2020-12-02, 22:16
Medlem
Alltså Einar, vilken solstråle han verkar vara ❤ Hoppas verkligen han hittar kärleken på annat håll!
2020-12-02, 22:21
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Gjorde ont att se honom sårad, han borde få vem som helst på fall!

Ja, fastighetsmäklare med som arbete. Det gjorde ont absolut!
2020-12-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aza000fraza
Emmy ser väldigt bra ut och hon är verkligen ingen transa, det ser man ju. Bara för att någon är smal och vältränad behöver den inte vara född som man. Det är snyggt att som tjej ha mer utmärkande haka och käkben, alla har inte hjärtformade smala ansikten.

Ja det är jättesnyggt med markerade käkben osv, min mor och en kusin och faster till mig hade och har liknande drag. Men det är hur tillgjord och spacklad hon är som jag personligen inte tycker är fint. Visst, det är vanligt att tjejer är så sminkade och utstyrda nu men jag tycket det ser billigt ut. Lisa har mer stil och är okonstlad och mycket sötare. Framför allt verkar hon ha bättre självförtroende och det är attraktivt. Emmy är bara en osäker trash-brud.
2020-12-02, 22:49
Medlem
Einars instagram är maklareinar om någon är nyfiken på mer om honom.
2020-12-02, 22:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Gjorde ont att se honom sårad, han borde få vem som helst på fall!
Skulle han kunna få dig på fall rentav?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-02 kl. 22:52.
2020-12-03, 01:15
Medlem
Lostworlds avatar
Pär i Kärlek åt alla borde vara snyggbonde i det ordinarie programmet istället.
Hade nog lyft den här tråkiga säsongen lite.
Han och Linn matchar inte varandra alls, han har alldeles för mycket personlighet och charm för henne.
Linn och Victor känns lika mellanmjölks-tråkiga och är därför en bättre matchning.
Risk för att Linn ändå väljer Pär pga att hon ser honom som mer spännande men det kommer aldrig att hålla.
2020-12-03, 01:35
Medlem
Citat:

Ja det är jättesnyggt med markerade käkben osv, min mor och en kusin och faster till mig hade och har liknande drag. Men det är hur tillgjord och spacklad hon är som jag personligen inte tycker är fint. Visst, det är vanligt att tjejer är så sminkade och utstyrda nu men jag tycket det ser billigt ut. Lisa har mer stil och är okonstlad och mycket sötare. Framför allt verkar hon ha bättre självförtroende och det är attraktivt. Emmy är bara en osäker trash-brud.
vad- Emmy är inte spacklad, förutom att hon i dagens avsnitt hade klistrat på lösögonfransar, det behöver hon verkligen inte göra, hon är naturligt vacker, med garbos rena drag. En skärpt intelligent tjej, undrar vad hon har för utbildning, hon är inget våp. Förstår inte när en skribent laddar en elak kommentar, så följer andra efter med än värre kommentarer. Tror verkligen inte ni vet vad en trash innebär, Emmy är jordnära och knappast super,drogar o ligger runt.
Jag förstår inte jämförelsen med Lisa och att Lisa ska vara så mycket bättre, jag kan direkt se att Lisa har en väldigt konstlad solbränna, brun-utan-sol eller soldusch, att jämföra dessa två flickor fungerar faktiskt inte, det går inte.Så väldigt olika-i sätt och utseenden.
Men Pontus är väl inte så analytisk så jag kan tänka han väljer fel i mitt tycke.
2020-12-03, 01:45
Medlem
Citat:
Jag förstår det inte! Alla skriver att Emmy är då NATURLIG och okonstlad. Har väl aldrig sett mer tillgjord och mejlad tjej. Tittade på hennes Facebook-sida och visst, snygg men kanske är den stora hemligheten och dramatiska vändningen alla väntar på att hon avslöjar att hon är transa?

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10158442221267040&id=713267039&set= a.483615582039&source=11
Så elakt du skriver, en jättevacker tjej och väldigt naturlig, att tro hon är transa????
du behöver besöka en bar där transor roar sig- så du kan se skillnaden i rörelser och i varje ord och uttryck.
nä hon är ingen transa hon är en helt vanlig naturlig tjej, otroligt fin men borde kasta lösfransarna snarast.
2020-12-03, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Pär i Kärlek åt alla borde vara snyggbonde i det ordinarie programmet istället.
Hade nog lyft den här tråkiga säsongen lite.
Han och Linn matchar inte varandra alls, han har alldeles för mycket personlighet och charm för henne.
Linn och Victor känns lika mellanmjölks-tråkiga och är därför en bättre matchning.
Risk för att Linn ändå väljer Pär pga att hon ser honom som mer spännande men det kommer aldrig att hålla.
nä nån snyggbonde är han väl ändå inte med det flottiga stripiga hårtestarna-
men erfaren är han, och charma kan han. En vild kille som vill lugna ner sig och stadga sig med en lugnare partner. Ja han kan locka till sig...
Senast redigerad av moshes 2020-12-03 kl. 02:28.
2020-12-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemind
Jag hoppas de blir äkta kärlek mellan Patrik och Pontus så det inte blir så att Pontus har hunnit få känslor för nån annan av Patriks killar som åkt hem och berättar det i slutet 😏 det skulle ju lätt kallas för drama..

Men jag ger inte upp tanken på två gårdar i ett drama (Tyvärr kulturstrateg) och då hamnar vi i kärlek åt alla igen. Två alternativ! Nummer ett: Linns ena Kille tar en av Erik B brudar istället!
Alternativ två: Erik och Linn blir tillsammans. Det vore kul att se Erik blomma ut och få självförtroende. Jag ser inte nån kärlek än mellan bönderna och deras brevskrivare i kärlek åt alla. De velar. Särskilt Linn. Det talar för alternativ två.
ja Linn och Erik har en otvunget sätt och verkar så bekväma med varann, blir de inte tillsammans så lär de i alla fall behålla vänskapen som vi har sett som finns mellan dem.
Jag kan också tänka mig att om de alla ska resa till samma ställe så skulle Linn också passa fint med den andre Erik.
2020-12-03, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Åh Einar ❤️❤️ Han lär ju få massor av beundrare efter den här säsongen, otroligt fin och sympatisk.
ja Einar var är en trevlig prick går hem i stugorna, charmar och drar till sig både män o kvinnor.
Emmy lär ju också bli uppvaktad om Pontus skickar hem henne, en trevlig person hon med.
Bonden Pontus eller nån av de andra bönderna kanske återförenas med något ex-
nåt riktigt annorlunda ska ske, nåt som får vanligt folk att haja till-
Bonden Patrik char bonden Pontus- ja det vore ju sensation på bygden i Dalarna, men enligt insatta dalkullor så har de redan sett Pontus med en tjej från programmet.
Någon springer till skogs?
Någon ska spy-
konstiga ledtrådar-
2020-12-03, 02:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Alltså den här grejen med att ha jättelånga fejk-fransar när man ska räfsa hö på en bondgård. Jag fattar inte. Och att det tydligen går hem hos karlarna.

Bonde söker Fru är TV-underhållning och då bör man väl försöka se se bra ut som möjligt i konkurrensen?

Hellre lösögonfransar än att tjejen ser ut som en bondpiga i långkjol som inte har förstånd till att fräscha upp sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in