2020-11-09, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grubbelman
Stefan Davidsson kommer få sitt straff, vi kan vara helt lugna med det och det finns några till som bör vara oroliga, Hanna Davidsson och Jerry G kommer nog ha svårt att sova efter nyår

Hur kan SD komma att få ett straff för ett brott han inte har begått ?

Vad är det som får dig att tro på att HD och JG bör vara oroliga och nog få sömnsvårigheter efter nyår ?

JG är SD:s bästa kamrat och HD har två barn tillsammans med SD.
Citera
2020-11-09, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jo då @Ulanna, SD har faktiskt ett alibi för tidpunkten då brottet begicks bakom bullerplanket, SD satt hemma i sitt eget hus och öppnade upp ett dokument på sin dator klockan 23:34:16 - 23:34:17 under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

Så länge som åklagaren ÅH inte kan slå hål på SD:s alibi och sålunda visa att det inte var SD som satt framför sin egen dator och öppnade upp ett dokument, så länge är SD en fri person och kan inte dömas.

Stefan Davidsson har inget alibi,Stefan Davidsson slog ihjäl LW med 17 slag, Stefan Davidsson kommer skaka galler lääänge, Stefan Davidsson kommer vara hatad av väldigt många resten av sitt liv, Stefan Davidsson ljuger och ändrar i sina förhör, Man kan fortsätta räkna upp Hans vidrigheter men vi ska väl inte trycka ned denna parasit mer än nödvändigt
Citera
2020-11-09, 07:25
Medlem
Citat:
Ja denne Stefaaan Davisson som mördat en 3-barnsmor på ett vidrigt sätt

jag kan lova att detta as kommer får krypa in i fängelset till slut, det kommer fortsättas gräva o grävas till Stefaaan Davisson sitter inne o det känns ju SKÖNT.

Om man anklagar någon, måste man ha bevis, och i just detta mordfallet gällande LW, så finns det inga bevis för att SD bringade livet om LW, det finns inget mordvapen och det finns överhuvudtaget ingenting som bundit SD direkt till mordplatsen bakom bullerplanket.

Du ger ett löfte om att detta as (som du kallar SD för) kommer att få krypa in i ett fängelse till slut. Vad baserar du ditt löfte på ?

Du kan inte veta att det var SD som mördade en trebarns mor på ett vidrig sätt om du själv inte stod som ögonvittne bakom bullerplanket under den aktuella mordkvällen då LW dödsmisshandlades och sålunda själv, med egna ögon, såg när SD begick gärningen.

Du äger en livlig fantasi och tillika är dina önskedrömmar stora.

Om det nu är på ett sådant sätt (vilket jag tvivlar starkt på) att du har, och kan bevisa, att det verkligen var SD som bringade livet om LW, då rekommenderar jag dig att du med det snarast möjligaste vänder dig till polisen eller åklagaren ÅH och lämnar ditt bevis eller dina bevis.
Citera
2020-11-09, 07:30
Medlem
Citat:
Jo då @Ulanna, SD har faktiskt ett alibi för tidpunkten då brottet begicks bakom bullerplanket, SD satt hemma i sitt eget hus och öppnade upp ett dokument på sin dator klockan 23:34:16 - 23:34:17 under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

Så länge som åklagaren ÅH inte kan slå hål på SD:s alibi och sålunda visa att det inte var SD som satt framför sin egen dator och öppnade upp ett dokument, så länge är SD en fri person och kan inte dömas.

Nej, du JM. S satt inte hemma när hans synkade enhet gjorde en refresh i 5 sekunder som kan ha utlösts per automatik p g a att han alltid sparar ned geosidor när han ska lösa nya gåtor (han höll på m en ny på jobbet o blev sen p g a den)
Datorn brukar han ha med sig ut o han skulle skriva utlåtande till Jelly om en trapp, men det blev inget skrivet.
Datorn kopplade inte upp hemma förrän kl 02.49
Mest troligt att en chattrensning i Ls mobil delade ut några sekunders internetdelning till hans medhavda dator innan han slå av hennes mobil eller att ett litet kast med ryggan väckte den till liv.

Dokument öppnas först den sjukt exakta tiden kl 00.00.00, vilket talar för förinställd öppning.

S använder mobilen som remote.

S vill nog inte att de ska grotta mer i det digitala. Annars hade försvaret inte missat möjligheten att hävda 5 sekunders datoralibi som ändå inte bevisar var han befann sig.

