2020-11-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Hr fr ni rets hundrade ligg, frskt frn saurkraut. Definitivt inte det bsta ligget av de hundra, men det fr ni ha frstelse fr som medmnniskor i vrt stora fina samhlle. Allt kan inte bli som man tnkt. Livet r inte en Disneyfilm.

En halvst 27-ring med lngt hr, stor byst och godknd rumpa.

Vi trffas ute. Hon r inte direkt min typ, men faktumet att jag inte legat runt allt fr mycket p sistone d jag haft fullt upp p annat hll gr mig en smula mer ppen n vanlig.

Hur som helst, vi tar oss an en promenad, trots att det r lite smkyligt. Vi promenerar en bit och kommer in p mnet sex, ett mne jag annars undviker. Det finns f mnen s osexiga som mnet sex, d det p unikt stt kan avmystifiera den ljuvliga vxande sexuella spnningen mellan tv individer. Men jag r fr trtt fr att bry mig denna gng.

En stund senare svnger vi frbi mitt lgenhetshus. Med tanke p min trtthet och att hon inte r min typ r jag inte ens sker p om jag vill ligga med tjejen, men det skulle onekligen bli ett enkelt ligg. Mste i s fall bli ngot straffknull i s fall. Ngon vanilj med den hr tjejen r det inte p tal om.

Sagt och gjort. Snart r vi uppe i min lgenhet och vi tar oss varsin enkel (mycket enkel) drink. Hon nmner att hon trnar och att hon framfrallt frsker framhva sin rumpa. D fr du vl visa mig den, d, sger jag skmtsamt, men nd med en smula allvar i sista stavelsen. Snart r hon nere p golvet och jag instruerar henne, med all min erfarenhet, hur hon ska bja ryggen fr att uppn maximal sexig effekt. Snart drar jag ner hennes jeans och, jag fortfarande sittandes p min soffa, ser hennes rumpa peka upp mot mig frn hennes stllning p golvet. Ngot r det, nd.

Snart r vi i min sng och hennes trosor r av. Jag kysser ltt hennes medelmttiga fitta och fortstter med att brja pulla henne, fortfarande inte med ngon bestmd avsikt att lta min soldat vara med i leken. Snart r hon genomvt och jag lter mina fingrar intensivt tryckas mot hennes g-punkt, om och om igen, vilket leder till att hon sprutar ordentligt. En riktig squirter, fontnare, kalla det vad du vill.

Vid det hr laget r min sng redan genomvt. Hon r andfdd och jag kan inte motst frstelsen att ta av mig bltet, dra ner byxorna och trycka in min nu stolta soldat djupt in i hennes mun. Inte helt ovntat kan hon deepthroata och hon kmpar snart med att huserna min vackra soldat i hennes hals. Som en sann gentleman spottar jag henne i ansiktet fr att krydda till stmningen lite. Julen str ju runt hrnet, trots allt.

Jag fortstter knulla henne i munnen samtidigt som jag lter mina fingrar ntra bde hennes etta och tva. Snart, trots alla verlggningar, fr ven soldaten slinka in i hennes fitta och hon fr officiellt ran att tilltala sig saurkrauts ligg nummer 100 fr ret. Lite in-och-ut senare och jag avslutar med en stor vit sats, ven detta i julen och vinterns anda, ver hennes ansikte innan jag terigen trycker ner soldaten i hennes mun s att inget ska g till spillo.

Hon kommenterar inte en, inte tv, utan tre gnger om min sats fantastiskt stora volym. Efter att vi stdat upp oss och kltt p oss sger hon gng p gng hur det var det bsta sexet hon haft. En liten guldstjrna till saurkraut, som onekligen hade gjort familjen stolt.

Snart fr hon avlgsna sig frn min lgenhet s att jag kan f min vlfrtjnta smn.

Fan, jag blir helt lycklig nr jag lser dina inlgg. Trodde inte att folk gnade sig t snt lngre i smartphonens tidevarv, fr mig att minnas min tid som ungkarl och speleman. Knner igen knslan i att man lskar kvinnor s mycket att man bara mste prova en, bara en till. Och sen en. Tack!
Citera
2020-11-23, 14:49
Medlem
saurkrauts avatar
Nummer 101. En vacker, smal 30-ring med lngt hr som jobbar p ngot kontor. Vackra gon och en varm framtoning. Sg inte ut att vara mer n 25.

