Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Hon är tjänstledig just nu i alla fall. Och den här skåpmaten som numera är möglig har väl ältats om i oändlighet. Jag tror inte någon har missat detta.
Helt ointressant.
Jag frågar om hon var i tjänst i augusti 2013 då polis ser att hon låst in barnen utan telefon och med knivar i låsen?
Är det skåpmat i din värld och ovidkommande?
Att barnen som är 9 och 11 år kunde ha skadat sig och ej kunnat förmedla sig eller om en brand utbrutit?
Citat:
Har KL dömt för något gällande barnen? Är det inte så att trots allt hon då påstås ha gjort så är sonen extremt ledsen då han ser trollen i tråden lägga ut bilder på hans mamma.
Hon har angripit barnen.
En av anmälningarna lades ner då det ansågs bli för jobbigt för barnen enl uttalande från ÅK.
ÅK beskrev upplevelsen dramatisk vilket man i högsta grad förstår då de fick fly från henne.
Jag hoppas det är ett beslut utifrån en bedömning av en professionell tjänsteutövare ang deras psykiska välbefinnande och en stark önskan från barnen själva.
Det är ett otroligt allvarligt brott.
Hon har stått även framför barnen och slagit HOL med flaska och skurit sig i handlederna och sett till att hamna i häkte.
Jag hoppas du förstår att barnen ser, hör och kan prata.
Med utredare, med sin kusin.
För du ifrågasätter väl inte deras ord hoppas jag och de önskningar som finns om struktur för möten?
Nykter, eget boende ska inte ens barn behöva vädja om när hon är god för 9.5 miljoner.
Men hon bryr sig inte.
Hennes son är garanterat ledsen. Om du tror att ett foto är värre än hennes framfart totalt så är du rätt skev.
Den som ligger i soffan vill säga.
Barnen ville inte att hon skulle gå ut i intervjuer i Expressen och AB.
Det struntade hon blankt i enligt sms i FUP då deras kusin vädjar till henne.