Citat:
Ursprungligen postat av
Oldbuying
Bump! Efter följt tråden då den var aktiv och efter för att hitta inspiration till min egna drägg runda har mitt första drägg äventyr nu blivit fullbordat! Det krävdes bara en pandemi och flera övertalningsförsök på polarna.
Kvällen började i "Svenska Silicon valley" - Kista.
(...text...)
Hoppas ni står ut med min recension halvfull och jag hoppas verkligen att jag kan få några bra tipps!
Mvh Oldbuying
Haha, tack för en levande beskrivning som gav stor lust till ett återbesök av huvudstaden.
Du borde ta ett sabbatsår i studierna och skriva "Sveriges drägghak från Ystad till Haparanda", en garanterad storsäljare.
Men för att bidra till TS rekommenderar jag Lion Bar vid Hornstull, ett härligt vattenhål där klientelet snarare än den spartanska men ändamålsenliga inredningen (bord, stolar, bardisk, ölkran) är huvudattraktionen. Lokala alkisar, luggslitna existenser som super upp socialbidraget, horsepundare, femöreshoror mellan jobbpass, snåla studenter, polska byggjobbare och andra prismedvetna ölaficionados samlas här. Trevlig utsikt/rökplats mot den mycket trafikerade infarten via Liljeholmsbron som pricken över i.