Citat:
Ursprungligen postat av
Jonathanhylsta
Har kommit fram till att Tinder är riggat och korrupt. Man måste betala för att få fördelar och systemet är emot oss som ser okej ut men inte 10/10, Vi får matchningar sällan och när vi får mach så är det med dom som är mycket fulare än oss. Nån som håller med mig?
Men gud va, jisses vad är det du menar eller? Du får väl matchningar med damer/herrar som anser att Du är attraherad eller intressant? Kanske också ibland för att en vän "ful-gillar" eller för att denne/dom ska vara roliga eller snälla..?
Men även den snyggaste tjejen är ett träd som går att fälla. När man väl kan spelets regler och förstår vilket äckligt spel det faktist är att hänga på krogen, ragga på tjejer höger och vänster. Knulla oavbrutet! Ja då blir man bara äcklad. Så jäkla glad att jag slipper all denna skiten nu.
Men åter till ämnet:
Jag tror inte att detta är riggat, det är väl som vilket spel eller vilken plattform som helst. De tar microtransaktioner etc, istället för "items" så får du någon form utav fördel på plattformen. Tror inte att de sållar bort individer för Dig, eftersom det bygger väl fortfarande på avstånd i mellan enheterna? Du får väl lägga om din stil, testa en annan approach? Förändring börjar hos dig, om du nu vill och känner att det är en idé