Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Fast Team Trump har ju förberett ledande frågor som är designade att ge dem de svar de vill ha och som de sedan kan använda i media snarare än i en rättegång.
Det var klokt av Dominion att inte ge dem den öppningen.
Har de hittat problem hos Dominion så bör detta tas upp i domstol.
Ur Dominions synvinkel har du rätt, men att ställa in sin medverkan kan också skada deras anseende. Är man tillräckligt enkelspårig väljer man att se det som ett bevis på att de har något att dölja. Själv är jag medveten om att det finns flera möjliga förklaringar till deras agerande, men jag får ändå lov att säga att jag reagerar på det allmänna hemlighetsmakeriet kring Dominion efter valet. Trakasserier, sa någon. Jag vet inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Dominion kan stämma skiten ur Team Trump efter detta dock. Särskilt om anklagelserna aldrig når en domstol. Då kan de stämma Team Trump för att ha skadat deras varumärke och företag med ogrundade anklagelser, and they will win.
Du har rätt även i detta, så det är ett spel med höga insatser Powell o.co. spelar. Man ska vara medveten om det och helst inte dummare än så. Man bör också ha i åtanke att Dominion kan ha allt annat än rent mjöl i påsen även om de skulle komma undan.