2020-10-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Det är ju inte ens det värsta, haha. I första chatten hotade han med att han kommer ringa player om inte player erkänner sig själv som en falsk profil. Och i andra chatten bekräftade target att han ringt och att tjejen var förtvivlad. Men inte kan väl det vara lagligt att sno någons bilder på det sättet? Jag har hela tiden trott att players bilder är köpta någonstans, och därför helt legit.
players bild är äkta mia khalifa har godkänt allt
2020-10-27, 18:39
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Vi har fått en riktig detektiv i chatten nu. I går hade jag en target som, tillsammans med sn ex-fru, hade bildgooglat players bilder och lyckats spåra dom till en Instagram, med namn och adress.

Fick upp honom senare i en annan chatt o då skrev han om händelsen till en annan player.

Segar lönespecen för någon annan?

Nu ska de ha trillat in. Titta nog efter bonusarna. Verkar ha blivit fel för fjärde gången i rad för mig....
2020-10-27, 18:42
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Nu ska de ha trillat in. Titta nog efter bonusarna. Verkar ha blivit fel för fjärde gången i rad för mig....
Jo, såg det för en stund sen.

Blivit fel för mig också. Som tur är förde jag protokoll på varje bonus som jag klarade. Så får väl skicka ett vänligt mejl till löneavdelningen.
2020-10-27, 22:25
Medlem
Har jag missat något? Helgen va helt död på CW, löningshelg?
2020-10-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona

Samma här. Missade bonusar!! Tur man börjat föra protokoll över dem. Ska ju inte behövas kan man tycka? 4bonusar missade de, sen hade de med en 2dollarsbonus som inte ens existerade.
2020-10-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompenstompen
Har jag missat något? Helgen va helt död på CW, löningshelg?

CW har ju varit ett sjunkade skepp i flera månader nu? Varför är du kvar där? Trodde att alla som jobbade hos CW stack till TK
2020-10-28, 12:24
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Det är ju inte ens det värsta, haha. I första chatten hotade han med att han kommer ringa player om inte player erkänner sig själv som en falsk profil. Och i andra chatten bekräftade target att han ringt och att tjejen var förtvivlad. Men inte kan väl det vara lagligt att sno någons bilder på det sättet? Jag har hela tiden trott att players bilder är köpta någonstans, och därför helt legit.

På många sidor ger du ägaren av sida rätt att använda bilden när du laddar upp om du är den första som nånsin läser igenom villkoren.

Tom Facebook har väl med det i sina villkor?
2020-10-28, 12:37
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
På många sidor ger du ägaren av sida rätt att använda bilden när du laddar upp om du är den första som nånsin läser igenom villkoren.

Tom Facebook har väl med det i sina villkor?
Jo, förvisso, men känns jävligt shady i sammanhanget bara. Men du har säkert rätt.
Senast redigerad av JaredLeto 2020-10-28 kl. 12:40.
2020-10-28, 13:21
Medlem
För. Förhör. Åker. Till Paris. Fredag.
2020-10-28, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
För. Förhör. Åker. Till Paris. Fredag.

Vad. Har. Han. Gjort? Muckat. Med. Aina?
2020-10-28, 13:52
Medlem
Blev avstängd från JH

Hur kommer man i kontakt med TexKings om man vill jobba där?
2020-10-28, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halalslaktat
Blev avstängd från JH

Hur kommer man i kontakt med TexKings om man vill jobba där?

Tar tydligen extremt lång tid att få svar om man söker via deras hemsida. Du kan antingen gå in till deras skypegrupp direkt, alltså https://join.skype.com/xQxkRuSHjFIh

Eller som någon annan sa tidigare i tråden så kan man skicka ett mail till Coachen för att ansöka till TexKings: elder@texkings.com

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in