Citat:
Ursprungligen postat av
Snullerux
Du skrev många och några andra hävdar över 30 stycken. Det börjar bli löjligt när jag vet att det handlar om några stycken. Jag tror att ni blandar ihop ordet "petition" med "lawsuit".
Enligt Sidney Powell så kan vi förvänta oss något på tisdag. Det blir väl sent på kvällen i Sverige.
Har svårt att läsa ifatt allting så hoppas ni ursäktar mig men hörde Powell säga till Glenn Beck häromdagen att hon hoppas kunna gå till domstol i veckan som kommer men är inte säker på att det blir så. De har Thanksgiving-helg torsdag, hon hoppades de skulle hinna till fredag. De jobbar 20 timmar per dygn och det väller in vittnesmål. Det är så mycket att hon inte har hunnit titta på allt.
Det tjatas något otroligt om datum, 201120 skrivs om och om igen t ex av de som hänger här fast de menar att detta bara är konspirationsteorier och fejk alltihop. Om det har nämnts några datum så kommer de härifrån från de som har hört något någonstans. Det enda jag har hört om någon ungefärlig tidpunkt var från Giuliani, det handlade om PA och den lämnades också in då.
Kollar man t ex på de mål Wikipedia tar upp så ser man att många kommer från andra håll än från Trumpkampanjen. Man ser även att rätt många är daterade före valet, där har Trumpkanpanjen en del också, som mest verkar handla om ifrågasättande av mail-in-ballots. De Giuliani talar om som få är väl de ärenden de har lämnat in efter valet.
Går efter mig själv här när jag undrar varför man så förtvivlat skriver en massa, mest strunt, i en tråddiskussion om något som man menar är absoluta dumheter. Skulle jag själv aldrig slösa tid på. Så nej, en del är klart oroliga (handlar om politisk övertygelse, makt och pengar?) och vill uppenbart bara störa och röra till så mycket som möjligt.
Ordet är självklart fritt men jag förstår mig faktiskt inte på er som svarar dem som så tydligt inte lyssnar på vad som sägs i olika länkade videor eller läser något annat än msm.
Bra av er som ,kämpar på med att försöka förstå och håller igång tråden trots sabotageförsök.