2020-11-07, 22:13
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Elefanten i rummet är valdeltagandet i Wisconsin som är på nästan 90% vilket är någon som tom clownländer som Sverige aldrig kommer upp till. Kanske CIA har utvecklat någon ny kemikalie som de hällt ut i sjöarna så plötsligt nästan alla känner för att gå ut och rösta.
Måste vara en hyffsad kemikalie som fick drygt 200% att rösta i ett distrikt.
2020-11-07, 22:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Tom Of Finlands prediktion om det har inträffat valfusk eller ej

Jag predikterade att Biden skulle vinna. Nu predikterar jag att det har inte existerat något enormt valfusk.
Varför?

Svaret är enkelt. Tittar man på Dr. Steve Turley så är han 110% säker att Trump kommer ta hem PA, redan igår släppte han en video. Han är så enormt troende på att Trump kommer vinna. Men PA gick nyss till Biden.

https://www.youtube.com/watch?v=cPzUxp5er8Q

Min slutsats är att GOP-väljare har snöat in sig att Trump kommer vinna och ingen GOP-väljare har valt att vara analytisk i sitt beslut. Detta är en svaghet att ej kunna vara självkritisk.

Så på grund utav GOP-väljarna ovilja att vara självkritiska så tror dom att det har inträffat ett enormt valfusk som har resulterat att ca 1 miljon röster har gått till Biden av misstag. Detta är tyvärr inte sant. Jag slår vad om att det är max 10 tusen röster som har blivit medvetet felräknade. Trots att detta är rätt mycket, så är det ändå lite och påverkar knappt 0.01%.

HD kommer INTE deklarera att det blir omval. Bara glöm det! Finns inte på kartan.

Tack för ordet
2020-11-07, 22:18
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag lyssnar på domstolen i USA. Dom är i Trumps händer. Säger dom nej till Trump så vet man att Trump har fel.

Knappast.

Nästan alla konservativa i HD lutar åt demokraterna. De röstade till och med ja till flera pro- HBTQ lagar.

Det var dessutom HD som accepterade poströstandet från första början trots alla risker.

Det är större chans att HD ger Biden segern trots att man vet att fel har begåtts.
2020-11-07, 22:21
Medlem
NeoVains avatar
Samma mjukvara ger samma resultat även i olika stater... de tar röster ifrån Trump och ger till Biden.

Fjärrstyrt? En uppdatering under valprocessen till "mjukvaran" ska ha orsakat detta... extremt suspekt. Kanske var uppdateringen helt enkelt en mask som gav tillgång till att mixtra med siffrorna till en utomstående aktör.

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/07/georgia-counties-using-same-software-as-michigan-counties-also-encounter-glitch/
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-07 kl. 22:23.
2020-11-07, 22:21
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexonian
han erkänner av misstag , men det är helt ok tycker folk

Det förefaller att vara så att demokrater bara är demokrater om deras kandidat blir vald..
Vi med en fullt fungerande hjärna begriper vilka notoriska hycklare vi har med att göra.
2020-11-07, 22:22
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tom Of Finlands prediktion om det har inträffat valfusk eller ej

Jag predikterade att Biden skulle vinna. Nu predikterar jag att det har inte existerat något enormt valfusk.
Varför?

Svaret är enkelt. Tittar man på Dr. Steve Turley så är han 110% säker att Trump kommer ta hem PA, redan igår släppte han en video. Han är så enormt troende på att Trump kommer vinna. Men PA gick nyss till Biden.

https://www.youtube.com/watch?v=cPzUxp5er8Q

Min slutsats är att GOP-väljare har snöat in sig att Trump kommer vinna och ingen GOP-väljare har valt att vara analytisk i sitt beslut. Detta är en svaghet att ej kunna vara självkritisk.

Så på grund utav GOP-väljarna ovilja att vara självkritiska så tror dom att det har inträffat ett enormt valfusk som har resulterat att ca 1 miljon röster har gått till Biden av misstag. Detta är tyvärr inte sant. Jag slår vad om att det är max 10 tusen röster som har blivit medvetet felräknade. Trots att detta är rätt mycket, så är det ändå lite och påverkar knappt 0.01%.

HD kommer INTE deklarera att det blir omval. Bara glöm det! Finns inte på kartan.

