2020-11-07, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jasså...? så rösträkningen stannade allså inte upp i Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia och i Nevada under valnatten? Hmm..

Det finns 10tals rapporter som tydligt tillsäger att valobservatorerna från GOP fick inte vara närmare än 7-8m från själva rösträkningen i bl.a. WI, MI, PA och i GA, ursäkten för detta var pga covid.

Jag är uppenbart en smartare man än vad du någonsin kommer att kunna vara i närheten av att bli, också har jag universitetsutbildning från Rice i Houston, Tx.

Du är som en 5-åring, noll intellekt och bara en stor mun som bara är ute efter att få emotionella utbrott.

Det finns inte någon som helst bevisning för att något utbrett valfusk ska ha skett, ingenting. Trots det anklagar du 6 delstater för valfusk.

Du är inte det minsta smart, du är närmast utvecklingsstörd och för någon som har en påstådd universitetsutbildning så verkar du ha noll förståelse för att påståenden utan källor är obetydliga. Du är helt absurd. Så du menar att 6 delstater i maskopi med varandra har utfört det mest omfattande valfusket i amerikansk valhistoria och att ingen som helst bevisning för påståenden finns. Dessutom finns det valobservatörer som inte tillhör något politiskt block och trots det har ingenting framkommit.
2020-11-07, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag börjar alltmer tro att den här rösträkningen är planerad så att den verkligen ska draaa ut på tiden så att folk tröttnar och inte är så stridslystna när det väl slutligen ska utropas en segrare. Visa av skadan från förra valet då resultatet kom till folket chockerande snabbt som åtföljdes av kravaller utav värsta sort...ja ni kommer ihåg hur det tog sig ut.

Du kan vara något på spåret. Amerikanerna börjar nog redan tröttna och en del andra med.
Medlem
Min-Mammas avatar
Jag som en stenhård Trump-anhängare, känner på något vis en nöjdkänsla här.

Nöjd över att folket inte kunde välja och i en tid av stor konflikt (invandring, sjukdom mm) i världen, att folk inte kunde komma med ett rakt svar.

Det ser ut som om Trump får lämna in. Som stor Trumpanhängare kommer det tråkigaste vara avsaknaden av provokativa inlägg, svar och framträdanden. Att vara som en böld i ändalykten kan vara rätt skoj.

En av anledningarna jag hållt på Trump är just av den anledningen. Att alla de skitnödiga har pissat på sig så fort han öppnat munnen och det har fått mig att skratta rått och brett. Väldigt okänsligt men ack så kul.

Joe Biden blir nästa president för de kommande 3 veckorna sen har en ny Lewinsky sugit livet ut honom. President blir en BLM aktivist.

Detta har bara börjat. :P
Medlem
Jim Acosta hänvisar till en av Trumps rådgivare som just beskriver situationen i Vita huset som ”kaos”
2020-11-07, 01:42
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
In Philly suburbs “volunteers” are handling absentee ballots in the basement lunchroom of the counting center. The “election supervisor” LEFT! They don’t know his name? Are you kidding me?

https://twitter.com/mikeroman/status/1324858704722792448

Visst är det otroligt, att just USA som har legat i framkant med datorteknik och informationsteknik i alla decennier, ska ha ett så primitivt valsystem? Lösa papper som skickas med snigelposten, fylls i med pennor och kan förklaras ogiltiga för att det var fel typ av penna, och räknas för hand av "volontärer" i källare... Folk som lyckas rösta i flera stater, döda som är uppförda i vallängden, katter som är uppförda i vallängden... Man skulle kunna tro att det var i Somalia!
2020-11-07, 01:42
Medlem
Slottsherres avatar
Fan, nu har redan firat Bidens seger med champagne och annat. Hoppas det inte straffar sig.
Idiotiskt att ta ut segern i förskott, me jag kunde inte hålla mig.
Trumpnissarnas gråtvals här i tråden gjorde mig övertänd
2020-11-07, 01:43
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Jag är inte din pappa, och det är mitt ansvar att lära upp dig.

Men till en början så tycker jag att du/ni ska ta och kika på den här videoen: youtube.com/watch?v=D6_hnIi7o7c

Annars så kan du bara ta och googla 2020 election voter fraud finns hur många klara bevis som helst på att valfusk från demokraterna har förekommit.

Du bör lära dig vad du ska presentera för källor. Det du gör är som att hänvisa till Bibeln i en debatt med en ateist om guds existens. "Oj, du tror inte på valfusk? Titta då på denna 50 minuter långa video från en kanal som är oerhört pro Trump och känd för sin partiskhet"

När man sedan googlar på 2020 election voter fraud så kommer bara resultat som debunkar det. Prova själv att läsa källorna du menar att man ska googla fram? Det kommer göra dig gott

https://www.bbc.com/news/election-us-2020-54837926

https://www.nytimes.com/2020/11/06/us/politics/trump-election-republicans.html
2020-11-07, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Hade han haft någon trovärdighet hade han inte gått till Veritas-gänget utan till någon seriös nyhetskälla.

Samma sak med NY Posts amsagor om Hunter och hans dator. Giulaini försökte först få ut det via WSJ men de krävde att själva få faktagranska materialet och de slutledningar Rudy drog och då blev det nej. Han körde ut det via NY Post istället, som inte ställde en enda fråga utan bara agerade megafon.
Tycker du han kunde gått till den välrenommerade TV-kanalen ABC som aldrig håller inne på sanningen?

https://www.youtube.com/watch?v=3lfwkTsJGYA
2020-11-07, 01:46
Medlem
Citat:
Jag är inte din pappa, och det är mitt ansvar att lära upp dig.

Men till en början så tycker jag att du/ni ska ta och kika på den här videoen: youtube.com/watch?v=D6_hnIi7o7c

Annars så kan du bara ta och googla 2020 election voter fraud finns hur många klara bevis som helst på att valfusk från demokraterna har förekommit.

Haha, så din källa är Swebbtv?
Din infantila pajas, du länkar alltså till en talk-show från en svensk youtube-kanal som tillhör extremhögern. Skillnaden mellan oss två, det är jag kräks på både extremhögern och extremvänstern, ni är samma typ av avskräden.

Så valobservatörer i USA, även opartiska sådana som inte har tillhör varken demokraterna eller republikanerna har inte lagt fram några som helst bevis för något som helst valfusk men Swebbtv, en pinsam talkshow signerad extremhögern har tydligen "bevis".

Universitetsutbildning my ass, du är dum som ett får.
2020-11-07, 01:46
Medlem
Hoppas verkligen att Republikanerna kan få fram en seriös kandidat till nästa val, någon som Ronald Reagan eller George Bush den äldre hade varit en dröm. Ingen jävla pajas som Trump.
2020-11-07, 01:47
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skanstullsmannen
Hoppas verkligen att Republikanerna kan få fram en seriös kandidat till nästa val, någon som Ronald Reagan eller George Bush den äldre hade varit en dröm. Ingen jävla pajas som Trump.

Enligt rykten ska Trump ställa upp 2024 om han förlorar nu.
2020-11-07, 01:48
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Fan, nu har redan firat Bidens seger med champagne och annat. Hoppas det inte straffar sig.
Idiotiskt att ta ut segern i förskott, me jag kunde inte hålla mig.
Trumpnissarnas gråtvals här i tråden gjorde mig övertänd
Hur menar du nu?

Biden är ju på väg att sopa hem alla fyra av de kvarvarande staterna...? Inte minst PA

Kommer väl landa på snarare 300 elektorer, än de nödvändiga 270

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in