Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Vad skulle kunna vara motivet till detta förutom rent ekonomiskt förstås?
Kom att tänka på att det någonstans i början av den här tråden hade Lars sagt till någon, kommer inte ihåg vem, att idag hade han sett något som han inte borde ha sett. Hade Lars sett och visste för mycket om någonting?
I så fall kanske Lars skulle oskadliggöras och samtidigt rånas.
Finns det någon här i tråden som kommer ihåg Lars ord om att han hade sett något han inte borde ha sett?
Tre personer är ju mystiskt försvunna där i Vallentuna. Kan det finnas någon koppling till dom här killarna C och V?
ja helt klart var de ute efter pengarna, men om vi ska spekulera lite i det du skriver om vad Lars sagt som någon skrivit, så ligger det väl nära till hands att han antingen hittade någon knarkgömma alternativt såg en knarköverlåtelse.Annars skulle det kunna ha varit någon misshandel etc.
Jag har för mig att det stod ungefär som du skrev om Lars ord, jag har för mig att han sa till någon att han sett något som han inte borde ha sett, sen var det inget mer.
De försvunna killarna ja det skulle inte alls förvåna mig om det finns en koppling och även om det inte gör det är jag säker på att C och V kände till dem.