Vi trffas ute, tar en kort promenad innan vi svnger frbi en av mina stammiskrogar. Det r fortfarande tidigt. Ett glas leder till ett annat, men det tar inte lng tid innan vi lmnar krogen. Det knns som det knappt gtt en timme innan vi styr skeppet mot min lgenhet.

Efter en smula initial skepsis angende att g upp i min lgenhet r vi vl uppe. Det blir ytterligare en drink och dans till bra musik. Snart brjar vi kyssas och hennes klder ker av. Jag kysser hennes vackra och mycket vlvrdade fitta och tva, bda lena och utan ett hr i sikte. Snart r vi i sngen och jag trycker in min soldat i henne i doggy, vilket fljs av ett parti pumpande. Vi blandar doggy och missionren, innan jag pullar henne till smsprut. Jag fr ven njet att ge hennes etta och tva ytterligare en omgng oralt innan jag avslutar sessionen med en vit vintersats ver hennes ansikte och i hennes mun. Ett vaniljligg, absolut, men ett godknt sdant.

Ovanligt nog s sover hon ver och jag ger henne ngra omgngar oralt ven fljande morgon. Hennes rumpa och ben pekar rakt upp i luften medans jag ger henne en intensiv omgng.

Nummer 102. En 31-rig sjukskterska. ven hon vacker och smal, med ett utseende yngre n det man frvntar sig av hennes lder, vackra gon och ljust relativt lngt hr. Likt nummer 101 med ett varmt leende, typen som lmnar en intryck.

Vi trffas ganska tidigt och jag r redan ngot berusad. Vi brjar med en drink och lite annat p en italiensk krog och njuter av trevlig konversation. Snart freslr jag att vi ger oss av, och snart tar vi en promenad.

Av ren slump rkar denna promenad som mnga tidigare leda direkt till mitt lgenhetshus. Utan ngra tvivel brjar vi g upp fr frsta trappan, d hon vnder sig mot mig. Du r bra p det hr, du. Jag ler.

Tjugo minuter senare str hon naken p alla fyra i min sng medans jag slickar henne intensivt bakifrn. Det fr snart ge vika till doggy, men d jag r trtt efter en lng dag blir det kortvarigt. Istllet lter jag soldaten vila och smeker istllet hennes fitta manuellt, lite som kompensation. Det blir till att vi ligger och kelar en stund i min sng innan hon ger sig av.

Citat:
Ursprungligen postat av jayoutwest
Fan, jag blir helt lycklig nr jag lser dina inlgg. Trodde inte att folk gnade sig t snt lngre i smartphonens tidevarv, fr mig att minnas min tid som ungkarl och speleman. Knner igen knslan i att man lskar kvinnor s mycket att man bara mste prova en, bara en till. Och sen en. Tack!

Fr mnga kvinnor, fr lite tid.
Senast redigerad av saurkraut 2020-11-23 kl. 14:52.
Citera
2020-11-23, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jayoutwest
Intressant att det fortfarande finns individer som inte har fattat att snubben r mytoman.
Citera
2020-11-23, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Intressant att det fortfarande finns individer som inte har fattat att snubben r mytoman.

Haha jag antar att de flesta frstr det, men det r nd smtt underhllande att se vad introverta incels kan hitta p fr historier.
Citera
2020-11-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingmeister
Haha jag antar att de flesta frstr det, men det r nd smtt underhllande att se vad introverta incels kan hitta p fr historier.
r det samma som skrev noveller om Thailand fr nt r sedan?
Citera
2020-11-23, 22:46
Medlem
fethorunges avatar
Senast knullade jag en hora som vgrade suga min kuk ordentligt.

Blir upprttelse snart med en ny hora. Men mste hitta rtt tjej frst.
Citera
2020-11-25, 14:13
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingmeister

Jo, det ger ju skert en kick fr nmnda person att drmma sig bort om att vara Don Juan. Jag kan ju fatta att det knns bra om man r ensam och aldrig fr till det i verkligheten. Dremot r det synd att det frstr en annars kul trd. Om killen letar lite finns skert ngon "skriv din egen sexnovell"-trd.

On-topic: P grund av sm barn hinner vi inte alltid f till allt vi vill. Senaste gng var i helgen, jag gav henne ngra orgasmer med fingrar och tunga och sedan kom jag i hennes mun. Enkelt, men trevligt.
Citera
2020-11-25, 19:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
vi tar en promenad

lite dans p vardagsrumsgolvet.

Citat:
Vi hade bestmt trff p en eftermiddag fr en promenad.

Solen brjar g ned utanfr och nr vi lngsamt blir berusade av vinet bjuder jag upp till dans.