Tack för ordet

Så kan man bara tro om man inte har tittat på bevisen, eller medvetet vägrar göra det.
2020-11-07, 22:24
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Nu känns det inte alls som du antingen registrerar vad jag skriver eller om du inte vill bry dig.
Jag kan exempelvis själv replikera mina bägge föräldrars samt alla mina syskons underskrifter, utom en. Dessutom hade jag en gång i tiden en position inom en firma där olika små skadeanmälningar gjordes ganska ofta. Då det inte alltid var så att man fick tag på en kollega i tid, eller varit tvungen att vänta så skrev jag under med deras signatur efter att ha övat ett antal gånger och förstås kontrollerat att det var ok för dem.

Om det var frågan om att jag med en endast en signatur hade rätt att lyfta pengar från ditt konto, hade du tyckt att detta system varit säkert? Tror du att vem som helst skulle behöva öva mera än 20 ggr för att replikera den tillräckligt väl?

Jag vet inte om du kollade på videon från Giulianis presskonferens, men en av poll watcherna säger väldigt tydligt att vissa rösträknare inte verkade verifiera rösterna så som de borde ha verifierats:
https://youtu.be/7H10wZ4SszM?t=2018

Har man ett tydligt ID system där personen är på plats och man kan med mycket stor sannolikhet verifiera att det är rätt person och eliminera fusk. Jag skulle inte ens våga presentera mig som min bror utan att vara mycket säker på att bli fast. Däremot skulle jag vilken dag som helst komma undan med att göra vad jag ville med hans liv, om det endast hängde på en underskrift.
Haha, Guiliani.. Jag förstår inte varför man skulle vilja basera något på något någon notoriskt oärlig person förmedlar i ärendet. Och sedan youtube på det.

Jag kan också förfalska en jäkla massa signaturer. Min familjs, Arnold Schwarzeneggers, Julian Moores och Luka Brazis och många fler. Ingen som skulle lura kontrollsystemet dock. Hur vet jag det? Det vet jag naturligtvis inte och det vet inte du heller.

Foliehattar är ni allihopa allihopa allihopa. Herre jösses. Detta är så väntat. Och att "bevisen" skulle hålla den här nivån och läggas fram på dessa plattformar. Youtube och twitter.
Senast redigerad av MrArtur 2020-11-07 kl. 22:26.
2020-11-07, 22:24
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Oavsett om det ännu finns bevis eller ej så har Trump rätt i att få granska att det hela gått rätt till. Att det förekommer valfusk har bevisats flertalet gånger tidigare. Däremot är frågan om omfattningen av det påverkar. De som säger att det inte förekommer ljuger eller är helt ignoranta.
2020-11-07, 22:25
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Så kan man bara tro om man inte har tittat på bevisen, eller medvetet vägrar göra det.

Jag har redan sett bevisen. Det är bara ett fåtal tusen röster.
Skulle det vara så att det var 1 miljon röster som hamnade på Bidens bord så blir det genast akut.

Men allt återstår vad HD säger. Jag säger att HD kommer INTE öppna upp för omval, eller "radera" vissa röster för att kompensera. Troligtvis så har många Trump röster redan slängts bort och därmed finns det bara en chans att öppna för omval. Men den chansen är så enormt liten så det blir inget.

Detta är min prediktion.
2020-11-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Knappast.

Nästan alla konservativa i HD lutar åt demokraterna. De röstade till och med ja till flera pro- HBTQ lagar.

Det var dessutom HD som accepterade poströstandet från första början trots alla risker.

Det är större chans att HD ger Biden segern trots att man vet att fel har begåtts.

Borde bli slagsida ändå åt konservativa nu. Blev väl 4-4 sist. Detta pga den här Roberts hade utslagsröst (o han röstade med de liberala). Nu kommer ju konservativa få en till som är tillsatt av Trump.
2020-11-07, 22:28
Medlem
Som vi alla vet redan så visste Trump om detta långt innan, det finns en anledning har är och spelar golf idag, Trump är superintelligent som alla vet, njut

https://www.youtube.com/watch?v=tbOjr5UN708&list=FLhRHwYaC7bUjf9pPxSnxGCg& index=1

Sun Tzu
Han kommer att vinna som, förberett sig, väntar på att ta fienden
oförberedd.
2020-11-07, 22:29
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Du får det att låta så enkelt. Jag önskar att du hade rätt.
Men om någon månad, när allt detta är bortglömt likt Guilianis laptop som påstods tillhöra Hunter Biden, kommer du bara att kalla allt som talar emot dig och dina orchkollegor för "vänstervridet", "PK", "etablissemang", "globalism" eller annat sedvanligt argumentationsfel, så är saken biff. Med detta återvänder du sedan till din håla där du är en äkta internetsoldat aka nyttig idiot.
Vad vill du att jag ska göra? Starta inbördeskrig här för att fel gubbe vann där?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in