Citat:
Ursprungligen postat av
7.2PaRichterskalan
SD kommer inte att åka fast och framför allt inte för att "Fröken Sverige" skriver det
Nu har du faktiskt lyckats med att sätta myror i skallen på mig, det vill säga, nu hänger jag faktiskt inte riktigt med här.
Citat: "SD kommer inte att åka fast ... och framför allt inte för att @Fröken_Sverige skriver det ... slut citat /
Enligt ovan skrivet följer frågan, har SD gjort något som han eventuellt skulle kunna åka fast för om man inom polisen lyckades med att komma på honom ?
Känner du till om SD på något sätt brutit mot lagen eller trätt över lagens gräns ?
Enligt mig är det som kommit fram om SD genom polisens och åklagarnas undersökningar ett gott tecken på att SD inte hade någonting med mordet på LW att göra.
Polisen och åklagarna har ju trotts många tappra försök inte kunnat bundit den mordmisstänkte SD direkt till brottsplatsen bakom bullerplanket och dessutom satt ju SD hemma i sitt eget hus på B*tesvägen och öppnade upp ett dokument vid den aktuella tidpunkten då brottet begicks bakom bullerplanket, och tiden 23:34:16 - 23:34:17 finns ju registrerad och är sålunda SD:s alibi.
Om du känner till någonting om SD som ligger utanför min kännedom får du mer än gärna dela med dig av det du vet i tråden, men beträffande mig, så känner jag inte till något som SD eventuellt skulle kunna åka fast för om polisen lyckades med att komma på honom.
Utöver det ovan skrivna får du mer än gärna berätta lite mer om LW:s 12 till 15 sexuella relationer som hon tidigare hade med olika män, kan man enligt dig räkna in huvamannen, stalkern från Gbg och MVM bland dessa tidigare 12 till 15 män ?