2020-11-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vad är ett hypotetiskt svar? Företagen som gör detta existerar. Frilansfinans är ett sådant.

Så du vet snuskskrivande chattoperatörer som använder sig av Frilans finans? Ställer mig väldigt tveksam till det

När jag skrev hypotetiskt menade jag att så länge inte råden verkligen fungerat att använda i praktiken, så ger de inget. .
2020-11-08, 14:50
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
25k-32k för att sitta hemma och jobba är ju rätt soft. Vad får en vanlig kundtjänsarbetare för lön? Får dem kolla på Netflix eller fotboll när de jobbar? Får de ta sig ett glas whisky eller snacka i telefon med polare medan de jobbar?
Hör av dig om de har möjlighet till detta, då är jag intresserad
Kungligt svar 🤩 Jag är också intresserad
2020-11-08, 15:29
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
25k-32k för att sitta hemma och jobba är ju rätt soft. Vad får en vanlig kundtjänsarbetare för lön? Får dem kolla på Netflix eller fotboll när de jobbar? Får de ta sig ett glas whisky eller snacka i telefon med polare medan de jobbar?
Hör av dig om de har möjlighet till detta, då är jag intresserad

Ok, 25-32k för ett sådant enkelt arbete, om det nu är väldigt slappt, så är det ju en riktigt bra lön. Jag trodde att snarare rörde sig om hälften.
2020-11-08, 15:30
Medlem
Unelads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Kungligt svar 🤩 Jag är också intresserad

Det går inte att hitta något pissigare jobb än detta, tro inte att du kommer dra in de pengarna i början. Efter ett tag kommer du kunna reglerna och skriva snabbare meddelanden, men att dra in över 30.000 kräver att du sliter som en dåre. Dag och natt, med en spruta i armen och skrivbordet fullt av nocco.
2020-11-08, 15:46
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unelad
Det går inte att hitta något pissigare jobb än detta, tro inte att du kommer dra in de pengarna i början. Efter ett tag kommer du kunna reglerna och skriva snabbare meddelanden, men att dra in över 30.000 kräver att du sliter som en dåre. Dag och natt, med en spruta i armen och skrivbordet fullt av nocco.
Jag är glad för dom laxarna som glider in extra, så jag tycker inte att det är ett pissigt jobb. Jag är tacksam för möjligheten. Tar mitt ansvar och stannar hemma också 😉
2020-11-08, 17:06
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Ok, 25-32k för ett sådant enkelt arbete, om det nu är väldigt slappt, så är det ju en riktigt bra lön. Jag trodde att snarare rörde sig om hälften.
Det beror väl på hur loj eller fokuserad man är. Alla är nog inte lika skärpta på detta som jag själv och vissa andra.
2020-11-08, 17:07
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unelad
Är det ett pissigt jobb så är det inget för dig, alternativt att du är för kass för att få detta att funka haha.
2020-11-09, 03:42
Medlem
JosieLs avatar
ey vem fuck har tagit alla mina meddelanden inatt på texkungarna?? yani spara några till oss. Bara tryckt 170 på fyra timmar va fuck e de här
ge mig mina cash mannen hahaha
2020-11-09, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Den har inte kommit ännu.

Fortfarande inget? Börjar bli nojjig haha.
2020-11-09, 09:46
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fmakashaka
Fortfarande inget? Börjar bli nojjig haha.
Degen kan komma så sent som 10:e men visst, vi är nog flera som väntar.
2020-11-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka

Inget att oroa sig för. Har jobbat för CW i flera år och har alltid fått in pengar på kontot. Alltid inom 10 arbetsdagar utan problem. Lite segt att vänta kanske, men det kommer.
2020-11-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
10 Arbetsdagar så den 13e senast denna månad.
Men den kommer idag eller morgon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in