Hm Victor verkar vara en trevlig prick. Väluppfostrad och normalt maner när man uppvaktar en flicka.
Antar alla tittarna har olika åsikter,men trist att du mår illa när du får se en trevlig person i rutan .
Har du funderingar att delta nån gång i programmen framöver..
Sluta sänk stämningen i tråden!
Men nu när det står klart att alla skulle gå iväg med alla ändå & allt blev rättvist igen så har min irritation passerat. Jag noterar att ingen av dom andra i årets program köpt blommor, paranormalt va?.
Att du kallar henne "flicka" får dig att låta som en repig Orup skiva. Du befinner dig i fel tid! min vän.
Ja du har kanske rätt, och det är dumt att dra förhastade slutsatser av det lilla man ser i teverutan. Tyckte väl mest synd om Isabelle. Konstigt att hon blev bortvald tycker jag. Sötast av dem alla - men det är ju inte utseendet som betyder nåt i slutändan. Gillade även hennes personlighet, rättfram och öppen. Sen kommer jag alltid att sympatisera mer med den som blir bortvald.
ja det visar hur vi alla bedömer olika
även jag dömde ut den som fick åka hem, jag uppfattade henne som klart olämplig.
Bonden är ju ingen ungdom han har barn och en ung jänta är inte det lämplogaste.
Den som gör bästa intrycket och vore bäst lämpad är ju Emmy.
Ödmjuk och klok verkar hon vara.Bäst utseende också. Men ja så klart hemskt att sitta anonymt bak skärm och tycka ett o annat om folk man inte känner.
Men nu när det står klart att alla skulle gå iväg med alla ändå & allt blev rättvist igen så har min irritation passerat. Jag noterar att ingen av dom andra i årets program köpt blommor, paranormalt va?.
Att du kallar henne "flicka" får dig att låta som en repig Orup skiva. Du befinner dig i fel tid! min vän.
nåja skåningar säger tös och flickor.
Nä då det är ok att lufta sin egen åsikt du som jag.
fint du fått ordning på kräk-reflexen.Lät oroande.
Victor synes va en särdeles go påg.
ja det visar hur vi alla bedömer olika
även jag dömde ut den som fick åka hem, jag uppfattade henne som klart olämplig.
Bonden är ju ingen ungdom han har barn och en ung jänta är inte det lämplogaste.
Den som gör bästa intrycket och vore bäst lämpad är ju Emmy.
Ödmjuk och klok verkar hon vara.Bäst utseende också. Men ja så klart hemskt att sitta anonymt bak skärm och tycka ett o annat om folk man inte känner.
Håller med, nivån här kan vara extremt låg och jag ville först inte glida in i jargongen och skriva nedsättande om andra. Jag vill heller inte ha nåt emot personer jag inte ens träffat, men det är tyvärr lätt att få både sympatier och antipatier.
enligt Lindorff kommer hjärtan att krossas. Hon själv blev så starkt påverkad av händelserna att hon drar paralleller till dramat som utspelade sig i programmet för två år sedan.
Plural.
Flera av bondgårdarna uppges vara inblandade i kärleksdramat
Här är det aftonbladet som, antingen medvetet(för att lura läsare och skapa mer "snackisar") eller omedvetet, får det till att låta som att det rör sig om ETT kärleksdrama. När det i själva verket rör sig om två. Som du märker finns det inget i det Linda säger som tyder på att det skulle vara ETT kärleksdrama.
Linda Lindorff erkänner också att hon först överreagerade på händelserna i den kommande säsongen.
– Man är inte mer än människa, det första man tänker är att ingen får bli sårad, men när man sansar sig och tänker efter så kan man inte påverka det man känner. Om kärleken säger att det är på det här viset så måste man anpassa sig. Och efter att ha pratat med berörda parter så tycker jag att det var det enda rätta.
Återigen, plural. Det hela rör sig inte om ett drama mellan två bondgårdar, utan om två. Först Eric C som skickar hem alla. Sen Patrik som skickar hem de kvarvarande för att ta tillbaka Nicklas. Det är tydligt att det är just Patrik's drama hon refererar till ovan.
Tyvärr. Men något snaskigt drama där en bondes brevskrivare stjäl en annan bonde eller två brevskrivare som fattar tycke för varandra kommer inte att hända. Sen är det svårt för vissa i tråden att acceptera, varför det fortfarande pågår en massa önsketänkande i tråden
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Även fast kulturstrateg är anhängare av den mycket otäcka organisationen BRY (kulturstrateg vurmar för denna organisation i tråden "Att rädda ett barn"- alltså),
så tänkte jag faktiskt att exakt det här är tvisten. (Så i detta fallet får jag ge kulturstrateg rätt.)
