2020-11-17, 11:15
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Finns inga uppgifter om det. Bara covid.
Fr vrigt verkar Robertson ok.
Chillwell och Brewster fortfarande oskra.
Doherty, covid.

Knns som att bde Robbo och Chilwell kan komma till spel, vilket skulle rdda min GW. Knns surt att ha en Salah som inte spelar med tanke p vilka potentiella pong man kan f av en annan spelare i den prisklassen, men knns inte som det r vrt att brnna transfers p nr jag vill ha kvar honom i det lnga loppet.

Lite sugen p att peta in Jota i laget infr omgngen men inte sker p om jag gr det. Det skulle i s fall f bli Bowen som ryker.
Citera
2020-11-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Knns som att bde Robbo och Chilwell kan komma till spel, vilket skulle rdda min GW. Knns surt att ha en Salah som inte spelar med tanke p vilka potentiella pong man kan f av en annan spelare i den prisklassen, men knns inte som det r vrt att brnna transfers p nr jag vill ha kvar honom i det lnga loppet.

Lite sugen p att peta in Jota i laget infr omgngen men inte sker p om jag gr det. Det skulle i s fall f bli Bowen som ryker.

Mnga frgetecken kring Salah men om jag fattat saken rtt s rcker det med att han testar negativt ett par dagar fre match fr att f spela, men jag r inte helt sker.
Citera
2020-11-18, 08:32
Medlem
Jinhaos avatar
D var man tillbaka vid ritbordet och samma sekund som domaren blste av Frankrike-Sverige igr kvll s kom FPL-ngesten krypandes.

Jag r ganska s skonad frn skador/covid i truppen frutom Sterling. Jag hade nd tnkt att byta ut honom d han r fr ojmn i pongskrden. Har ni ngra tips? Jag kan f in Fernandes med ett rakt byte.
Citera
2020-11-18, 09:37
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinhao
Jag r ganska s skonad frn skador/covid i truppen frutom Sterling. Jag hade nd tnkt att byta ut honom d han r fr ojmn i pongskrden. Har ni ngra tips? Jag kan f in Fernandes med ett rakt byte.

Knns helt klart som ett vettigt byte. Annars finns ocks KDB som ett alternativ. Frutom bortamatcherna mot Tottenham och Man United har de hemmamatcher mot Burnley, Fulham och West Brom under de kommande fem omgngarna. Drefter har de fortsatt bra fixtures ver en verskdlig framtid.
Citera
2020-11-18, 15:02
Medlem
Har just nu Salah, Chilwell och Brewster gulmarkerade, dr de sista tv br vara klara fr start.

Slsar inget byte p Salah men vet inte riktigt vad jag ska gra i vrigt, tror Reguillon ryker d de mter City, Arsenal, Chelsea nstkommande tre, blir nog inte mnga hllna nollor dr. Funderar p att ta in antingen Mings eller Michael Keane.

Vill ven bli av med Podence och Jota knns som ett bra rakt byte dr, eventuellt annars Ross Barkley.
Citera
2020-11-20, 10:30
Medlem
Valvantos avatar
Salah ut, Bruno in. Bara hoppas Salah missar 2 gws nu.

Martinez

Bellerin - Saiss - Chilwell

Grealish - Zaha - Hamez - Bruno

Kane - DCL - Jimenez

Bnk: Steer, Lamptey, Anguissa, Ferguson

Bindeln p Bruno.
Citera
2020-11-20, 11:26
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Salah ut, Bruno in. Bara hoppas Salah missar 2 gws nu.

Martinez

Bellerin - Saiss - Chilwell

Grealish - Zaha - Hamez - Bruno

Kane - DCL - Jimenez

Bnk: Steer, Lamptey, Anguissa, Ferguson

Bindeln p Bruno.

Jag tror att Salah kanske bara missar 1 GW och r tillbaka mot Brighton men vi fr se vad som sgs p presskonferensen. Jag funderar dock p att byta ut honom nd (frmodligen mot Bruno). Om han faller i pris en gng till kostar det mig bara 0.1m att ta in honom igen och det knns tungt att ha en spelare i hans prisklass p bnken nr man kan ta in ngon som Bruno/KDB.
Citera
2020-11-20, 18:31
Medlem
Poddes avatar
https://www.fantasyfootballscout.co....pl-gameweek-9/

Nn som kan posta hans lag? Vill veta hur han tnker.

Andra tips fr WC?
Citera
2020-11-20, 20:23
Medlem
muneys avatar
Salah till Bruno done! Drar WC nsta vecka.
Citera
2020-11-22, 21:51
Medlem
Sknt att man "vgade" kra kapten p DCL. 72 pinnar och frdigspelad.
Citera
2020-11-22, 22:16
Medlem
stayluckys avatar
81 pinnar med KWP kvar. Fin omgng!
Citera
2020-11-23, 07:44
Medlem
Etrades avatar
Gr ocks mot en skaplig omgng.
Viktiga 9+12p fr Bellerin och Robbo igr.
68p med C Taylor och Zaha kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in