Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Du är som en 5-åring, noll intellekt och bara en stor mun som bara är ute efter att få emotionella utbrott.
Det finns inte någon som helst bevisning för att något utbrett valfusk ska ha skett, ingenting. Trots det anklagar du 6 delstater för valfusk.
Du är inte det minsta smart, du är närmast utvecklingsstörd och för någon som har en påstådd universitetsutbildning så verkar du ha noll förståelse för att påståenden utan källor är obetydliga. Du är helt absurd. Så du menar att 6 delstater i maskopi med varandra har utfört det mest omfattande valfusket i amerikansk valhistoria och att ingen som helst bevisning för påståenden finns. Dessutom finns det valobservatörer som inte tillhör något politiskt block och trots det har ingenting framkommit.
Saken är klar, du är en omogen kille tidigt i 20 års åldern utan ngn relevant livserfaring och som sannolikligen lever ett trist och ensamt liv.
Men jag påstår inte att det har förekommit valfusk i samtliga 6 delstater som som jag skrev att rösträkningen stannade i under valnatten, tänkte framför allt på Wisconsin, Michigan och Pennsylvnia - eftersom att det finns tydliga bevis som florerar över hela nätet som visar att valfusk har förekommit i dessa 3 stater. Det är tidigt än, men inom de kommande 1-2 månaderna så kommer förhoppningsvis valfusket från demokraternas sida att belysas. Vänta och se.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Haha, så din källa är Swebbtv?
Din infantila pajas, du länkar alltså till en talk-show från en svensk youtube-kanal som tillhör extremhögern. Skillnaden mellan oss två, det är jag kräks på både extremhögern och extremvänstern, ni är samma typ av avskräden.
Så valobservatörer i USA, även opartiska sådana som inte har tillhör varken demokraterna eller republikanerna har inte lagt fram några som helst bevis för något som helst valfusk men Swebbtv, en pinsam talkshow signerad extremhögern har tydligen "bevis".
Universitetsutbildning my ass, du är dum som ett får.
Ingen aning om vad Swebbtv är för ngt? aldrig hört talas om det förrut.
Du kan kalla mig för pajas hur mkt du än orkar, men det förändrar ändå inte det faktum att högst sannolikt så har det förekommit valfusk i detta presidentval. Och det kommer som sagt att komma fram, förr eller senare.
Jag tillhör absolut inte extremhögern, anser mig själv som moderat.