...och här kommer fortsättningen. Blev även ytterligare ett ligg till sen sist, dock inte en del av tidigare nämnda enveckassviten.
Tjej nummer sju. 29-åring som jobbar på någon bank. Ganska lång, smal, med mörkbrunt hår och stora vackra ögon. Vi träffas ute och går och tar några glas på ett nytt ställe. Jag förstår att hon letar pojkvän, som det verkar. Kanske mer än så, men vem vet. Vi har pluggat på samma universitet ska det visa sig, och vi kommer väl överens. Väl lite salongsberusade ger vi oss av till ett annat ställe, och jag håller om henne medans vi går. Det blir till en krog jag tycker om, ett mysigt ställe bara en bit bort, där vi tar oss varsitt glas vitt som jag valt ut.
Efter att vi besegrat vinet ger vi oss ut igen, nu med skutan riktad mot min lägenhet. Snart är vi uppe i lägenhet och jag hinner knappt servera oss några drinkar innan hon är ovanpå mig i soffan. Vi hånglar passionerat och det tar inte lång tid innan jag har flutit ner till golvet för att dra ner hennes trosor så att jag istället kan hångla med hennes fitta. Nu när hennes underkropp är bar kan jag konstatera att hon har fina proportioner, en bra waist-to-hip ratio, med en fast och lagom stor rumpa kombinerad med en smal midja. Ljuvligt.
Snart är vi i sängs och det börjar med vaniljsex med den vanliga repertoaren ställningar, doggy blir till missionären blir till ambassadören blir till kardinalen blir till påven. Jag tänder en lampa så jag tydligt får se hennes tvåa när jag knullar henne bakifrån i ettan. Hennes runda fina rumpa framför mig, upp och ned, upp och ned, med hennes smalare överkropp bakom. Jag ber henne sära på skinkorna med händerna, som jag ofta gör, för att få en ännu bättre vy. Det blir en lång session av att både stimulera henne oralt och köra doggy i ettan. Trots att jag leker en del med tvåan, och även får in något finger eller två, blir det dessvärre inget äventyr för soldaten där den här gången. Man kan inte få hela katolska kyrkan nöjd varje gång, som man säger. Istället lägger jag mig under henne och, som med tjejen kvällen innan, pullar henne tills det att det rinner ner kiss över mitt ansikte. Hon inser snabbt vad vi håller på med och gnuggar omtänksamt sitt genomvåta kön mot mitt ansikte så att det helt täcks av hennes vätskor, en slags art av facesitting. Hennes kiss svider något i mina ögon, och snart är mitt ansikte och hår alldeles våta av det. Fantastiskt, givetvis.
Snart tar jag ner henne på golvet och stimulerar mig själv till en sats i hennes ansikte. Vi städar upp efter oss och när det är dags för henne att gå hem erbjuder jag mig att följa henne ut. Det visar sig att vi mer eller mindre är grannar. Vi säger adjö och jag går den korta biten tillbaka hem, mitt ansikte och hår fortfarande fuktigt av hennes kiss.
Nästa tjej, två dagar senare. 26-åring som jobbar på något IT-företag. Halvlångt hår. Halvsöt, relativt smal men inget speciellt, inte i klass med tidigare tjejerna. Nåja, vi tar en snabb drink, följt av en promenad.
Lite vin hos mig? Frågar jag, och bryr mig egentligen inte så mycket om hennes svar.
Men vi har ju nyss träffats, fortsätter hon.
Snart är vi uppe i min lägenhet. Jag visar henne hur man dansar och vi delar på lite spanskt mousserande vin. Inte någon Champagne, direkt. Snart kysser vi varandra och det leder snart till ett mediokert knull. Hon verkar vara trång i ettan, så saurkraut gör vad en saurkraut måste, och jag börjar istället utforska vad som gömmer sig inom hål nummer två.
Det går undan. En tunga, ett finger, två fingrar.
Nej, vad gör du? Frågar hon. Jag kontrar med visdomsord.
För somliga av oss är tvåan en väg mer gästvänlig än ettan, mitt barn. Det räcker, tydligen, för att övertyga. Snart är min soldat inne i hennes analöppning, inte så värst långt in, men alltid något. Första gången för henne, påstår hon. Knullet avslutas snart med ett sprut i hennes ansikte, även detta tydligen en ny erfarenhet för denna tjej.
Jag följer henne ut ur min lägenhet.
Vad letar du efter på den där appen, förresten? Frågar jag.
En pojkvän.
Citat:
Ursprungligen postat av
Silltunna
Vilken fantasi vissa här i tråden har...
Inte fått ligga på sistone?