2020-11-07, 08:23
Medlem
crazyds avatar
Biden's 'tal' igår var helt bizart , video som spelas upp framför en hall med tomma bilar och utvald press.

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/dystopian-nightmare-media-covers-biden-blasts-video-message-rally-filled-empty-red-white-blue-jeeps/

https://twitter.com/nopenope_jpg/status/1324934959518412800
2020-11-07, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
....Då får du pratat med Högsta Domstolen i USA kring detta. Dom har för några timmar sedan begärt separation av poströster som anlänt efter 20.00. För den som följt detta innebär detta 100.000 tals röster som "dykt" upp mitt i natten.

BOOM !

HÖGSTA DOMSTOLEN BEGÄR ATT PENNSYLVANIA SEPARERAR POSTRÖSTER
SOM KOMMIT IN EFTER 20.00 PÅ VALKVÄLLEN

https://www.newsweek.com/supreme-court-intervenes-pennsylvania-vote-count-alito-orders-late-ballots-separated-1545684

Det gäller poströster som inkommit efter 20.00. Hur många det rör sig om vet vi inte, men ”100.000 tals” är helt orimligt att tänka sig. Förmodligen är det inte mer än några tusen som eventuellt kan bli ogiltiga. Alla poströster som kommit fram i tid men som räknas efter 20.00 är ju däremot giltiga, vilket några skribenter i tråden inte uppfattat.
2020-11-07, 08:27
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Precis, tveksam om han verkligen pedofil även om hans pussande och sniffande är creapy så är det lång väg till att verkligen ha sex med barn eller vilja ha sex.
Men det är klart folk trycker på det, folk gör samma sak mot Trump blåser upp vissa saker till enorma proportioner.

Folk kan ju inte hålla sig sakliga när det gäller politik.
De som inte förstår sig på politik väljer kanske en annan infallsvinkel som de förstår bättre?
2020-11-07, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Trump har varit på den ön han också.

Fast flickorna som var där har väl fått runda summor för att hålla käft.

Trumps namn finns inte med på några flight logs, till skillnad från Clintons namn. Du borde lugna dig med ditt fake news så inte vänsterskallen din briserar av alla konstigheter den lagrar.
2020-11-07, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Och när har jag gjort det ?

Du blev knullad av din pappa som barn eller hur? Fick du mycket stryk också?
Du fördömde inte den andra användarens uttalande så lägg bara ner, mig lurar du inte. Du håller indirekt med honom med påhopp men när jag ger dig en känga så drar du ihop dig som en liten råttan.

Either you with us or you with the terrorist Bajsbajden.
2020-11-07, 08:29
Medlem
Jag håller med om att Trump skulle vara hårdast mot Kina, men Demokraterna är väl mycket hårdare mot Ryssland om man tänker efter?
2020-11-07, 08:30
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Borde det inte vara färdigräknat snart? Tittar in i tråden då och då, och senaste dagarna tycker jag mig ha läst (typ samma) kommentarer, i stil med:

Fördel Biden i Pennsylvania när bara ett fåtal röster återstår.

Bara 1000 röster skiljer i Georgia efter att 95% av rösterna är räknade..

Hur svårt ska det vara att räkna de sista rösterna? Förstår att det kommer stämningar och omräkningar i dess kölvatten, men ett preliminärt resultat baserat på första räkningen borde vi väl för fan ha snart. Vi borde haft det igår eller i förrgår.

What's up with this shit?
2020-11-07, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Biden är i mål!

Dock, tror jag att han inte kommer göra mycket väsen i från sig som president. Hade hellre sett Bernie Sanders som president ...

Kommer Trump göra comeback tro?( Nästa val)
Syftar då till JR...

Jag som är Trumpsupporter hade nog också hellre sett Bernie Sanders som president istället för en korrupt och senildement marionettdocka åt etablissemanget. Det är större chans att Bernie hade ägnat sig åt America first, verkat för att behålla jobben inom USA, inte startat krig i MÖ, och hållit identitetspolitiken på långt avstånd. Nu med Joe Biden lär det inte bli så. Identitetspolitiken och den enorma och inflytelserika krigsindustrin kommer styra över Biden. Förövrigt är det bara att titta på Kalifornien och många andra städer som styrs av Demokraterna, det ser riktigt illa ut i dessa städer. USA kommer fortsätta att förslummas och slitas isär.
Senast redigerad av Pazzamo 2020-11-07 kl. 08:32.
2020-11-07, 08:31
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
HD: Pennsylvanias röster efter 20.00 via post är 100.000-tals, vet inte var du får dina siffror ifrån.

