2020-11-07, 12:49
Medlem
Blot-Svens avatar
Det är inte över än i Georgia och Pennsylvania. I Georgia ska man som bekant räkna om. Frågan är om man inte redan påbörjat det arbetet, men då borde väl staten vara grå och andelen räknade röster nere på 0–10 procent...? I Pennsylvania är det också jämnt som själva fa-an. Inget har hänt där på ett bra tag.

Nevada och Arizona tror jag dock att vi kan släppa. Allt tyder väl på att Biden tar hem det i dessa två stater.
2020-11-07, 12:50
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Biden har alltså gömt sig i sin källare under nästan hela valrörelsen. När han väl visar sig dyker det upp 30 pers till hans rallyn.

Men ändå får han fler röster än någon annan president. Come on.

Det är väl i linje med de flesta opinionsundersökningar med. Det är inte alla väljare som är sugna att gå på ett massmöte, särskilt inte under en pandemi.
2020-11-07, 12:50
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Problemet är att när det blir samarbete över blockgränsen så tenderar dom glömma bort folket. Det är sådant som har hänt sedan 90-talet.

Som sagt, politk är inte en underhållningsfråga.
2020-11-07, 12:51
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
USA har miljontals jurister just för att de älskar att dra varandra inför rätta där borta. Nu tror jag dock att de flesta ”bevisen” för valfusk inte kommer leda till ett skit. Men det ska bli intressant att se om någon av alla dessa anklagelser kan leda till någonting...

Är det tydliga bevis så har jag svårt se att de inte korrigera räkningen just där, men att hitta 100 döda och stryka de från röstlängden gör ju ingen skillnad för någon..
Domstolen kan logiskt inte ta höjd för att det är bara toppen på ett isberg av fusk, isf behövs det VÄLDIGT graverande uppgifter från väldigt många håll om det ska gå igenom.

Tror trump behöver ha ett sätt hitta hårda bevis för en stor volym, då blir det liv i luckan.
Buggen i mjukvaran som räknade poströsterna fel är ju en sån, lätt återköra med korrigerad version och se resultatet, är svart på vitt.
2020-11-07, 12:51
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan
Nixter tror fortfarande att Sverige kommer vinna OS-guldet i Salt Lake City 2002.

Sitter och blåhåller på sin Oddsetlapp med Tre Kronor till 2,85 ggr pengarna för en hundring, övertygad om att det snart kommer fram bilder m.m. som bevisar för alla vad han redan vet;
1. pucken var aldrig inne bakom Salo,
2. Tsyplakov var dopad, och
3. Mezin var portugisisk medborgare.

Det kommer bli omspel. Sverige kommer ta det.

OS 2002 ÄR INTE ÖVER!

Dagens garv
Men jag tycker ändå att Nixter förtjänar något slags tapperhetsmedalj. En Trumpnissarnas Sven Dufva, siste kämpen på bron. Hatten av!
2020-11-07, 12:52
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det är inte över än i Georgia och Pennsylvania. I Georgia ska man som bekant räkna om. Frågan är om man inte redan påbörjat det arbetet, men då borde väl staten vara grå och andelen räknade röster nere på 0–10 procent...? I Pennsylvania är det också jämnt som själva fa-an. Inget har hänt där på ett bra tag.

Nevada och Arizona tror jag dock att vi kan släppa. Allt tyder väl på att Biden tar hem det i dessa två stater.

Det är osannolikt att en omräkning ska göra att resultatet korrigeras med flera tusen röster.

Allt talar för att Biden tar hem det, men tycker själv att Arizona och Nevada känns mindre säkra än Pennsylvania och Georgia.
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Jo men kolla hur många röster Biden tog in på Trump? O han utökar enormt vid varje uppdatering då de är poströster samt röster från philadelphia, det är så blått det bara kan bli, kommer skilja 40-50k röster tillslut till bidens fördel

Och sen är det skitsamma för Biden tar hem Nevada o Arizona, räcker för honom
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan
Nixter tror fortfarande att Sverige kommer vinna OS-guldet i Salt Lake City 2002.

Sitter och blåhåller på sin Oddsetlapp med Tre Kronor till 2,85 ggr pengarna för en hundring, övertygad om att det snart kommer fram bilder m.m. som bevisar för alla vad han redan vet;
1. pucken var aldrig inne bakom Salo,
2. Tsyplakov var dopad, och
3. Mezin var portugisisk medborgare.

Det kommer bli omspel. Sverige kommer ta det.

OS 2002 ÄR INTE ÖVER!

Det sjuka är att jag inte ens har svårt att föreställa mig Nixter och hans gelikar lägga fram den teorin.
2020-11-07, 12:53
Medlem
Davys avatar
Citat:

Då spelar det ju ingen roll hur det går i GA och PA. Biden vinner med AZ och NV.
2020-11-07, 12:55
Medlem
Teus avatar
Citat:

Det är 100% över. Biden behöver inte Georgia eller Pennsylvania för att vinna valet.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Som sagt, politk är inte en underhållningsfråga.

Jo. Det är det. Totalt action.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Du tittar på vänstermedia och tror blint på det!
Det är just detta som skapar det minst sagt infekterade politiska klimatet vi har idag.
Innan du gör inlägg, ta och titta på videon i sin helhet (finns på Youtube).
Är du neutral när du gör din bedömning kommer du inse att media vinklat det till sin egen agenda..

Så du menar att Trump aldrig sa att man kan dricka desinfektionsmedel för att skydda sig mot C19? Undra vem det är som vinklar och har sin egen agenda?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in