Citat:
Tjej nummer ettVi brjar med en promenad.

Snart dansar vi.

Tjej nummer tv, Efter en kort promenad

Tjej nummer fyra, Vi tar en promenad

Tjej nummer fem,

direkt hem till mig, hand i hand. lite dans

Citat:
Nummer 101. tar en kort promenad i

Nummer 102. snart tar vi en promenad.

S jvla mycket promenerande och sen dans hemma? Gr det till s i verkligheten?
Citera
2020-11-25, 21:36
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Ja, fr fan! Det r klart man promenerar och promenerar och promenerar och s tar man sig en svngom p vardagsrumsgolvet till en trevlig lt innan man har rvsex med en frmling. #reality

OnT: Ett ganska lojt morgonligg fr ett par dagar sedan.
Citera
2020-11-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Ja, fr fan! Det r klart man promenerar och promenerar och promenerar och s tar man sig en svngom p vardagsrumsgolvet till en trevlig lt innan man har rvsex med en frmling. #reality

OnT: Ett ganska lojt morgonligg fr ett par dagar sedan.

Getting some strange r aldrig fel, och realistiskt

OnT : Vaknade till mitt i natten av att frun hade sin hand i ett stadigt grepp om verktyget men hon verkade "sova" fortfarande.
Rullade ver och gosade lite s inom kort var det sjbltt och redo fr penetrering.
Rtt standard ligg med orgasm fr henne via penetration vilket alltid knns lite egoboostande fr mig och sen avfyrade jag i missionren vilket jag gillar iom gonkontakten och kyssarna.

7/10, helt OK vardagsknull med orgasm fr oss bda.
Citera
2020-11-26, 11:08
Medlem
saurkrauts avatar
saurkraut tillbaka med ytterligare ett hrligt ligg.

Nummer 103. En 33-rig kontorsarbetare (mycket 30+ p sistone?). Relativt st, smal, halvlng och halvtrnad. Hller p med magdans, tydligen.

Hon hade varit mycket entusiastisk om att trffa mig efter att vi vxlat ngra meddelanden p en app. Nstan lite fr entusiastisk. Hur som helst, vi trffas en kvll efter jobbet och inleder med tv glas vitt ute p byn, givetvis snabbt nedhuggna. I vanlig manr freslr jag sedan en promenad i den friska novemberkvllen, och hon har givetvis inga invndningar.

Under promenaden talar vi om det ena och det andra. Hon berttar bland annat om att hon grna vill gifta sig, men att hon inte hittat ngon passande karl n. En tidigare pojkvn hade friat till henne, men hon hade sagt nej. n r du mycket ung, sger jag trstande. r du verkligen yngre n mig, saurkraut? Svarar hon skmtsamt.

En bit in p promenaden r vi bda ngot berusade, framfrallt hon. I vanlig ordning har vi inte tit ngot heller, ngot som knappast gr det svrare fr en smal tjej att knna alkoholens verkan.

Hur kommer det sig att du inte har ngon flickvn? Hon r inte den frsta som frgar.

Snart nrmar vi oss mitt lgenhetshus. Utan ngon som helst tvekan styr jag in oss genom porten, och hon blir genast nervs. Inget kommer att hnda, okej? Jag ler.

Som ansvarsfulla vuxna tvttar vi hnderna direkt nr vi kommer in. Det mrka badrummet lyses upp av ljuset frn hallen, och vi str ttt intill varandra nr hon, efter mig, tvttar frdigt sina hnder. Jag vnder mig mot henne i mrkret och, efter att vi ftt gonkontakt, brjar kyssa henne. Det r en passionerad kyss, och i nsta sekund trycker vi vra kroppar mot varandra. Jag brjar snart massera hennes fitta genom hennes byxor, och gr drefter ned p kn. Jag knpper upp och drar ner hennes byxor till knna, och brjar ltt kyssa hennes kn genom hennes svarta trosor. Vad gr du, frgor hon frgeteckenslst mellan ltta stn. Jag knner konturen av hennes fitta med mina lppar genom det tunna, svarta tyget. Nu drar jag ner ven trosorna och brjar omsorgsfullt kyssa hennes fitta, som r vt vid det hr laget. Hon lutar sig mot badrumsvggen medans jag fortstter att tungkyssa hennes underliv. Du smakar jttegott, sger jag uppriktigt med en monoton mrk stmma och ett leende, och fortstter suga p hennes blta lppar. Jag tar av hennes byxor och trosor som varit nedhasade p hennes smala ben.

