Citat:
Ursprungligen postat av
Massalov
Tycker mest synd om dom anhöriga och framför allt lilla I*a Sam*elius (I, Z). Hon och hennes snigel ville ha barn och jag tror helt ärligt på Viktor när han säger att han bara ville bli av med C och allt med det här. Fatta att killen direkt genom lån eller indirekt genom att vara kompunan gett den här killen CÖ i underkant en halv miljon kronor. Lovar er att CÖ var med och stormade hans tidigare bostad eller åtminstonde fick höra talats om det genom folk han kände o sedan valde ut Viktor som offer. Jag hoppas med tanke på hur mkt uppmärksamhet dom har dragit till helt fel folk och helt fel business att iaf Christoffer blir klippt eller brutalt misshandlat. Dom fucking berövade Lars o Suzanne på deras golden days. Lars hade aldrig haft en flickvän och hade äntligen fått träffa sin soulmate. Sen kommer horungen Christoffer och tycker han förtjänar pengarna mer. Och lägger alla pengar på nån jävla rumänsk hora. Patetik.
Har fått ta bort så mkt grejer i mitt inlägg nu för det hade varit fucking anstiftan annars.
Angående dom som krossade rutor och gapa hos Viktor så tänker jag mig att det var snubben som han varit hemma utanförs polare. Dom verkade inte vara i fantasi gänget som Viktor och C Öhman och jag har jävligt svårt att se hur någon sån skulle kunna ha med en sån jävel som CÖ eller VK att göra.
Snubben som var ihop med tjejen VK var ihop med ett tag då alltså, J. Fick känslan att alla snutar nog hade full förståelse för om någon krossade rutorna hos Lången 2meter plast om han står utanför ens tjejs balkong.
Sprang som en liten tönt gjorde han också enligt vittnen...
Intressant också att Viktors ungdomskärlek inte verkar dela hans andra vänners åsikt om hur våldsam han är... Hon verkar förövrigt inte alls imponerad av honom. Det kan man ju förstå.