Citat:
Ursprungligen postat av
NONVIOLONCE
fyfann!! nu har jag läst hela fuppen.
Mina slutord.
Mordet ej var planerat
Christoffer psykopat med fantasifigurer, tror att han var med någon maffia film
Viktor grundlurad av sin"bäste vän" han har trott på figurerna och trott att hans familj varit hotade hela tiden. Christoffer har rånat Viktor på pengar och gör honom till syndabock till allt.
Christoffer dödar båda offren.
Jag får ångest av att veta hur Lars och Suzannes liv tog slut det är sååå sorgligt och fruktansvärt.
Tycker faktist lite synd om Viktor, Christoffer har även förstört Viktors liv ..hade de aldrig träffats
Så hade viktor blivit pappa och gift sig med sin Ida.
Men nu tvärr ..det blir livstidsfängelse för båda kanske Viktor får något mildare.
Rättegång börjar nästa vecka.
Läste i FUP att hans ex. Nina tagit lån i sitt namn för att Christofer skulle kunna köpa sin bil. Hur dum får man bli. Står nu med stora skulder. Även morsan hade ju skämt bort honom med utlåning och kanske gett honom pengar också. Christofer har inget dåligt samvete, säger bara att det ordnar sig. Klart han känner sig besvärad när Nina smsar och gör sig påmind. Bortskämd unge kan nog bli sådan. Hans pengar gick väl till knark och tatueringar.
Nej nu får alla snälla tjejer börja tänka lite med insidan av hjärnan. Morsan har väl varit snäll och beskyddande då hon kanske känt på sig att han inte var riktigt 100.Det kan ju inte vara riktigt normalt att behöva understödja och engagera och bekymra sig för en person som har fyllt 20 år för länge sedan. Han klarade ju inte ens av att flytta själv. Styvfarsan fick ställa upp o hjälpa till. Tur att den där Nina har kommit ifrån iallafall om än med stora skulder.
Tror inte alls att hon ljuger.