2020-11-19, 13:50
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus71
Besviken av Linders Black Friday! Känns som dom har kört sammasaker alla år !

Hade som alla andra här inne hoppats på Doppel-D för ett bra pris !

Undra vad man ska köpa därifrån iår ? Tips?

Hoppas att dom lägger ut Trophy för ett bra pris i år igen. Verkar vara en väldigt trevlig tårta.
Citera
2020-11-19, 14:36
Medlem
Citat:

Samma här.
Ingen Doppel-D, inget köp...
Men det är ju inte för sent ännu, den kanske kommer upp?
Citera
2020-11-19, 14:52
Medlem
Pyronostalgis avatar
Prisdumpa nyheter är inte en strategi i så många branscher. DD är ju sannolikt en av de bästa nyheterna på marknaden så ingen logik att lägga rea på den även om det vore kul.
Citera
2020-11-19, 15:17
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Prisdumpa nyheter är inte en strategi i så många branscher. DD är ju sannolikt en av de bästa nyheterna på marknaden så ingen logik att lägga rea på den även om det vore kul.

Nej, det är såklart sant. Men det finns nog många här som hade köpt sig ett ex om den låg lite bättre till i pris istället för att hoppa den helt. Det behöver inte vara ett fantasipris, men jag tror många slagit till direkt om den kostade bara någon eller några ynka hundralappar mindre. Det känns även som en fet avslutningstårta, men 25mm mot 30mm i Mustangen med samma matande på slutet gör Mustang mer värd på något sätt. Å andra sidan ligger den i nuläget inte ens som ett Black Friday-erbjudande och ska man bara ha 1 fet tolvslagstårta så är det väl värt att överväga. Får se om den går ner lite, då kanske den åker in i högen i år..

Men det är onekligen en fet rackare.. Vi får se vad som händer
Citera
2020-11-19, 15:18
Medlem
Är det inte samma mindre tårtor också på Linders? Saknar någon "vanlig" 1kg tårta billigt typ som Trophy förra året. Nä vetifan om man ska handla något.. Får fundera lite.
Citera
2020-11-19, 15:34
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Nej, det är såklart sant. Men det finns nog många här som hade köpt sig ett ex om den låg lite bättre till i pris istället för att hoppa den helt. Det behöver inte vara ett fantasipris, men jag tror många slagit till direkt om den kostade bara någon eller några ynka hundralappar mindre. Det känns även som en fet avslutningstårta, men 25mm mot 30mm i Mustangen med samma matande på slutet gör Mustang mer värd på något sätt. Å andra sidan ligger den i nuläget inte ens som ett Black Friday-erbjudande och ska man bara ha 1 fet tolvslagstårta så är det väl värt att överväga. Får se om den går ner lite, då kanske den åker in i högen i år..

Javafan, 1295:- hade den väl kunnat ligga på iallafall .

Ser att 4verkeri's sida är uppe igen, nu utan priser, inga nyheter vad jag kan se.
Citera
2020-11-19, 15:40
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Javafan, 1295:- hade den väl kunnat ligga på iallafall .

Då hade man väl köpt 2 förstås
Citera
2020-11-19, 16:49
Medlem
Citat:

Predator. Rapp compound 👍.

Själv hade jag hoppats på bra pris på Majestic.
Citera
2020-11-19, 17:35
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursut

Bonnen kanske har bra pris på den iår, såg att precis innan dem stängde sidan för uppdateringar var det mycket prissänkningar på många tårtor bl.a. Majestic för 2.695 kr
Kan ju varit att dem bara grejade med hemsidan men man vet ju aldrig
Citera
2020-11-19, 18:45
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursut

Predator är nog rätt trevlig, ja. Bra matning i avslutningen, vilket Linders ibland har lite svårt med att fixa

Vill man så kan man ju dela upp dom i 4 tårtor. Det blir 4 stycken 36-skottare med en kaliber på 25mm och 400g krut för 300kr/tårta
Citera
2020-11-19, 20:08
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

Visst men om typ 25% skiter i det helt blir det fortfarande en bättre affär att sälja på fullpris 1695 vs 1295 + folk ”vänjer” sig inte vid prisnivån till nästa år. Men oavsett en fin tårta även om jag inte ser som finalmaterial med 25mm
Citera
2020-11-19, 20:14
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Visst men om typ 25% skiter i det helt blir det fortfarande en bättre affär att sälja på fullpris 1695 vs 1295 + folk ”vänjer” sig inte vid prisnivån till nästa år. Men oavsett en fin tårta även om jag inte ser som finalmaterial med 25mm

Såklart, hade blivit förvånad om den låg längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in