2020-11-07, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeopoldH
Det är sagt att Biden kommer att hålla ett tal till nationen nu vid 8 p.m ET (02.00 svensktid).

Vad tror ni att han har att säga?

Det ser jag ej någonstans...Men isåfall mest troligt ett där han kör telepromter och inga motfrågor... bara talepunkter typ. ”Covid bad” eller ”New Green Clean wellpaid Works”

Kanske 3 min långt.
2020-11-07, 01:59
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jasså...? så rösträkningen stannade allså inte upp i Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia och i Nevada under valnatten? Hmm..

Det finns 10tals rapporter som tydligt tillsäger att valobservatorerna från GOP fick inte vara närmare än 7-8m från själva rösträkningen i bl.a. WI, MI, PA och i GA, ursäkten för detta var pga covid.

Jag är uppenbart en smartare man än vad du någonsin kommer att kunna vara i närheten av att bli, också har jag universitetsutbildning från Rice i Houston, Tx.
Du kanske har fått svar. Anywho, en sak som ställde till det var ju att Trump nästan omedelbart skickade in stämningar...vilket ska ha haltat processen något, men inte stoppat den fullt. *snark*

Sen kanske du kan förklara för oss hur många dubiösa valobservatörerna arbetar, eller har lyckats bli fintade, och hur dessa bortfintade granskare kunnat undvika kamerorna/videofeeden i rösträkningslokalerna?

Ja, vote counting live streaming is a thing btw...
2020-11-07, 02:00
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja Epstein har tjänat mer pengar än oss båda tillsammans!

Men VARFÖR ska en galning i UTAH som är betald och anställd av folket i UTAH! Åka till andra delstater och säga fusk! För att hjälpa Donald vinna valet?

Kanske finns det en enklare förklaring? Tror du inte? En som dessutom bevisades innan ryktet uppstod? Därav ryktet? Men du kanske föddes igår, det har inte skrivit i historieböckerna än.
2020-11-07, 02:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Herregud, du missar att Trump vann knappt över Hillary i flertalet delstater men det har du så klart ingen aning om. Trots att han fick betydligt färre röster och trots att han vann flera delstater knappt så påstod ingen att det var valfusk.

Nu däremot, nu får Biden flest röster i historien, drygt 4 miljoner fler än Trump och allt vi får höra är att demokraterna ska ha fuskat. Haha, det är nästan så att man får nypa sig i armen. Dessutom finns det ingen som helst bevisning för att utbrett fuskande ska ha ägt rum, ingenting alls. Opartiska valobservatörer har även sagt detsamma.

Istället för logiskt tänkande så har vi dårar på Flashback och andra nätkrigare som vräker ur sig konspirationsteorier om ett påstått fusk, ni är ju helt otroliga.

Jaså 😂 ni och demokraterna satt ju för fan här o snacka fusk i evigheter...

Ja i parti med att Ryssland vann valet åt Trump som ni hade bevis på! Har ju gått 4år sen väntar fortfarande på bevisen.

Konstigt vad minnet är kort hos er.
2020-11-07, 02:01
Medlem
Ev1ld1cks avatar
Citat:
Du är som en 5-åring, noll intellekt och bara en stor mun som bara är ute efter att få emotionella utbrott.

Det finns inte någon som helst bevisning för att något utbrett valfusk ska ha skett, ingenting. Trots det anklagar du 6 delstater för valfusk.

Du är inte det minsta smart, du är närmast utvecklingsstörd och för någon som har en påstådd universitetsutbildning så verkar du ha noll förståelse för att påståenden utan källor är obetydliga. Du är helt absurd. Så du menar att 6 delstater i maskopi med varandra har utfört det mest omfattande valfusket i amerikansk valhistoria och att ingen som helst bevisning för påståenden finns. Dessutom finns det valobservatörer som inte tillhör något politiskt block och trots det har ingenting framkommit.

Du kan väl börja med den här med olika valfusk ihopklippt. Tas väl säkert ner strax så....

https://www.youtube.com/watch?v=TTw4aErwego
Senast redigerad av Ev1ld1ck 2020-11-07 kl. 02:04.
2020-11-07, 02:02
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hur menar du nu?

Biden är ju på väg att sopa hem alla fyra av de kvarvarande staterna...? Inte minst PA

Kommer väl landa på snarare 300 elektorer, än de nödvändiga 270
Ställningen är helt klart på väg mot 306 elektorer för Biden.
Trumpen har just nu 214 och får troligen 15 till från North Carolina totalt, 229.
En nätt liten vinst med 74 elektorer för Biden.

Edit: Glömde Alaska som troligen går till Trumpen, 3 elektorer till, totalt 232.
Senast redigerad av Timeout 2020-11-07 kl. 02:11.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Och så snubben med väskan med koderna till BOMBEN i ett hörn. Undrar hur nervös han är nu.

