Citat:
Ursprungligen postat av
Up-in-the-air
Tycker du det verkar trovärdigt att hänvisa till Donald Trumps tweet i en fråga som rör "BEVIS"?
Up-in-the-air,
med all respekt, men några belagda bevis lär vi inte kunna presentera i den här tråden så som du önskar.
För att slippa ett evigt tjafsande "Här är ett bevis" & "Nej det där är inget bevis" så tror jag det skulle vara fördelaktigt för trådens verkshöjd om vi alla betraktade alla engagerade användares spaningar som intressanta inputs. Något att med gemensamma krafter undersöka med hela den den urstarka flashbackkraft vi tillsammans utgör. Pajkastningen här är i min mening inte fullt värdig.
Bevis hittar vi i punktform i de stämningar som lämnats in i respektive delstat.
Vill du att trådens diskussioner skall snävas ner till att avhandla enbart dessa bevis, eller är det av intresse att skärskåda användarnas spaningar?
För att mitt lortiga finger inte bara ska peka mot dig Up-in-the-air så anser jag att detta även omfattar dina motståndare, ni vet vilka ni är.
I övrigt uppskattar jag ditt engagemang och jag är säker på att du kan bidra med mycket mer, du verkar ha ett gott intellekt.
Med respekt.
Karpus