Citat:
Ursprungligen postat av
MrArtur
Gör jag mig verkligen så otydlig? Tycker jag får svara på sådant jag aldrig uttryckt konsekvent i denna tråd.
Jag fetar från mitt inlägg:
Jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna bli tydligare.
Detta var alltså ett svar på ett inlägg som menade att Hillary, eller Demokraterna anklagat för valfusk, när det var Trump som stod för dessa anklagelser även 2016.
Vi hör vad du säger och det är sant, Trump påpekade problemet redan då. Detta fuskande har pågtått sedan åtminstone 2012, av demokratiska partiet. Misstänker att Hillary därför inte ville göra någon utredning om valfusk under själva valprocessen eftersom det hade avslöjat hennes parit och henne själv.
Istället satte dom igång denna anklagelse om rysk påverkan på valet, en anklagelse där dom själva inte riskerade att bli avslöjade för valfusket som verkligen ägt rum. Bara att dom missbedömde Trumps framgångar så dom förlorade med en hårsmån trots valfusket.
Vi får se, det kommer uppdagas nu om denna utredning får pågå ifred utan störning av dom skyldiga som försöker lägga locket på som dom inte ska bli avslöjade.
Ska bli intressant vad omräkningen i Georgia kommer fram till, den ska räknas om helt manuellt nu. Det resultatet kan bli avgörande för alla dom andra staternas, kanske måste dom alla göra samma sak.