Patrik var ju förkrossad över att Nicklas åkte. Han vill ju inte ha någon av bögarna som blev kvar. Han vill ha Nicklas.
Mina analyser har varit klockrena i Bonde söker fru och övriga realitytrådar här på TV forumet som jag har kommenterat i. Det vet du mycket väl om. Det jag har skrivit kommer att hända slår in, och analyserna av deltagarna är och har varit genomgående spot on. Hur många gånger har inte du haft fel medan det jag skrivit visat sig stämt? Så det är naturligtvis inte konstigt att jag har rätt nu också gällande Patrik och Nicklas.
Jag vurmar för sanningen, vilket i fallet du tar upp rör sig om att ett barn har blivit våldtagen av sin pappa och att myndigheterna är genomkorrupta. Vill du fortsätta den offtopic-diskussionen så kan du, med fördel, höra av dig via PM.
Du vet att jag har rätt. Fastna inte i falsk stolthet där du vidhåller en position som du intuitivt vet är felaktig. Att erkänna att man haft fel, fallit för grupptrycket, tyder på karaktär. Som läget är nu befinner du dig i villfarelsen att du vidhåller god image genom att vidhålla din felaktiga ståndpunkt - när du i själva verket enbart vidhåller en dålig image som hade kunnat rättas till genom att du visar karaktär och erkänner att du haft fel.
Jag tror du kommer till insikt. Jag tror på dig...
Caroline är inte kär i Erik i ordets rätta mening. Vad hon är kär i är ett koncept. Ett koncept som består i att hon får en snäll och pålitlig kille som blir en plastpappa till hennes son. Hon vet att han aldrig skulle lämna henne, eftersom hon är så mycket snyggare än honom. Den andra delen - och det roliga i kråksången - är att detta ger henne friheten att vänstra så mycket hon orkar med svarta män. Ja, det är just svarta män som gäller för Caroline. Kan man nånting om tjejer så vet man att Caroline är typen som är spritt språngande galen i svart kuk. Framförallt att suga svart kuk. Att tillbe en ståtlig ebenholtskarl och svälja dennes säd...
Frågan är hur det påverkar Erik's psyke i längden när hennes pliktskyldiga hälsningspussar smakar sharonfrukt varje gång hon har "jobbat över" och kommer hem sent...
Det är så enkelt gott folk. Det är så enkelt.
Det här var så roligt att det tog mig 10 min att sluta skratta och lyckas skriva några rader som tack 😂😂😂
Det här var så roligt att det tog mig 10 min att sluta skratta och lyckas skriva några rader som tack 😂😂😂
Kul att det uppskattas. Som en svart man(passande va? ) en gång sade: My way of joking is to tell the truth. That's the funniest joke in the world
Förövrigt måste sägas att produktionen av Kärlek åt alla lämnar en del övrigt att önska. Jag hade t.ex velat se lite mer än vad som visades med Eric C och hans speeddejter. Han hade, bortsett från feministen, en på det andra hörnet som såg ok ut. Hennes speeddejt fick man dock inte se nånting av. Med tanke på att han kommer ha mycket svårt att hitta någon, så hade det varit av vikt att ge tittaren en inblick i varför han inte såg nåt i henne heller(dom andra förstår man ju helt varför han var ointresserad av dom).
Julia ger ett mycket dåligt intryck. Först har hon bestämt sig och sen ångrar hon sig. Nog för att det är svårt att se någons personlighet på tv men hon verkar inte ha någon. Erik är dock förblindad av hennes skönhet och väljer henne för att sen bli lämnad. Det lät först som att han reflekterade klokt över att Julia kanske inte skulle funka i längden men sen glömde han det igen.
Pontus är svårare att uttala sig om. Tror han väljer Emmy som verkar härlig och är söt, men jag är också varsam när 30+-tjejer har septumpiercing...
Mats... ja vem bryr sig egentligen... Blir väl Johanna men inte mycket glöd där inte.
Ang KåA gjorde Amy rätt som drog. Vad fan sa han till henne egentligen? "Ja men du är ju snäll" typ. Snyggt... förstår inte vad de kvarvarande ser i honom. Han är torr som ett fnöske.
Linn lutar väl åt Victor. Per gjorde bort sig med att åka hem, tyvärr. Oskar hade aldrig en chans.
