2020-10-29, 16:09
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Någon?
Jag brukar snusa plåster, det funkar bra.
Citera
2020-11-06, 05:57
Medlem
Att snusa det är värdelöst från min sida.
Antigen upp i snoken eller som man ska ta det (Under tungan)
Citera
2020-11-06, 09:40
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subutexkungen

Eller lägga plåster i ett snapsglas med lite vatten några timmar.
Citera
2020-11-07, 01:47
Medlem
Finns det några risker med CBD+Buprenophine cocktail?
Har gått på Sub i snart 18 år och testat CBD i några dagar och hittills har endast positiv upplevelse. Känner mig lugn, harmonisk, fokuserad och sover bra...
Har ni testat att blanda dessa två?
Citera
2020-11-07, 14:01
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subutexkungen
Blir lite svårt att snorta plåster...
Citera
2020-11-07, 14:06
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Eller lägga plåster i ett snapsglas med lite vatten några timmar.
Och sen då?
Buprenorfin oralt tas upp mycket dåligt.
Skulle vara IV då men det kan inte va bra med lim som oxå lär lösas upp i vattnet.
Citera
2020-11-09, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knez
Finns det några risker med CBD+Buprenophine cocktail?
Har gått på Sub i snart 18 år och testat CBD i några dagar och hittills har endast positiv upplevelse. Känner mig lugn, harmonisk, fokuserad och sover bra...
Har ni testat att blanda dessa två?

Det har jag väldigt svårt att tänka mig, att det skulle vara farligt på något sätt dvs..

På vilket sätt intar du CBD? Hur fungerar det med urinproven, med tanke på din sub?
Citera
2020-11-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det har jag väldigt svårt att tänka mig, att det skulle vara farligt på något sätt dvs..

På vilket sätt intar du CBD? Hur fungerar det med urinproven, med tanke på din sub?

Innehåller ju 0% THC. Så provet kommer inte vara positivt.

Droppar som ser ut som olja. Under tungan..
Citera
2020-11-15, 15:41
Medlem
Greenwhites avatar
Hur funkar bup tsm med naloxone vs utan naloxone? Har bara prövat rent bup innan och nu fått tag på en tab med 2 mg bup och 0.5mg naloxone, får man ta mer av dessa eller hur ligger det till?
Citera
2020-11-17, 14:43
Avslutad
Varför slutar sub funka? Nu menar jag inte toleransvis utan att man har "gått" på sub ett bra tag och tagit smällen aka AT'n och sedan prövar MÅNADER efteråt. Har klivit på och av sub mycket till och från men kommer aldrig tillbaka till nodd eller välmåendet jag fick i början, omöjligt att nudda på sub även om jag tar en hel 8'a utan tolerans och månaders uppehåll....
Citera
2020-11-17, 15:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Varför slutar sub funka? Nu menar jag inte toleransvis utan att man har "gått" på sub ett bra tag och tagit smällen aka AT'n och sedan prövar MÅNADER efteråt. Har klivit på och av sub mycket till och från men kommer aldrig tillbaka till nodd eller välmåendet jag fick i början, omöjligt att nudda på sub även om jag tar en hel 8'a utan tolerans och månaders uppehåll....

Det var lite konstigt. När jag var utan sub i 3 månader så mådde jag väldigt bra av subben och noddade.
Citera
2020-11-17, 17:28
Medlem
Charliework86s avatar
[quote=ruttenfimp|73637964]Varför slutar sub funka? Nu menar jag inte toleransvis utan att man har "gått" på sub ett bra tag och tagit smällen aka AT'n och sedan prövar MÅNADER efteråt. Har klivit på och av sub mycket till och från men kommer aldrig tillbaka till nodd eller välmåendet jag fick i början, omöjligt att nudda på sub även om jag tar en hel 8'a utan tolerans och månaders

Jag känner ett välmående på 30-40 min på min morgon dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in