Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Jag tror inte Bernie är med på vad som händer, men AOC har garanterat inget emot valfusk. Hon är em sån typisk falskt skenhelig demokrat. För att inte tala om Ihlan Omar som många påstår beställt och gett order om omfattande valfusk bland somalier.
Enligt uppgift till Powell så förlorade Sanders primärvalet 2016 till Clinton. Han fick information om att det fuskats men fick en säck pengar att köpa ett nytt flådigt hus för att hålla käften. Sanders är korrupt. Det är fanimej motbjudande!
Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Absolut, ingen vet hur det kommer att sluta, men jag menar att exakt det vi ser är vad vi skulle se om de greppar alla halmstrå de kan för att så tvivel om valet och kanske få igenom en pyrrhus seger. Jag tror inte att vi hade sett samma tålamod från trumpgänget om det var Biden som hävdade valfusk.
När ni jagade Trump med russian hoax så sprang inte högern runt och brände ner städerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Testoject
Hade jag varit Biden och haft rent mjöl i påsen så hade jag krävt omräkning av allt från början med oberoende observatörer.
Enda sättet att lugna ner folk, inte kul att tillträda som president när det återstår tvivel bland folket.
Tror att de allra flesta som röstat på Trump kommer släppa det om dom gör en transparent omräkning och kontroll.
Konstigt nog vill dom inte det?
Även om det kommer fram att det fuskats kommer vänsterslöddret ändå elda ner hela USA, så mycket kan vi väl ändå vara överens om?
Trump kommer garanterat sätta ut militär i städerna den här gången.
Citat:
Ursprungligen postat av
BeatriceCenci
Lin Wood har ju tvärsäkert hävdat på Twitter att Joe Biden aldrig kommer att bli president i USA. Han har t.o.m. gått så långt som att säga att Biden kommer att hamna i fängelse. Jag är övertygad om att man inte säger så i den position Lin Wood är, utan att ha på fötterna. Även Gen. Flynn har sagt att Biden inte kommer bli president. Ska bli otroligt spännande att se vad de har.
Instämmer. Det är inga snorungar som uttalar sig utan män med anseende och fina karriärer bakom sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Tror han syftar på mig för att jag ifrågasatte
Men såg nu här att hon tydligen aldrig varit med i Trumps team så W/E

Hm, någonting är definitivt i görningen. Hon var ju på presskonferensen och hon har ju mer eller mindre varit ansiktet utåt senaste 10 dagarna. Att de skulle ha släppt henne som en påse med dåliga tomater tror jag inte ett ögonblick på.
Jag kan se två scenarier. Antingen har hon/hennes familj utsatts för allvarliga mordhot/attentat eller så kommer man använda henne tex att leda FBI/CIA/eller liknande och därifrån styra ytterligare attacker för att rädda demokratin. Flynn har garanterat försett henne med enorma mängder explosiv information.