Isabelle är ju så fantastiskt vacker, hoppas hon snart hittar sin kärlek.
Det hoppas inte jag för killarnas/männens skull. Hon är svartsjuk och kontrollerande. Hon känns också alldeles för rund i kroppsformen. Gissar att hon ser ut som en strandad val när hon närmar sig 50.
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Pontus sa i början att han ville ha en okomplicerad tjej. Och hon visade ju känslor, även såna som han antagligen inte tycker är okomplicerade.
Därför valde han bort henne, hon är FÖR komplicerad.
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Dessutom ser man att i nästa avsnitt ställer Emmy honom mot väggen. Det gillas nog inte. Blir bara Lisa kvar och det var ju rätt tydligt från början.
enligt Lindorff kommer hjärtan att krossas. Hon själv blev så starkt påverkad av händelserna att hon drar paralleller till dramat som utspelade sig i programmet för två år sedan.
Plural.
Flera av bondgårdarna uppges vara inblandade i kärleksdramat
Här är det aftonbladet som, antingen medvetet(för att lura läsare och skapa mer "snackisar") eller omedvetet, får det till att låta som att det rör sig om ETT kärleksdrama. När det i själva verket rör sig om två. Som du märker finns det inget i det Linda säger som tyder på att det skulle vara ETT kärleksdrama.
Linda Lindorff erkänner också att hon först överreagerade på händelserna i den kommande säsongen.
– Man är inte mer än människa, det första man tänker är att ingen får bli sårad, men när man sansar sig och tänker efter så kan man inte påverka det man känner. Om kärleken säger att det är på det här viset så måste man anpassa sig. Och efter att ha pratat med berörda parter så tycker jag att det var det enda rätta.
Återigen, plural. Det hela rör sig inte om ett drama mellan två bondgårdar, utan om två. Först Eric C som skickar hem alla. Sen Patrik som skickar hem de kvarvarande för att ta tillbaka Nicklas. Det är tydligt att det är just Patrik's drama hon refererar till ovan.
Tyvärr. Men något snaskigt drama där en bondes brevskrivare stjäl en annan bonde eller två brevskrivare som fattar tycke för varandra kommer inte att hända. Sen är det svårt för vissa i tråden att acceptera, varför det fortfarande pågår en massa önsketänkande i tråden
Mina analyser har varit klockrena i Bonde söker fru och övriga realitytrådar här på TV forumet som jag har kommenterat i. Det vet du mycket väl om. Det jag har skrivit kommer att hända slår in, och analyserna av deltagarna är och har varit genomgående spot on. Hur många gånger har inte du haft fel medan det jag skrivit visat sig stämt? Så det är naturligtvis inte konstigt att jag har rätt nu också gällande Patrik och Nicklas.
Jag vurmar för sanningen, vilket i fallet du tar upp rör sig om att ett barn har blivit våldtagen av sin pappa och att myndigheterna är genomkorrupta. Vill du fortsätta den offtopic-diskussionen så kan du, med fördel, höra av dig via PM.
Du vet att jag har rätt. Fastna inte i falsk stolthet där du vidhåller en position som du intuitivt vet är felaktig. Att erkänna att man haft fel, fallit för grupptrycket, tyder på karaktär. Som läget är nu befinner du dig i villfarelsen att du vidhåller god image genom att vidhålla din felaktiga ståndpunkt - när du i själva verket enbart vidhåller en dålig image som hade kunnat rättas till genom att du visar karaktär och erkänner att du haft fel.
Jag tror du kommer till insikt. Jag tror på dig...
Tror Erik blir lämnad av både Julia och den andra - Emma? Och att det är det Linda menar med att hjärtan blir krossade och att det påminner om när en av bönderna blev dumpad för två år sen.
Och att det även sker nåt dramatiskt på Patriks gård.
Kul att det uppskattas. Som en svart man(passande va? ) en gång sade: My way of joking is to tell the truth. That's the funniest joke in the world
Om Carolin var hon som A-Just-D-Erik inbillar sig har vackra ögon? så blir vi lite förvånade över dit utpekande då det säkerligen är fler än jag som rådvillt han tänka att Carolin säkert passar på ligga med blonde Pelle ovanpå det dukade utebordet (vad ska vi göra nu Carolin? frågade han ju)
under tiden Erik var iväg med den där lilla väna. Och att detta är otrohetsdramat som alla i tråden väntar på.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-26 kl. 12:48.