Lite som Hitlers sista tid i bunkern, var ingen brist på alkohol och fester in i det sista...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
+1

Republikanerna har historiskt haft en fördel av detta system och därför ovilliga till någon förändring... vet iofs inte om Demokraterna föreslagit något heller, Det mesta av lagarna i val ifrån 1700-talet funkar bra för dom tydligen

Jo, men precis.
Gore förlorade mot Bush i det kanske jämnaste valet i modern historia och han hade totalt 500 000 fler röster än Bush. Inga republikaner klagade. Trump själv förlorade "popular vote" med 3 miljoner röster mot Hillary Clinton, nog den mest ogillade presidentkandidaten i modern tid som representerat demokraterna. Aldrig hörde vi något klagomål från hans sida.

Nu ligger han efter med drygt 4 miljoner röster i "popular vote" och Biden har fått flest röster i historien och nu får vi höra att det är fusk, trots att inga valobservatörer har flaggat för fusk. Det komiska är att Trump inte ens var populär förra valet, han fick som sagt 3 miljoner färre totala röster än självaste Hillary Clinton.
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Är det i nått av Senaten och Huset som Republikanerna vinner? Tycker jag hört nått sånt. Gött annars om Demokraterna vinner allt.
Jag läste igår att Rep. ledde i senaten men att det var så jämnt att det kan bli oavgjort vid omräkning. Vid 50-50 har Harris utslagsrösten. Det hoppas jag på!
2020-11-07, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jaså 😂 ni och demokraterna satt ju för fan här o snacka fusk i evigheter...

Ja i parti med att Ryssland vann valet åt Trump som ni hade bevis på! Har ju gått 4år sen väntar fortfarande på bevisen.

Konstigt vad minnet är kort hos er.

Jag har inte påstått att Trump fuskade förra valet, jag har dock citerat FBI och CIA när de har gått ut med att Ryssland försökte påverka valet. Det är ett faktum. FBI och CIA är politisk obundna.
2020-11-07, 02:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du är som en 5-åring, noll intellekt och bara en stor mun som bara är ute efter att få emotionella utbrott.

Det finns inte någon som helst bevisning för att något utbrett valfusk ska ha skett, ingenting. Trots det anklagar du 6 delstater för valfusk.

Du är inte det minsta smart, du är närmast utvecklingsstörd och för någon som har en påstådd universitetsutbildning så verkar du ha noll förståelse för att påståenden utan källor är obetydliga. Du är helt absurd. Så du menar att 6 delstater i maskopi med varandra har utfört det mest omfattande valfusket i amerikansk valhistoria och att ingen som helst bevisning för påståenden finns. Dessutom finns det valobservatörer som inte tillhör något politiskt block och trots det har ingenting framkommit.
Saken är klar, du är en omogen kille tidigt i 20 års åldern utan ngn relevant livserfaring och som sannolikligen lever ett trist och ensamt liv.

Men jag påstår inte att det har förekommit valfusk i samtliga 6 delstater som som jag skrev att rösträkningen stannade i under valnatten, tänkte framför allt på Wisconsin, Michigan och Pennsylvnia - eftersom att det finns tydliga bevis som florerar över hela nätet som visar att valfusk har förekommit i dessa 3 stater. Det är tidigt än, men inom de kommande 1-2 månaderna så kommer förhoppningsvis valfusket från demokraternas sida att belysas. Vänta och se.
Citat:
Haha, så din källa är Swebbtv?
Din infantila pajas, du länkar alltså till en talk-show från en svensk youtube-kanal som tillhör extremhögern. Skillnaden mellan oss två, det är jag kräks på både extremhögern och extremvänstern, ni är samma typ av avskräden.

Så valobservatörer i USA, även opartiska sådana som inte har tillhör varken demokraterna eller republikanerna har inte lagt fram några som helst bevis för något som helst valfusk men Swebbtv, en pinsam talkshow signerad extremhögern har tydligen "bevis".

Universitetsutbildning my ass, du är dum som ett får.
Ingen aning om vad Swebbtv är för ngt? aldrig hört talas om det förrut.

Du kan kalla mig för pajas hur mkt du än orkar, men det förändrar ändå inte det faktum att högst sannolikt så har det förekommit valfusk i detta presidentval. Och det kommer som sagt att komma fram, förr eller senare.

Jag tillhör absolut inte extremhögern, anser mig själv som moderat.
2020-11-07, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jag läste igår att Rep. ledde i senaten men att det var så jämnt att det kan bli oavgjort vid omräkning. Vid 50-50 har Harris utslagsrösten. Det hoppas jag på!

Nänä Susan Collins i Maine vann och Rep har 53-50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in