2020-11-18, 17:28
Medlem
[quote=50bomb|73649329]Vad tycker ni om Linders BF? Personligen hade jag hoppats på att Doppel-D skulle vara med 🙁

Kan rekommendera Predator, hade den förra nyår klart prisvärd för 1200:-
Citera
2020-11-18, 18:23
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Vad tycker ni om Linders BF? Personligen hade jag hoppats på att Doppel-D skulle vara med 🙁

Sydney har jag haft, så inte sugen på den. Är det någon som har en video på masterpiece? Hittar bara på master show, och antar att det inte är samma?

Hoppades också på en riktig dräpar-kampanj på Doppel-D, hoppas att det kommer som en överraskning den 27:e

Hur är Sydney ni som haft den? Har bara sett den på Youtube, tycker den ser lite små-tam ut där, men har ju i övrigt fått bra recensioner.
Citera
2020-11-18, 18:43
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Hoppades också på en riktig dräpar-kampanj på Doppel-D, hoppas att det kommer som en överraskning den 27:e

Hur är Sydney ni som haft den? Har bara sett den på Youtube, tycker den ser lite små-tam ut där, men har ju i övrigt fått bra recensioner.
Men det står ju "Rea" iaf, dock inte i black friday klass

Doppel D

Ordinarie pris: 1995kr
Webbpris: 1695kr
Citera
2020-11-18, 18:45
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Men det står ju "Rea" iaf, dock inte i black friday klass

Doppel D

Ordinarie pris: 1995kr
Webbpris: 1695kr

Haha ja förvisso! I mina vildaste fantasier såg jag summan 999:- framför mig, men det kan man väl glömma.
Citera
2020-11-18, 18:56
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Haha ja förvisso! I mina vildaste fantasier såg jag summan 999:- framför mig, men det kan man väl glömma.
Haha, ja det är nog lite önsketänkande
Citera
2020-11-18, 20:48
Medlem
Citat:

Hade den för 2år sedan. Bra tempo med helt ok tryck i 25mm skotten. Jag tycker att den klart är värd 800kr
Funderar på att köpa en i år.
I övrigt kanske det blir en Pyrobox 2 som hade lite smått och gott för 299. Bra att handla på sig missilbatteri om det eventuellt är på väg att försvinna.
En låda Airbombs för 199 skulle det också kunna bli
Citera
2020-11-18, 22:17
Medlem
pyro860s avatar
Hade hoppats på bra pris på Doppel-D. Verkar vara trevlig men 1700 är för saftigt. Då lägger man ju hellre pengarna på en Mustang från Extreme. 44 skott mindre, men det kompenseras av kalibern. Vi får hoppas att det kommer ett bra pris på den

Däremot kör dom ju Top Of The World för 800 kr och Soul Crushers för 699 kr som verkar vara helt okej innan-tolvslaget-tårtor. Någon som haft något av dessa tårt-paket?
Citera
2020-11-18, 23:21
Medlem
Lundbondens avatar
Svea har updaterat sin sida. De har tagit bort bla Valhall. Den hade jag förra året. Knalla på bra, en del saluter i den också.
Citera
2020-11-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hade hoppats på bra pris på Doppel-D. Verkar vara trevlig men 1700 är för saftigt. Då lägger man ju hellre pengarna på en Mustang från Extreme. 44 skott mindre, men det kompenseras av kalibern. Vi får hoppas att det kommer ett bra pris på den

Däremot kör dom ju Top Of The World för 800 kr och Soul Crushers för 699 kr som verkar vara helt okej innan-tolvslaget-tårtor. Någon som haft något av dessa tårt-paket?

Ha, sjukt! Jag har tänkt precis samma, kanske dom 2 paketen från Linders för att leka med innan 12 och är riktigt sugen på en Mustang i år, sneglade på den redan förra året.
Citera
2020-11-19, 00:06
Medlem
Harrybs avatar
Ska ha en Mustang i år, det är helt klart. Men sen är jag också riktigt sugen på Compound-X ifrån Linders. Verkar vara bra klös i den, dock får jag nog boosta finalen i den lite
Citera
2020-11-19, 02:19
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

Köpte en Top Of The World, när den var "ny".

Har bränt av hälften utav dom, så har några kvar. Men vad jag kommer ihåg så var dom jag smällde inte särskilt märkvärdiga eller roliga. Soul Crusher verkar bättre om man ser till effekterna.

Tror dock att jag kommer köpa en Top Of The World nu igen på Black Friday, 10 tårtor för 800kr är helt okej även om det inte är dom roligaste tårtorna kanske. Det duger innan 12-slaget.
Citera
2020-11-19, 13:47
Medlem
Besviken av Linders Black Friday! Känns som dom har kört sammasaker alla år !

Hade som alla andra här inne hoppats på Doppel-D för ett bra pris !

Undra vad man ska köpa därifrån iår ? Tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in