Citat:
Ursprungligen postat av
Acton
Men hur hjälper det SD? 20% är 20%. De kommer ju aldrig få nått bestämmande. Endast skapa kaos. Men det är väl allt ni vill.
Det är KAOS nu, man behöver inte skapa det som redan finns. Det är väl självklart att proportionellt blir SD "större" i förhållande till S om detta parti minskar ännu mer.
Förhoppningsvis kan väl SD efterhand tugga sig upp till 21% minst.
Men nu vet jag inte om NYANS organiserar sig till riksdagsvalet, detta gäller möjligen ännu bara kommunalvalet.
Men NYANS och andra partier kan ha chans i riksdagsvalet 2026 i så fall. Varför skall S vara obestridda kungar i utanförskapsområdena. Har dom gjort sig förtjänta av det?