Snart stller jag mig upp. Jag tar hennes hand och leder ut henne till vardagsrummet. Jag instruerar henne att stta sig p huk p min soffa med rumpan utt, fortfarande med enbart underkroppen naken. Jag stter mig p golvet och fr in mig under henne och fortstter slicka hennes fitta. Snart flyttar vi oss ner till golvet, och jag ber henne stta sig p mitt ansikte. Jag fr hennes fitta och tva intryckt i mitt ansikte och knner hennes tyngd, samtidigt som jag terigen brjar slicka hennes tv hl intensivt till ljudet av hennes ltta stn. Synen av tjejen hukandes ver mig med sin rumpa i mitt ansikte r otroligt erotiskt. En klassik facesit.

Trots att det r en ngot svr situation att manvrera sig i (ni som vet, vet) lyckas jag fra in ngra fingrar i hennes fitta underifrn och brjar trycka mina fingertoppar intensivt mot hennes g-punkt. Hon stnar och flmtar, och med min fingerfrdighet tar det inte mnga sekunder innan hennes kiss brjar skvtta ner i mitt ansikte och mun. Jag knner den svaga smaken av kvinnligt urin, ngot som upphetsar mig ytterligare. Mitt ansikte och golvet runt mig blir vta, och hon blir generad ver hela episoden nr jag ppekar hur ljuvligt hennes kiss smakar.

Snart migrerar vi till min sng och hon brjar tappert suga av mig. Hon r inte en expert, men hon ger det ett bra frsk och fr pong fr att hon tminstone frsker husera hela min soldat innanfr hennes lppar. Hon vnder sig om p alla fyra och jag trycker snabbt in min soldat i doggy, fljt av en sessions pumpande. Jag trycker ner hennes fortfarande bekldda verkropp mot sngen och har ett fast grepp med tv hnder om hennes skinkor, samtidigt som jag njuter av synen av hennes fasta rumpa som rr sig fram och tillbaka framfr mig. Jag srar p skinkorna och njuter av att se hennes lilla tva ppna sig ngot, och kan inte motst att ta tillbaka soldaten, bja mig ner och ge bde tvan och ettan ett oralt anfall. Resten av hennes klder ker av, och jag fr se resten av hennes nakna relativt tajta kropp i rummets svaga ljus. Hon vnder sig p rygg och vi fortstter i missionren, samtidigt som jag spottar henne i ansiktet och vi fortstter kyssas tungt. Hon stnar och flmtar.

Snart tar jag ner henne p golvet och lter henne suga p mina kulor medans jag stimulerar soldaten. Jag avbryter hennes scksug fr att kyssa henne intensivt, spotta henne i ansiktet nnu en gng fr att sedan fra in ett finger i hennes tva och brjar massera, samtidigt som min andra hand fortstter brottas med soldaten. Snart stller jag mig upp, hon fortfarande sittandes p knna p golvet. Jag ber henne rcka ut tungan och titta upp, och jag producerar drefter en vit sats som gracist landar p hennes tunga och kind. Ngra sekunder senare fr jag in soldaten i hennes mun samtidigt som orgasmen fortfarande pgr, fr att sedan terigen dra tillbaka den s fort det r avklarat. Hon slickar sig runt munnen med ett leende fr att frskra sig om att inget gtt till spillo.

Vi idkar samlag ytterligare en gng under kvllen innan hon frbereder sig fr att avlgsna sig frn min lgenhet. Hon vill trffas igen, visar det sig. Jag tror jag r kr, sger hon skmtsamt, om en smula fr icke-ironiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler

r det mer otroligt att det finns mn som fr ligga, eller att det finns mn som fr ligga som skriver p Flashback?

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Prova, vetja. Bevisligen r det ett vinnande koncept. Se till att skjortan r vlstruken ocks.

Lttare n vad du tror.
Senast redigerad av saurkraut 2020-11-26 kl. 11:19.
Citera
2020-11-26, 12:02
Medlem
Jag tnker shr. Grnsen fr vr kunskap ligger ofta i det vi trffat p eller det vi tagit del av. Jag tycker att Saurkrauts berttelse knns vldigt rimliga. Verkar han vara strd, ja sjlvklart.
r han trevligt spritsllskap, skert. r han en egentligen performancekonstnr och det hr r hans examensarbete p konstfack, ja kanske.

Men det som r intressant r hur du undviker dem eftert? Dina telefoner mste ju explodera av all kommunikation postcoitalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in