halveringstider.
Citera
2020-11-27, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Den kommer vara seg och utdragen. Räkna med några veckor innan det vänder. Det enda positiva är ju att det inte är lika intensivt som andra opi med kortare halveringstider.

Ja den är verkligen dryg.. Aldrig haft problem med att lägga av med opiater tills jag började med sub, trodde atn skulle vara 3-4 intensiva dagar som på oxy och sånt.

Men när jag skulle gå av och jag märkte hur utdragen den var, pust.. Det är den ända drog jag har haft problem med att sluta, hellre en kort och intensiv än lång och utdragen, timmar känns som dagar, en vecka som en månad, och en månad som ett år..

Liten uppdatering, började igen, köpte 3 8or och ska försöka trappa ner så mycket jag bara kan, och försöka ändra till att ta varannan dag bara så den blir så mild jag kan göra den.. Tack för svar min vän!
Citera
2020-11-27, 09:06
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Ja den är verkligen dryg.. Aldrig haft problem med att lägga av med opiater tills jag började med sub, trodde atn skulle vara 3-4 intensiva dagar som på oxy och sånt.

Men när jag skulle gå av och jag märkte hur utdragen den var, pust.. Det är den ända drog jag har haft problem med att sluta, hellre en kort och intensiv än lång och utdragen, timmar känns som dagar, en vecka som en månad, och en månad som ett år..

Liten uppdatering, började igen, köpte 3 8or och ska försöka trappa ner så mycket jag bara kan, och försöka ändra till att ta varannan dag bara så den blir så mild jag kan göra den.. Tack för svar min vän!

Trappa ner innan låter smart. Finns ju andra preparat som kan lindra också, men det är alltid en balansgång det där tycker jag.
Citera
2020-11-29, 23:56
Medlem
Jag har en fråga. Jag tog min sista heroindos 19.30 idag och i morgon så ska jag börja med laro (suboxone) och kommer få 4mg vid kl. 15.30. Nu till frågan, tror.ni jag kommer få avtändning? Tror ni jag väntade för länge och skulle tagit den sista mycket tidigare :/?
Citera
2020-12-03, 18:04
Avstängd
hrjn1989s avatar
En fråga till experterna från mig som har noll koll på opiater/opioider, eller vad det kallas. Jag fick en Subutex (den heter säkerligen någonting annat, men för mig är alla dessa ”program mediciner” samma sak) som såg ut som en liten frigolit bit. Jag delade den på 4 och lade en bit under läppen under dagen med några timmars mellanrum. Den gav mycket mer än vad jag vill minnas att andra Subutex har gjort dom andra gångerna jag testat. Jag både mådde bättre samt att ruset satt i längre, dessutom kom aldrig illamåendet. Så nu undrar jag vad det här var för variant? En rund liten ”frigolit bit” som sagt. Smakade mint. Skulle tydligen vara 8 mg.
Citera
2020-12-03, 19:12
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrjn1989
En fråga till experterna från mig som har noll koll på opiater/opioider, eller vad det kallas. Jag fick en Subutex (den heter säkerligen någonting annat, men för mig är alla dessa ”program mediciner” samma sak) som såg ut som en liten frigolit bit. Jag delade den på 4 och lade en bit under läppen under dagen med några timmars mellanrum. Den gav mycket mer än vad jag vill minnas att andra Subutex har gjort dom andra gångerna jag testat. Jag både mådde bättre samt att ruset satt i längre, dessutom kom aldrig illamåendet. Så nu undrar jag vad det här var för variant? En rund liten ”frigolit bit” som sagt. Smakade mint. Skulle tydligen vara 8 mg.

Espranor. Frystorkad tablett. Buprenorfin är det aktiva ämnet, samma som i Subutex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in