2020-11-17, 11:15
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Finns inga uppgifter om det. Bara covid.
För övrigt verkar Robertson ok.
Chillwell och Brewster fortfarande osäkra.
Doherty, covid.

Känns som att både Robbo och Chilwell kan komma till spel, vilket skulle rädda min GW. Känns surt att ha en Salah som inte spelar med tanke på vilka potentiella poäng man kan få av en annan spelare i den prisklassen, men känns inte som det är värt att bränna transfers på när jag vill ha kvar honom i det långa loppet.

Lite sugen på att peta in Jota i laget inför omgången men inte säker på om jag gör det. Det skulle i så fall få bli Bowen som ryker.
Citera
2020-11-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Känns som att både Robbo och Chilwell kan komma till spel, vilket skulle rädda min GW. Känns surt att ha en Salah som inte spelar med tanke på vilka potentiella poäng man kan få av en annan spelare i den prisklassen, men känns inte som det är värt att bränna transfers på när jag vill ha kvar honom i det långa loppet.

Lite sugen på att peta in Jota i laget inför omgången men inte säker på om jag gör det. Det skulle i så fall få bli Bowen som ryker.

Många frågetecken kring Salah men om jag fattat saken rätt så räcker det med att han testar negativt ett par dagar före match för att få spela, men jag är inte helt säker.
Citera
2020-11-18, 08:32
Medlem
Jinhaos avatar
Då var man tillbaka vid ritbordet och samma sekund som domaren blåste av Frankrike-Sverige igår kväll så kom FPL-ångesten krypandes.

Jag är ganska så skonad från skador/covid i truppen förutom Sterling. Jag hade ändå tänkt att byta ut honom då han är för ojämn i poängskörden. Har ni några tips? Jag kan få in Fernandes med ett rakt byte.
Citera
2020-11-18, 09:37
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinhao
Jag är ganska så skonad från skador/covid i truppen förutom Sterling. Jag hade ändå tänkt att byta ut honom då han är för ojämn i poängskörden. Har ni några tips? Jag kan få in Fernandes med ett rakt byte.

Känns helt klart som ett vettigt byte. Annars finns också KDB som ett alternativ. Förutom bortamatcherna mot Tottenham och Man United har de hemmamatcher mot Burnley, Fulham och West Brom under de kommande fem omgångarna. Därefter har de fortsatt bra fixtures över en överskådlig framtid.
Citera
2020-11-18, 15:02
Medlem
Har just nu Salah, Chilwell och Brewster gulmarkerade, där de sista två bör vara klara för start.

Slösar inget byte på Salah men vet inte riktigt vad jag ska göra i övrigt, tror Reguillon ryker då de möter City, Arsenal, Chelsea nästkommande tre, blir nog inte många hållna nollor där. Funderar på att ta in antingen Mings eller Michael Keane.

Vill även bli av med Podence och Jota känns som ett bra rakt byte där, eventuellt annars Ross Barkley.
Citera
2020-11-20, 10:30
Medlem
Valvantos avatar
Salah ut, Bruno in. Bara hoppas Salah missar 2 gw’s nu.

Martinez

Bellerin - Saiss - Chilwell

Grealish - Zaha - Hamez - Bruno

Kane - DCL - Jimenez

Bänk: Steer, Lamptey, Anguissa, Ferguson

Bindeln på Bruno.
Citera
2020-11-20, 11:26
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Salah ut, Bruno in. Bara hoppas Salah missar 2 gw’s nu.

Martinez

Bellerin - Saiss - Chilwell

Grealish - Zaha - Hamez - Bruno

Kane - DCL - Jimenez

Bänk: Steer, Lamptey, Anguissa, Ferguson

Bindeln på Bruno.

Jag tror att Salah kanske bara missar 1 GW och är tillbaka mot Brighton men vi får se vad som sägs på presskonferensen. Jag funderar dock på att byta ut honom ändå (förmodligen mot Bruno). Om han faller i pris en gång till kostar det mig bara 0.1m att ta in honom igen och det känns tungt att ha en spelare i hans prisklass på bänken när man kan ta in någon som Bruno/KDB.
Citera
2020-11-20, 18:31
Medlem
Poddes avatar
https://www.fantasyfootballscout.co....pl-gameweek-9/

Nån som kan posta hans lag? Vill veta hur han tänker.

Andra tips för WC?
Citera
2020-11-20, 20:23
Medlem
muneys avatar
Salah till Bruno done! Drar WC nästa vecka.
Citera
2020-11-22, 21:51
Medlem
Skönt att man "vågade" köra kapten på DCL. 72 pinnar och färdigspelad.
Citera
2020-11-22, 22:16
Medlem
stayluckys avatar
81 pinnar med KWP kvar. Fin omgång!
Citera
2020-11-23, 07:44
Medlem
Etrades avatar
Går också mot en skaplig omgång.
Viktiga 9+12p för Bellerin och Robbo igår.
68p med C Taylor och Zaha kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in