2020-11-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nu är det dags för rödhåriga drakens föreställning, jag tänkte direkt nu åker hon hem frivilligt, nej det hon har att säga är att hon ser dom andras kvarstannande som ett hot mot hennes fortsatta 'känslor' för honom, förtäckta hot har aldrig varit femininare
ja det märkliga är att flera får attraktion och känslor så snabbt, utan nån fallskärm om trist besked kommer..
Det blir så klart nån konstig pressad situation, tänk själv att dela en person och veta att han går på date med en väninna jämsides.
Så klart uppstår viss kamratskap mellan kvinnorna trots att de jagar samme man.
Egentligen är det hemskt när man sätter sig in i kvinnornas situation.
Och grabbarna kring Linn, de är ju också betuttade i henne, men antar att Per nog kan uppvakta Eriks B,s flickor.
Känner sympati med alla dem som vågar delta i detta program.
Svårt för dem alla.
2020-11-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX
Nej, jag tänkte på Pär och Caroline

Eller så är det trots allt Linn och "snygge-Erik" som någon påstod tidigare i tråden.

Det roligaste skulle ju varit om det är Patrik som flirtat till sig någon av de andra bönderna, han med skägget som lämnade i början till exempel, det vore verkligen en bomb!!!
Ja jag kan också tänka mig Pär och Caroline men jag hoppas på det andra alternativet Linn och Erik. B.
Gäller det Patrik så är det riktigt sjukt.

Jag tycker för övrigt att Erik. B och Linn har tappat sin entusiasm på det sista. Särskilt Erik börjar se sliten ut. Kan de va så att de känner att ingen av deras brevskrivare är helt rätt. De blir spännande.
Senast redigerad av Bluemind 2020-11-25 kl. 21:50.
2020-11-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemind
Nej Linda skrev att två personer som inte fick bli kära i varandra blev det. Hur förklarar du det? Det går inte att utläsa i din text.

Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX
Jag satsar på att något hände mellan de båda "övergivna" under midsommarfesten.
Pär och Caroline alltså som flera tror. Visst kan de va så men jag hoppas på Erik B och Linn istället
Senast redigerad av Bluemind 2020-11-25 kl. 21:50.
2020-11-25, 21:26
Medlem
R33GTRs avatar
Citat:
Hi hi Julia pajar alltså en fest med vilje för att kunna dra ut Erik i skogen, och opportunisten i han vägrar bli lämnad en tredje gång. Eriks vänner tömmer hennes rum på kväve, det doftar attention whore delux.

Alla som någonsin i programmet trycker på att det "varit hektiska dagar" eller att det är
"en udda situation" är kodord för att tycka sig ha fått för lite uppmärksamhet

Dem verkade ju börja mysa med varann där till slut. Vad hände mer må tro?
2020-11-25, 21:31
Medlem
Crapmagics avatar
Jag mår illa av att se Victor-fanskapet, för 28 gången vill han dra iväg med Linn från en offentlig tillställning allt för att fiska i grumliga vatten, någon gång måste hon ju bestraffa honom för hans needyness att leende framhålla framför henne en prunkande maskros som han nyss ryckt upp ur asfalten, man ska inte försvåra kärleken är min filosofi.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-25 kl. 21:44.
2020-11-25, 21:43
Medlem
Citat:
Jag mår illa av att se Victor-fanskapet, för 28 gången vill han dra iväg med Linn från en offentlig tillställning allt för att fiska i grumliga vatten, någon gång måste hon ju bestraffa honom för hans needyness att överräcka en maskros som han nyss ryckte upp med rötterna ur marken
Hm Victor verkar vara en trevlig prick. Väluppfostrad och normalt maner när man uppvaktar en flicka.
Antar alla tittarna har olika åsikter,men trist att du mår illa när du får se en trevlig person i rutan .
Har du funderingar att delta nån gång i programmen framöver..
2020-11-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Ja? Nicklas hade redan åkt hem. Därmed var det "fel" att Patrik skickade hem dom andra för att hämta tillbaka Nicklas. Skrivit det flera gånger. Är du läskunnig, flicka?

Fast han är ju fortfarande en brevskrivare till Patrik så inte helt fel person kan man ju tycka dock. Jag tolkar det Linda sa på ett annat sätt: Två bondgårdar i ETT drama.
2020-11-25, 21:55
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemind
Fast han är ju fortfarande en brevskrivare till Patrik så inte helt fel person kan man ju tycka dock. Jag tolkar det Linda sa på ett annat sätt: Två bondgårdar i ETT drama.

Länka till det hon har sagt. Jag har inte sett nåt som tyder på att två bondgårdar skulle vara med i ett drama.
2020-11-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nä du drar snabba och förmodligen felaktiga slutsatser-
Emmy blev överraskad och glad över att få bli vald en vecka till-
hennes uttalande tyder på att hon inte förväntat sig bli vald -
inget tecken på avsaknad av empati alls.
Linda frågade henne vad hon kände och Emmy svarade vad hon kände- hon verkar ha särdeles god empati, hon verkar va förnuftig och klok.Hon svarade Linda vad hon kände, Linda ställer ju frågor direkt till var och en vad de kände, även den lilla som fick åka hem,fick ju frågan och hon svarade för sig själv. Den bortvalda svarade inte heller vad andra kände, eller gratulerade de två som fick stanna.
Det var klokt att hon gav sig iväg, för mycket drama och oförnuft ...

Ja du har kanske rätt, och det är dumt att dra förhastade slutsatser av det lilla man ser i teverutan. Tyckte väl mest synd om Isabelle. Konstigt att hon blev bortvald tycker jag. Sötast av dem alla - men det är ju inte utseendet som betyder nåt i slutändan. Gillade även hennes personlighet, rättfram och öppen. Sen kommer jag alltid att sympatisera mer med den som blir bortvald.
2020-11-25, 22:01
Medlem
Citat:
Länka till det hon har sagt. Jag har inte sett nåt som tyder på att två bondgårdar skulle vara med i ett drama.
Sök bara på "bonde söker fru drama" så får du upp det på aftonbladet.
Men det kan vara så att det är flera draman varav ett drama innefattar två gårdar. Blev det komplicerat nu? 😉
Senast redigerad av Bluemind 2020-11-25 kl. 22:04.
2020-11-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Dem verkade ju börja mysa med varann där till slut. Vad hände mer må tro?

Det verkade halvhjärtat från Julias håll.
Kanske Erik blir lämnad av båda sina sista tjejer och det är synd för han förtjänar bättre.
Kan det vara det som Linda pratade om, plus att det händer nåt liknande på en till gård, t ex hos den homosexuelle killen (har inte följt honom och hans gäng så noga så vet inte vad han heter). Men hans två kvarvarande verkar ju väldigt förtjusta i honom å andra sidan. Men fler än en gård skulle vara berörd i nån form av drama utlovade ju programledaren.
2020-11-25, 22:06
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Jag upprepar igen: Patrik skickar hem dom andra två och hämtar hem Nicklas. Det är det som avses med kärlek mellan "fel personer". Nicklas var "fel person" eftersom han valt att åka hem(för att han inte orkade vara där med två andra killar).

Även fast kulturstrateg vurmar för galningarna i kretsen kring den mycket otäcka organisationen BRY i annan tråd
så får jag faktiskt ge kulturstrateg rätt i den här tvisten. Exakt så tänkte jag också, att den är, då jag såg dagens avsnitt.

Patrik var ju förkrossad över att Nicklas åkte. Han vill ju inte ha någon av bögarna som blev kvar. Han vill ha Nicklas.
Senast redigerad av dialektiker 2020-11-25 kl. 22:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in