2020-11-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Var är Donald?

I sin bunker, igen?
På sjukhus, igen?
Golfar?

Ingen sett kejsaren sedan vi sett att han förlorade!

skrämmande!

Han twittrade nyss om att Biden inte borde claima segern och att han lika gärna kunde göra det eftersom de väntar på juridiska åtgärder. Han lämnar posten så fantastiskt ovärdigt.
2020-11-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
USA försökte att köpa Grönland för första ggn strax efter WW2 med FDR som president.
Jaså! Har missat det! Var ju ett tag sen!! Men riktigt konstigt redan då får jag lov att säga. Hursom tror jag på att USA behöver en mindre egennyttig president och sätter mitt hopp på Biden. Även om jag så klart skulle ta en bira med Trump! Fast som president kvalar han tyvärr inte för min del.
2020-11-06, 23:56
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag vet tillräckligt om narcissism. Du har rätt att Trump är en öppen bok. Därför är det tillräckligt att bocka av honom som narcissist och säga nej tack. En farlig individ.
Jag glad för din skull att du inte har någon egen erfarenhet av narcissister. Det förklarar också din nonchalanta inställning till problemet.

Utan Trumps narcissism så hade han aldrig klarat sig så länge under allt tryck ifrån judemedian över hela världen som smutskastar honom. CNN står ständigt och ljuger om honom t.ex

Det är tur att det finns andra hederligare nätverk som OAN som inte ägs av juden och som visar vilka lögnare CNN är https://youtu.be/g9_SgYJnbKo
2020-11-06, 23:57
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nr 1. Först, Project Veritas gör betydligt mycket mer för sanningen än exempelvis du. Är dom clowner vad gör det då dig ?

Nr 2. Project Veritas har två syften, a. Att exponera saker PUBLIKT som hänt som är fel eller lagvidriga samt skicka ärendet vidare till myndigheterna, man gör alltid detta samt i vissa ärenden följer man upp händelserna. De har bland annat exponerat BIG TECH tidigtoch har många av de Google och Facebook anställda som vittnat dolt och publikt på kamera. USA och vi har mycket att tacka dem för. Bara för att du inte håller med dem politiskt bör du vara varse att dom gör dig en tjänst.

Betecknas man far-right eller far-left är man per automatik borttagen från allt vad neutralitet och sanning heter. Att påstå att man står för sanning men bara går ena partens ärenden är en ren lögn och den avsaknaden av ryggrad är clowneri för mig. PV gör inte mig några som helst tjänster av anledningen ovan, men du kan få göra det: Ge mig ett exempel på när jag inte har påtalat sanningen? Du kan få välja bland de inlägg med fakta och källhänvisningar som jag gjort i denna tråden om du vill. Finns en del med siffror och källor att välja bland. Varsågod.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Galning? Han är distriktsåklagare i Utah, och tjänar garanterat mer pengar varje månad än vad du någonsin kommer göra, så något har han gjort rätt i livet.

Så du tycker Soros är en bra kille , för jan tjänar ännu mera och är inte bara en sketen liten åklagare

Bra att vi redde ut det här.
Medlem
Vad håller dom på med i Pensylvania, är det bara 2 personer kvar och räknar? Hur kan sista procenten ta sån evinnerlig tid?
2020-11-06, 23:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Galning? Han är distriktsåklagare i Utah, och tjänar garanterat mer pengar varje månad än vad du någonsin kommer göra, så något har han gjort rätt i livet.

Tja Epstein har tjänat mer pengar än oss båda tillsammans!

Men VARFÖR ska en galning i UTAH som är betald och anställd av folket i UTAH! Åka till andra delstater och säga fusk! För att hjälpa Donald vinna valet?

2020-11-06, 23:59
Bannlyst
Citat:
Var är Donald?

I sin bunker, igen?
På sjukhus, igen?
Golfar?

Ingen sett kejsaren sedan vi sett att han förlorade!

skrämmande!

Såg att du ej besvarade min fråga om att Team Biden skall fängsla Trumpen. Klokt.

Sen tror jag faktiskt trumpen som den taktiker han är lämnar över presidentskapet till Demokraterna redan nu ( kan ej skriva Biden av naturliga orsaker, han är ju insolvent)...

Sen kan Trump sitta och lira med diverse presidential orders och ev. lite valtjorv.

Samt vad jag tror. En fet lockdown i hans hemstad.
2020-11-07, 00:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Jaså! Har missat det! Var ju ett tag sen!! Men riktigt konstigt redan då får jag lov att säga. Hursom tror jag på att USA behöver en mindre egennyttig president och sätter mitt hopp på Biden. Även om jag så klart skulle ta en bira med Trump! Fast som president kvalar han tyvärr inte för min del.
Historik och fakta är uppenbarligen inte eran starkaste sida.

USA har siklat på Grönland i 140 år, och försökte att köpa Grönland senast i 1946 innan Trump försökte.
2020-11-07, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Varför har du en bild på trump i uniform när han duckade riktig tjänstgöring som en fegis?

Om Trump dragit ut i krig och dödades då hade han ju inte kunnat bli amerikas president begriper du väl

Medlem
Citat:
Tja Epstein har tjänat mer pengar än oss båda tillsammans!

Men VARFÖR ska en galning i UTAH som är betald och anställd av folket i UTAH! Åka till andra delstater och säga fusk! För att hjälpa Donald vinna valet?

Han har nog missat faktumet att folk i ledande positioner i samhället är kraftigt överrepresentarade av narcisisster. Så galen? Helt klart
Medlem
Citat:
Philadelphia’s district attorney, Larry Krasner, said in a statement on Friday that the two men arrested on weapons charges outside of the Convention Center were Joshua Macias, 42, and Antonio Lamotta, 61, both of Chesapeake, Virginia. Officers recovered “two loaded semi-automatic Beretta pistols, one semi-automatic AR-15 style rifle, and ammunition.”

Åklagaren i Philadelphia har i ett uttalande på fredagen berättat om två män som gripits utanför konvention centret med vapen och namnen är Josua Macias och Antonio Lamotta båda från Virginia. Poliserna fann två laddade automatvapen och en Baretta pistol och AR 15 gevär plus en massa ammunition.
Philadelphia’s polis chef, Danielle Outlaw fick tips om att personer var på väg i vans för planerad attack mot röstlokalen. Polisen fann dekaler på rutorna och inne i skåpbilarna med pro-Trump QAnon conspiracy movement.
https://theintercept.com/2020/11/06/hallmark-trump-campaigns-final-days-news-conferences-without-questions/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in