JM! Alla spår leder ändå till S, men du kanske hittat nåt som gått alla förbi? Meddela åklagaren isf o knip igen om det i tråden.
Citera
2020-11-09, 07:35
Medlem
Citat:
Stefan Davidsson har inget alibi,Stefan Davidsson slog ihjäl LW med 17 slag, Stefan Davidsson kommer skaka galler lääänge, Stefan Davidsson kommer vara hatad av väldigt många resten av sitt liv, Stefan Davidsson ljuger och ändrar i sina förhör, Man kan fortsätta räkna upp Hans vidrigheter men vi ska väl inte trycka ned denna parasit mer än nödvändigt

Kammaråklagaren ÅH har tidigare deklarerat för allmänheten att LW blev misshandlad med Obs ! minst 17 slag med någon form av tillhygge, det vill säga att man inte vet om gärningspersonen eller gärningspersonerna utdelade fler slag en just 17 stycken.
Citera
2020-11-09, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Nej, du JM. S satt inte hemma när hans synkade enhet gjorde en refresh i 5 sekunder som kan ha utlösts per automatik p g a att han alltid sparar ned geosidor när han ska lösa nya gåtor (han höll på m en ny på jobbet o blev sen p g a den)
Datorn brukar han ha med sig ut o han skulle skriva utlåtande till Jelly om en trapp, men det blev inget skrivet.
Datorn kopplade inte upp hemma förrän kl 02.49
Mest troligt att en chattrensning i Ls mobil delade ut några sekunders internetdelning till hans medhavda dator innan han slå av hennes mobil eller att ett litet kast med ryggan väckte den till liv.

Dokument öppnas först den sjukt exakta tiden kl 00.00.00, vilket talar för förinställd öppning.

S använder mobilen som remote.

S vill nog inte att de ska grotta mer i det digitala. Annars hade försvaret inte missat möjligheten att hävda 5 sekunders datoralibi som ändå inte bevisar var han befann sig.

JM! Alla spår leder ändå till S, men du kanske hittat nåt som gått alla förbi? Meddela åklagaren isf o knip igen om det i tråden.

@MrBarnaby har vid flera tidigare tillfällen bevisat att SD har ett alibi för tidpunkten då brottet begicks bakom bullerplanket, och dessutom är @MrBarnaby en expert på hur datorer fungerar.

Nej @Ulanna, alla spår leder inte till SD, det fanns en huvaman som strök omkring runt LW:s bostadsrätt under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och då huvamannen upptäcktes av en gående person, drog huvamannen ner sin huva för sitt ansikte, la benen på ryggen och försvann, sedan fanns också MVM, dessa bägge individer lät polisen bara försvinna i tomma intet, varför ? ... polisen var helt uppslukad med att jaga SD som deras direkt bestämda GM. Både polisen och de bägge åklagarna har haft ett tunnelseende i just detta fallet.

SD kan inte vara GM. En gång i tiden trodde jag faktiskt att SD hade mördat LW men ack så fel jag hade, men nu vet jag bättre.
Citera
2020-11-09, 08:15
Medlem
Citat:
Om man anklagar någon, måste man ha bevis, och i just detta mordfallet gällande LW, så finns det inga bevis för att SD bringade livet om LW, det finns inget mordvapen och det finns överhuvudtaget ingenting som bundit SD direkt till mordplatsen bakom bullerplanket.

Du ger ett löfte om att detta as (som du kallar SD för) kommer att få krypa in i ett fängelse till slut. Vad baserar du ditt löfte på ?

Du kan inte veta att det var SD som mördade en trebarns mor på ett vidrig sätt om du själv inte stod som ögonvittne bakom bullerplanket under den aktuella mordkvällen då LW dödsmisshandlades och sålunda själv, med egna ögon, såg när SD begick gärningen.

Om det nu är på ett sådant sätt (vilket jag tvivlar starkt på) att du har, och kan bevisa, att det verkligen var SD som bringade livet om LW, då rekommenderar jag dig att du med det snarast möjligaste vänder dig till polisen eller åklagaren ÅH och lämnar ditt bevis eller dina bevis.

Varför tror du man tar det till HD? Man har såklart ännumer bevisläge. Du kan försvara en mördare så mycket du vill det bevisar bara din egen dårskap. Stefan Davidsson är mördaren i detta fall och kommer vistas i fängelse lång tid framöver.
Citera
2020-11-09, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
I den här konversationen som är väldigt lång, i princip skriver de hela dagen från tidig morgon till sen natt, kan man se att det är ett krig som utspelas. Det pratas om polisen och om denna SL. SD kräver total öppenhet från Lena, hon ska inte dölja något för honom, vilket han uppfattar att hon gjort. Jag uppfattar det som svartsjuka, vilken han försöker dölja genom att vända det till att hon måste berätta allt för honom.

A 168, s 3574

Läs nerifrån och upp:

"Lena Wesström
Du säger jag ska räkna med att du tar dig in i mina konton. Tar dig på orden
1 mar 2017 07:35

Stefan Davidsson
Stadsfäst. Jag har exakt 0 förtroende för dig. Allt du säger, allt du gör kommer jag att se på som en
lögn och vilseledning
1 mar 2017 07:35

Lena Wesström
Du får ingen. Raderar allt från vissa chattar
1 mar 2017 07:34

Lena Wesström
Bra, du skriver i alla fall

Stefan Davldsson
På min agenda står en punkt. Din bevisning
"

Lyckades komma åt FUP.

