Citat:
Ursprungligen postat av
Barry-The-Phantom
Någon som vet hur lång Christoffer är? Står på flera ställen i förundersökningen att Victor är två meter, men hittar ingen längduppgift på Christoffer.
Christoffer Öhman trodde på fullt allvar att Lars efter försäljningen av gården hade cyklat hem med pengarna i en påse och nu fanns i huset eller nergrävt på tomten.
Förhör med Karlsson, Per Victor Johan Gottfrid; 2020-08-21 09:11 diarienr: 5000-K62796-20
5646
efter en stund så dök Christoffer upp igen och så sög han tag i min axel när jag...alltså i jackan, när jag öppnade dörrn och liksom drog ut mig halvt ur rummet och sedan då hade han den där lappen där det stod ja men 160,000 och sen stod det någon siffra till och han var helt fly förbannad för då hade han tagit av sig mössa och vad heter det, all maskering var ju av från honom. Han stod liksom och så här, så här ja de måste ha grävt ner pengarna, de måste ha grävt ner pengarna dem finns här någonstans
och jag bara men jaha men då går, då är vi, vi väl klara här. Det fanns inga miljoner så då kan vi väl
gå.
För Christoffer sa ju, han hade alltså han var ju fast bestämd på att då är pengarna nedgrävda. De är, de finns här någonstans, antingen är de gömda i huset eller så är de nedgrävda.
Haha ja det är så urbota korkat , det går knappt att få ut 10000 kr kontant i dagens Sverige , Öhman är gravt efterbliven , Ja Victor beskrivs som någon form av atlet , i förundersökningens kroppsbilder ser han dock ut som en utmärglad spinkig tarm som överhuvudtaget aldrig besökt ett gym. Öhman med har pöskropp med chipstuttar , ser mest äckliga ut båda 2 med pinsamma fula tatueringar. Riktigt roligt hur han spenderar pengar på horan med , och hon lovar honom att skaffa ett barn med honom om han köper henne ett hus , sen uttrycker hon ilska i förhöret över att han försvunnit och mäklarna jagar henne , samt hon kände sig lättat över att han blivit häktad och inte dumpat henne

Skrämmande att det finns så här ointelligenta människor på fri fot ute i samhället.