Omräkningar etc kommer ske men troligen övertaget av rösträknare från Department of justice.

DOJ, FBI mfl nyttjar matematik för att upptäcka valfusk, detta kallas:

Benford’s Law and the Detection of Election Fraud
https://pdfs.semanticscholar.org/e667/b8ad9f58992828ff820ddc8a005de754c5f5.pdf?_ga=2.670 43500.340285523.1604599512-1614321896.1604599512

Sammanställningar enligt denna princip visar redan på massivt röstfusk i nyckelstaterna som är under lupp. Detta kommer inte kunna sopas under mattan. Processen är igång. Se graferna och detaljerna här: https://twitter.com/YoElefant/status/1324838425170595840
Från igår:

Sist ut ur tråden kommer Nixter vara. Från sin brun-bubbla kommer han skrika ut varenda konspiration som någonsin har nedtecknats, bara för att till sist, efter att allt ebbat ut, stå ensam, väldigt omtöcknad och förtvivlad, och försöker förstå vad som var fel med "modellen".
2020-11-07, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Borde det inte vara färdigräknat snart? Tittar in i tråden då och då, och senaste dagarna tycker jag mig ha läst (typ samma) kommentarer, i stil med:

Fördel Biden i Pennsylvania när bara ett fåtal röster återstår.

Bara 1000 röster skiljer i Georgia efter att 95% av rösterna är räknade..

Hur svårt ska det vara att räkna de sista rösterna? Förstår att det kommer stämningar och omräkningar i dess kölvatten, men ett preliminärt resultat baserat på första räkningen borde vi väl för fan ha snart. Vi borde haft det igår eller i förrgår.

What's up with this shit?
Poströster tar mycket längre tid att räkna medans vanliga röster går i maskin
2020-11-07, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag som är Trumpsupporter hade nog också hellre sett Bernie Sanders som president istället för en korrupt och senildement marionettdocka åt etablissemanget. Det är större chans att Bernie hade ägnat sig åt America first, verkat för att behålla jobben inom USA, inte startat krig i MÖ, och hållit identitetspolitiken på långt avstånd. Nu med Joe Biden lär det inte bli så. Identitetspolitiken och den enorma och inflytelserika krigsindustrin kommer styra Biden. Förövrigt är det bara att titta på Kalifornien och många andra städer som styrs av Demokraterna, det ser riktigt illa ut i dessa städer. USA kommer fortsätta att förslummas och slitas isär.

Absolut, märkligt hur så många amerikaner kan rösta på att förlora sina jobb och att Kina fortsätter att ta över världsmarknaden från USA.

Ungefär som rösta för sin egen undergång, allting kommer bli dyrare och sämre med Biden, högre skatter, högre bränslepriser, dyrare el, fler jobb som flyttar utomlands, flera döda amerikaner i sionistiska krig utomlands.
2020-11-07, 08:35
Medlem
Surtrutens avatar
Trump verkar lite grinig. Hoppas han lugnar ner sig så att han inte skämmer ut sig själv och det Republikanska partiet.
President Donald Trump uppges vara på ett ”bedrövligt humör”, skriver Sky News.
Tidigare Trumprådgivaren Omarosa Manigault Newman säger att hennes källor i Vita huset beskriver hur presidenten har ovanligt kort stubin.
– Han skriker på alla att använda sina tillgångar, makt och pengar för att få stopp på rösträkningen, säger hon.
Tidigare under fredagen sa Trump i ett uttalande att han kommer kämpa ”med alla juridiska medel” för att inga ”illegala” röster ska räknas. Det finns dock inga belägg för att sådana röster finns.
– Vi har inte sett några bevis på systematiska oegentligheter, säger en talesperson för OSSE, Organisationen för säkerhet och samarbete i Europa, till Ekot.
Källa: Omni

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in