Läser också i samma Akt.bil 168 (fanns olika delar A-E tror jag, tog iaf upp den näst sista) sid 2776

LW skriver ett g-mail till SD (saabstefan) den 14 dec 2017 kl 00.32:

"Så glad att du är min vän. Skönt hon inte fattar att du blåser henne fullständigt fortfarande, du är mästare på att ljuga och få henne att tro du menar nåt med dina löften och din kärlek. Hon anar så klart men har ju inte en chans mot dig, haha. Ingen är så bra på att ljuga, manipulera och lägga skulden på den som frågar som du".

Det fanns så mycket ljug i denna man och båda hans "fruar" gick på det!

LW såg vad han gick för, tyvärr så trodde hon också på hans fagra löften och trodde inte att "mästaren" även ljög för henne (vid tiden hon skrev ovanstående mail 5 månader innan mordet). Vilket dj.a dubbelspel han körde med!!! Inte konstigt att SD blev orolig när HD flyttat och LW började slita sig alltmer loss. Klart han var orolig att LW skulle skicka ett avslöjande till HD när de var i USA, det fick inte på något villkorsvis ske... en måste bort!

Hur kan HD/JG och SOA fortsätta sitt umgänge och tro på denna "man"? Hoppas de drar upp huvudet ur sanden och berättar vad de vet/misstänker inte stämmer/får sitt minne tillbaka.
Citera
2020-11-09, 08:35
Medlem
Citat:
Varför tror du man tar det till HD? Man har såklart ännumer bevisläge. Du kan försvara en mördare så mycket du vill det bevisar bara din egen dårskap. Stefan Davidsson är mördaren i detta fall och kommer vistas i fängelse lång tid framöver.

Nej, det finns inga bevis [som bevisar] att SD bringade livet om LW under Måndagskvällen den 14 Maj 2018. Vad som sedan finns i din egen lilla imaginära värld gällande SD, tar jag med en nypa salt.

Ärendet skall tas upp i HR under år 2021 och inte i HD.

HD är den högsta domstolen vi har dit domar i HR [HovRätten] kan överklagas.

HR är en domstol hos vilken Tingsrätternas domar och beslut kan överprövas.
Citera
2020-11-09, 08:54
Medlem
Citat:

Under två år var du övertygad om SDs skuld. Nu har du tvärvänt till Snoris, Gloria m anhang. Lite besviken att du vänder kappan efter vinden.NEJ. Datortiden 23.34 är inget alibi. Inte alls. Och SD är skyldig.
Citera
2020-11-09, 09:02
Medlem
Citat:
Nej, det finns inga bevis [som bevisar] att SD bringade livet om LW under Måndagskvällen den 14 Maj 2018. Vad som sedan finns i din egen lilla imaginära värld gällande SD, tar jag med en nypa salt.

Ärendet skall tas upp i HR under år 2021 och inte i HD.

HD är den högsta domstolen vi har dit domar i HR [HovRätten] kan överklagas.

HR är en domstol hos vilken Tingsrätternas domar och beslut kan överprövas.

Sorry HR såklart.
Jag fattar inte att du bemödar dig att ens svara mina inlägg om du i din galenskap troroch är övertygad att Stefan Davidsson inte är skyldig (han kanske hotar dig också), men de klart du är lika skitnödig som Stefan Davidsson.
Stefan Davidsson har mördat LW och kommer att få sona sitt straff.
Citera
2020-11-09, 09:59
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Lyckades komma åt FUP.

Läser också i samma Akt.bil 168 (fanns olika delar A-E tror jag, tog iaf upp den näst sista) sid 2776

LW skriver ett g-mail till SD (saabstefan) den 14 dec 2017 kl 00.32:

"Så glad att du är min vän. Skönt hon inte fattar att du blåser henne fullständigt fortfarande, du är mästare på att ljuga och få henne att tro du menar nåt med dina löften och din kärlek. Hon anar så klart men har ju inte en chans mot dig, haha. Ingen är så bra på att ljuga, manipulera och lägga skulden på den som frågar som du".

Det fanns så mycket ljug i denna man och båda hans "fruar" gick på det!

LW såg vad han gick för, tyvärr så trodde hon också på hans fagra löften och trodde inte att "mästaren" även ljög för henne (vid tiden hon skrev ovanstående mail 5 månader innan mordet). Vilket dj.a dubbelspel han körde med!!! Inte konstigt att SD blev orolig när HD flyttat och LW började slita sig alltmer loss. Klart han var orolig att LW skulle skicka ett avslöjande till HD när de var i USA, det fick inte på något villkorsvis ske... en måste bort!

Hur kan HD/JG och SOA fortsätta sitt umgänge och tro på denna "man"? Hoppas de drar upp huvudet ur sanden och berättar vad de vet/misstänker inte stämmer/får sitt minne tillbaka.
LW var singel och inte en " fru "
Det där hör hemma i "familjeliv" där du kan läsa om övriga dubbelspel som sker i Sverige.Jag skulle inte bli förvånad om halva riket kör dubbelspel så inte mycket att dräggla över.
"En måste bort",vart får du din fantasi ifrån?"Fem myror e fler än 4 elefanter"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in