Citat:
Ursprungligen postat av
honn
Ja det är jättesnyggt med markerade käkben osv, min mor och en kusin och faster till mig hade och har liknande drag. Men det är hur tillgjord och spacklad hon är som jag personligen inte tycker är fint. Visst, det är vanligt att tjejer är så sminkade och utstyrda nu men jag tycket det ser billigt ut. Lisa har mer stil och är okonstlad och mycket sötare. Framför allt verkar hon ha bättre självförtroende och det är attraktivt. Emmy är bara en osäker trash-brud.
vad- Emmy är inte spacklad, förutom att hon i dagens avsnitt hade klistrat på lösögonfransar, det behöver hon verkligen inte göra, hon är naturligt vacker, med garbos rena drag. En skärpt intelligent tjej, undrar vad hon har för utbildning, hon är inget våp. Förstår inte när en skribent laddar en elak kommentar, så följer andra efter med än värre kommentarer. Tror verkligen inte ni vet vad en trash innebär, Emmy är jordnära och knappast super,drogar o ligger runt.
Jag förstår inte jämförelsen med Lisa och att Lisa ska vara så mycket bättre, jag kan direkt se att Lisa har en väldigt konstlad solbränna, brun-utan-sol eller soldusch, att jämföra dessa två flickor fungerar faktiskt inte, det går inte.Så väldigt olika-i sätt och utseenden.
Men Pontus är väl inte så analytisk så jag kan tänka han väljer fel i mitt tycke.