Citat:
Vad jag kan se är det SD:s privata nummer med sexorna på slutet som står på sidan.
Hur skulle inkommande samtal till hans privata telefon kunna kopplas till företaget?
Det är nog SD själv som har författat sidan för att ge sken av att han har ett arbete.
Om SD jobbade på Tyréns Infrakonsult AB 2003 så kan det vara gamla uppgifter som finns kvar.
Men jag har för mig att han bytte jobb och började på Tyréns för inte alltför många år sedan?
Någon som kommer ihåg när han började där?
Hur skulle inkommande samtal till hans privata telefon kunna kopplas till företaget?
Det är nog SD själv som har författat sidan för att ge sken av att han har ett arbete.
Om SD jobbade på Tyréns Infrakonsult AB 2003 så kan det vara gamla uppgifter som finns kvar.
Men jag har för mig att han bytte jobb och började på Tyréns för inte alltför många år sedan?
Någon som kommer ihåg när han började där?
Kommer bara ihåg att han blev nedgraderad från chef till en konstruerad tjänst hos tidigare arbetsgivaren där han sen slutade (hösten -15 ?) och efter det tog sig in i lokalerna på natten o åkte inlines samtidigt som han filmade. Klippet lade han ut på fejjan.
Kanske hade jobbat nåt år på Tyr*ns när mordet skedde?
Nu jobbar han nog inte alls, men om det kanske han berättar i nån logg? S har varit i flow och efterloggat ett gäng Finds. Jag orkar inte läsa, men klickade iaf på en logg vars namn klingade bekant eftersom jag minns att H hade tagit bort sin ursprungliga logg och ersatt med en ny på Cajj*s Flygrakan.
HTD Found it 7/18/2020
" Ja det finns många olika sätt att se på vad som ska kallas flygrakan. Själv lutar jag nog att tänka på att den cirka två och en halv kilometer långa snutten som går 10 grader respektive 190 grader precis i närheten.
Den här burken har jag letat efter en gång tidigare när jag var förbjuden att delta i samkväm i närheten. Passade då på att pulsa i snön längs med staketet mot flygplatsen mm. Tydligen så var burken på annan plats i samband med släppet (vilket såklart är helt rimligt, men försvårar prematura FTFer...*), men idag blev det ett enkelt fynd. Snyggt kamouflage som vanligt. Tack för cachen!
Igår körde vi gokart och Lillan glömde en tröja på motorstadion, så idag fick jag tar cykeln hit via lite ärenden på Marieberg. Naturligtvis behövs någon logg för att pigga upp resan och detta blev andra stoppet. "
www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=e476320a-8892-4754-9102-2eb7dec7055e
Kanske varken S eller H har jobb nu. H skriver att hon pluggar på sina loggar.