2020-11-14, 20:49
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Sa inte att hon var ett luder 😂
Jag refererade bara till alla drinkluder som man inte träffar på krogarna när Covid-19 härjar och de restriktioner som blir därav.
Hoppsan!

Skyller på självisoleringen. Inte hälsosamt det här.
Citera
2020-11-15, 22:41
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Tinder är riggat och korrupt

Har kommit fram till att Tinder är riggat och korrupt. Man måste betala för att få fördelar och systemet är emot oss som ser okej ut men inte 10/10, Vi får matchningar sällan och när vi får mach så är det med dom som är mycket fulare än oss. Nån som håller med mig?
Senast redigerad av Jonathanhylsta 2020-11-15 kl. 22:49.
Citera
2020-11-15, 22:49
Medlem
BenDaviss avatar
Tjena blixten, det finns redan tusen trådar om det här.
Citera
2020-11-15, 22:50
Medlem
SittFints avatar
Eller så beror det på att tjejer får matchningar precis hela tiden av desperata män så de har inget incitament alls att lägga sig på sin egen snygghetsnivå.
Citera
2020-11-15, 22:53
Medlem
De säljer pussy mannen, och det ges inte bort gratis.
Citera
2020-11-15, 22:55
Medlem
CompressorVanes avatar
Inte lika korrupt som de individer männen vill träffa där.
Citera
2020-11-15, 22:59
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
De säljer pussy mannen, och det ges inte bort gratis.

Skriker lite hora över den stilen tycker jag
Citera
2020-11-15, 22:59
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Ja? Det är riggat så att Tinder ska tjäna så mycket pengar som möjligt. Inget konstigt med det.
Citera
2020-11-15, 23:06
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Har kommit fram till att Tinder är riggat och korrupt. Man måste betala för att få fördelar och systemet är emot oss som ser okej ut men inte 10/10, Vi får matchningar sällan och när vi får mach så är det med dom som är mycket fulare än oss. Nån som håller med mig?

Men gud va, jisses vad är det du menar eller? Du får väl matchningar med damer/herrar som anser att Du är attraherad eller intressant? Kanske också ibland för att en vän "ful-gillar" eller för att denne/dom ska vara roliga eller snälla..?

Men även den snyggaste tjejen är ett träd som går att fälla. När man väl kan spelets regler och förstår vilket äckligt spel det faktist är att hänga på krogen, ragga på tjejer höger och vänster. Knulla oavbrutet! Ja då blir man bara äcklad. Så jäkla glad att jag slipper all denna skiten nu.

Men åter till ämnet:

Jag tror inte att detta är riggat, det är väl som vilket spel eller vilken plattform som helst. De tar microtransaktioner etc, istället för "items" så får du någon form utav fördel på plattformen. Tror inte att de sållar bort individer för Dig, eftersom det bygger väl fortfarande på avstånd i mellan enheterna? Du får väl lägga om din stil, testa en annan approach? Förändring börjar hos dig, om du nu vill och känner att det är en idé
Citera
2020-11-16, 00:27
Medlem
storkmammas avatar
Man kan ha åsikten att Tinder är vinklat till förmån för snygga människor, men det är för att samhället är ytligt och det rinner över på datingplattformarna. Det som avgör hur bra det går för dig på en datingapp är hur du ser ut och presenterar dig, och kanske var du bor. Eftersom det första man ser på denna app är ansikten så är det det som oftast avgör, de flesta skriver ju inte ens en presentation. Det leder till att du som är konventionellt skitsnygg får många interaktioner, medan medelmåttan får det tråkigare. Att Tinder uppmuntar ytlighet är dock inte samma sak som att det är riggat. De snygga får inga fördelar över de fula av appen. Det som avgör din synlighet och potential är om du bor inom avstånd för många andra.

Dessutom är det förstås så att om man har jättemånga ansikten att bläddra mellan så är det väntat att man siktar så högt man kan. Särskilt tinder är designat så att du aldrig ska hitta någon att nöja dig med, du är hela tiden frestad att leta efter någon bättre. Förblir du singel så behåller du appen, det är deras mål. Jag kan absolut tänka mig att fula killar med dåligt självförtroende är de som drar det kortaste strået och därför är mer frestade att lägga pengar på appen också, men betalfunktionerna marknadsförs till alla användare på samma villkor. Nåt annat vore ju korkat om målet är inkomster.

Edit: Dessutom kan dina fotografier vara attraktiva även om du själv inte är supersnygg. Ser du ut som en intressant person med ett intressant liv är det attraktivt, men suddiga bilder tagna med selfiekameran i ett mörkt badrum är inte så fräscht oavsett hur du ser ut.
Senast redigerad av storkmamma 2020-11-16 kl. 00:33.
Citera
2020-11-16, 00:28
Medlem
Du behöverninte lägga med bild, men jag ser gärna din bio. Gissar på att den är platt som en pannkaka.
Citera
2020-11-16, 00:33
Medlem
Polacken88s avatar
Tinder, badoo, mötesplatsen och alla andra liknande "dejtingappar" är bara ett annat sätt att mjölka incels på pengar.
Det är frivilligt att betala, så varför gnäller folk?
Avinstallera och gör något vettigt istället för att swipa höger på allt i hopp om att få matchning med en fet singelmorsa med skyhöga krav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in