2020-11-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fmakashaka
Fortfarande inget? Börjar bli nojjig haha.
Nu borde du fått den
2020-11-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL
ey vem fuck har tagit alla mina meddelanden inatt på texkungarna?? yani spara några till oss. Bara tryckt 170 på fyra timmar va fuck e de här
ge mig mina cash mannen hahaha
bakk shunno mannen vad keff du e bre man ba wtf jossan jao
2020-11-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDuperKnegaren
Tar tydligen extremt lång tid att få svar om man söker via deras hemsida. Du kan antingen gå in till deras skypegrupp direkt, alltså https://join.skype.com/xQxkRuSHjFIh

Eller som någon annan sa tidigare i tråden så kan man skicka ett mail till Coachen för att ansöka till TexKings: elder@texkings.com

Tack så mycket! Skickade till mailen du uppgav och fick svar.
2020-11-10, 01:46
Medlem
R4hu7s avatar
"Synd .riktigt bra hir kunde fu missa den? Handlar om manligvpsykogbochvhans patienter
Rhanräksrcjibdiverdd ptoblem somköhsngårctoll en kvinnacförcdebrfäeffong.mimtrrddssnd myvsohsrcsrtvden jag pch s
Hetglix intratment"

När 65 plussare skriver på sin padda
2020-11-10, 14:45
Medlem
Mopsans avatar
Nu har det varit så jävla segt i flera dagar! Det bara snurrar, det är ju så att man saknar den trötta meningen... Jag ser att du inte nämt din stad 🤣
2020-11-10, 15:00
Medlem
Nån fler som inte fått lön från Texkings?
2020-11-10, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu har det varit så jävla segt i flera dagar! Det bara snurrar, det är ju så att man saknar den trötta meningen... Jag ser att du inte nämt din stad 🤣

Vi har varit bortskämda senaste halvåret, detta är normalt. Det kommer att bli mer först vid pension, sen vid lön, och december överlag kommer vara helt okej och jul och nyår kommer vara konstant kö igen.
2020-11-10, 15:56
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Vi har varit bortskämda senaste halvåret, detta är normalt. Det kommer att bli mer först vid pension, sen vid lön, och december överlag kommer vara helt okej och jul och nyår kommer vara konstant kö igen.
Det är ju så att man hoppas på att det blir utegångsförbud snart. 🤗
2020-11-10, 16:32
Medlem
Citat:
vad katten släpade in, trodde du blev sparkad som coach äru kvar elr
2020-11-10, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
vad katten släpade in, trodde du blev sparkad som coach äru kvar elr

Tröttnade på att tjafsa med folk här, bättre att lägga tiden på att fixa bonusar. Här verkar det mesta vara sig likt.
2020-11-10, 16:57
Medlem
Citat:
Tröttnade på att tjafsa med folk här, bättre att lägga tiden på att fixa bonusar. Här verkar det mesta vara sig likt.
var är bonusarna tho
2020-11-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
var är bonusarna tho

Nu finns det ju inga längre, så nu har jag tid att tjafsa lite istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem