2020-10-24, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Du vill ha en Quick fix jag vet. Har varit i samma läge. Voxra kommer inte att förändra ditt liv. Sluta med alla droger och mediciner. Ut i naturen och träna istället för att hänga på internet. Sluta runka helt i 90 dagar. Ta iskalla bad och duschar och meditera.
Ät testosteronhöjande kost. Sluta med socker och alkohol.
Tro mig, du kommer att bli en ny människa . Jag önskar jag gjorde detta fullt ut . Jag var nästan helt läkt från all Brain fog och depression men lyckades förstöra allting.

Får se vad jag gör, kanske behöver voxran för att komma igång o göra nått, och sen sluta helt med det, ja dricker väldigt sällan alkohol o i princip nästan aldrig nått socker.
Vet det är quick fix men vad ska man göra, när man bara e orkeslös o uttråkad så hjälper det ju inte en heller, väntar på måndag o ska fråga om att göra blodtester o sen se.
Jag vaknar som sagt nu iaf utvilad o med vis motivation, så är ju nått
Citera
2020-10-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Får se vad jag gör, kanske behöver voxran för att komma igång o göra nått, och sen sluta helt med det, ja dricker väldigt sällan alkohol o i princip nästan aldrig nått socker.
Vet det är quick fix men vad ska man göra, när man bara e orkeslös o uttråkad så hjälper det ju inte en heller, väntar på måndag o ska fråga om att göra blodtester o sen se.
Jag vaknar som sagt nu iaf utvilad o med vis motivation, så är ju nått
Jag sade vad du ska göra för att bli motiverad och frisk naturligt
Har upptäckt själv att voxra helt klart sänker testosteronet. Men jag håller med om att man blir lite piggare och gladare av dopaminpåslaget den ger. Jag fick alldeles för svårt att somna.
Citera
2020-10-26, 14:48
Medlem
SlavojSoundchecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~*BayBee*~
Tror ni att det skulle vara värt för mig att prova?
Jag har diagnosticerad djup depression, social fobi, ångest och oro.

Har tidigare ätit:
Citalopram
Efexor
Seroxat
Aurorix
Nardil
Lyrica
Atarax
Sobril
Stesolid
Xanor..

Inom loppet av 2 år har jag haft 2 psykologer, 1 KBT:are och 3 Psykiater..

Allvarligt.. jag pallar inte längre snart.. Är jag något jävla specialfall eller? Varför funkar inget på mig?
Jag måste vara ett hopplöst fall eller nåt.

Jag har provat Voxra och det förhöjde min ångest och oro alldeles för mycket.

Jag började istället läsa på allt jag kunde hitta om psykedeliska substanser. Fundera på om du har möjlighet/råd att resa till något land där man erbjuder terapeutiska psilocybin-behandlingar kanske?
Citera
2020-10-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Jag sade vad du ska göra för att bli motiverad och frisk naturligt
Har upptäckt själv att voxra helt klart sänker testosteronet. Men jag håller med om att man blir lite piggare och gladare av dopaminpåslaget den ger. Jag fick alldeles för svårt att somna.

Har inte hittat nått att de ska sänka testot som srri gör, men jag o doktron kom fram till att ja skulle testa i två veckor till, sömn har ja knga problem med, tar melatonin några timmar innan ja ska sova.
Och vaknar hur pigg som helst på morgonen även fast ja alltid vaknar mitt i natten

Är tyvärr i läget där ja skiter vad som händer med hjärnan o allt, o testot då ja ändå inte kommer få hjälp med det, så ja bara kör på som en idiot som vanligt, därav mitt användernamn
Citera
2020-10-27, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlavojSoundcheck
Jag har provat Voxra och det förhöjde min ångest och oro alldeles för mycket.

Jag började istället läsa på allt jag kunde hitta om psykedeliska substanser. Fundera på om du har möjlighet/råd att resa till något land där man erbjuder terapeutiska psilocybin-behandlingar kanske?

Och de skulle funka hur?
Citera
2020-11-06, 20:15
Medlem
Är det väldigt vanligt att få förhöjd ångest/oro av Voxra?
Får känslan att det är lite så...
Citera
2020-11-07, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linisen76
Är det väldigt vanligt att få förhöjd ångest/oro av Voxra?
Får känslan att det är lite så...

Jepp, har aldrig fått panikattacker innan, men får set alltid vid 7-9 tiden på kvällen mästan varje dag nu, är iofs helt orädd då ja vet att det är ofarligt men ändå obehagligt.
Jag vaknar o får mer saker gjort med voxra men fan vad det måste slits på hjärtat? När ja skitit o tagit voxran i två dagar går min puls till 65, och när ja tar voxran är min vilo plus typ 85, samt att man känner hur hjärtat kämpar mer.

Som sagt ända fördelen med voxran är att ja snusar mindre o vaknar o lägger mig i tid samt har ork att göra nått, nackdelen är att hjärtat verkar bli ansträngt och att man blir mycket mer stitsig och nervös
Citera
2020-11-08, 00:16
Medlem
Att bupropion ger mer ångest är en myt.
Citera
2020-11-08, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerflickan
E det så?
Hör verkligen olika...mga menar på att ångesten mest dyker upp i början av behandlingen för att sedan lägga sig.
Å även läst många som säger att det fått mindre ångest av den också.
Som vanligt är väl det väldigt individuellt...
Citera
2020-11-08, 10:11
Medlem
Citat:

Hur kan de vara en myt? Amfetamin liknade ju, bara jag som får drt jobbigt med hjärtat? Jobbigt o försöka sova när man hör de bultar på
Citera
2020-11-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linisen76
E det så?
Hör verkligen olika...mga menar på att ångesten mest dyker upp i början av behandlingen för att sedan lägga sig.
Å även läst många som säger att det fått mindre ångest av den också.
Som vanligt är väl det väldigt individuellt...

Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Hur kan de vara en myt? Amfetamin liknade ju, bara jag som får drt jobbigt med hjärtat? Jobbigt o försöka sova när man hör de bultar på

Klart den kan ge ångest precis som andra antidepressiva. Men den kan även vara effektiv mot ångest i längden.
Voxra är inte amfetaminliknande överhuvudtaget, också ett felaktigt påstående. Den kan vara milt aktiverande och ge höjd puls hos vissa känsliga.
Citera
2020-11-08, 14:52
Medlem
Citat:
Klart den kan ge ångest precis som andra antidepressiva. Men den kan även vara effektiv mot ångest i längden.
Voxra är inte amfetaminliknande överhuvudtaget, också ett felaktigt påstående. Den kan vara milt aktiverande och ge höjd puls hos vissa känsliga.
Har den lika mkt insättningsbesvär som ssri? För mig de ska vara något mildare? Samt effekten komma snabbare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in