Citat:
Vad lever du i för värld som inte förstår att det var Lena som förföljde SD?
Aktbilaga IT-protokoll 164. Sid. 1307 - 1310 Kontrollfreaket Lena korsförhör SD som vanligt. Screenshot_2017-10-28-00-09-45.png
L. har du knullat runt?
*Lena visar här en bild på en kondom hon har mellan fingrarna (obs * eget tillägg)
L. Dolt dig Igen ser jag (fb). Varför av och på?
L. Eller har kanske Tg varit ute och testat !lite? Båda, tillsammans med andra?
L. Testa nya saker man fantiserat om tillsammans.
S. VIII du verkligen diskutera mitt sexliv? På riktigt? Tror du att något blir bra av det?
Sid 1310.
L. Vad är du?
S. Pä väg hem.
L. var har du varit då?
S. Jobbat.
L. dina svar låter som nån som försöker undvika ett svara det egentliga, som försöker slinka undan så mycket som
möjligt.
S Onej!
L. du åkte och Jobbade efter vi sågs? Du fortsätter låta som det jag sa du låter som . tre frågor sen du borde svarat på var du är och vad du gör. Frågan mycket enkel att förslå Innebörden I. Ditt Icke- svarande signalerar väldigt mycket det jag beskrev. Agera annolunda om du menar annorlunda.
------------------------
Att SD är en psykopat är trams. Det var Lena som om att hon var psykiskt sjuk och ville lägga in sig på en psykavdelning. (Inte bara för sin abnorma svartsjuka)
Det var välan tur att inte SD behandlade Lena ens en bråkdel så illa som hon behandlade honom, då hade ni väl tagit det som intäckt att han mördat henne.
Aktbilaga IT-protokoll 164. Sid. 1307 - 1310 Kontrollfreaket Lena korsförhör SD som vanligt. Screenshot_2017-10-28-00-09-45.png
L. har du knullat runt?
*Lena visar här en bild på en kondom hon har mellan fingrarna (obs * eget tillägg)
L. Dolt dig Igen ser jag (fb). Varför av och på?
L. Eller har kanske Tg varit ute och testat !lite? Båda, tillsammans med andra?
L. Testa nya saker man fantiserat om tillsammans.
S. VIII du verkligen diskutera mitt sexliv? På riktigt? Tror du att något blir bra av det?
Sid 1310.
L. Vad är du?
S. Pä väg hem.
L. var har du varit då?
S. Jobbat.
L. dina svar låter som nån som försöker undvika ett svara det egentliga, som försöker slinka undan så mycket som
möjligt.
S Onej!
L. du åkte och Jobbade efter vi sågs? Du fortsätter låta som det jag sa du låter som . tre frågor sen du borde svarat på var du är och vad du gör. Frågan mycket enkel att förslå Innebörden I. Ditt Icke- svarande signalerar väldigt mycket det jag beskrev. Agera annolunda om du menar annorlunda.
------------------------
Att SD är en psykopat är trams. Det var Lena som om att hon var psykiskt sjuk och ville lägga in sig på en psykavdelning. (Inte bara för sin abnorma svartsjuka)
Det var välan tur att inte SD behandlade Lena ens en bråkdel så illa som hon behandlade honom, då hade ni väl tagit det som intäckt att han mördat henne.

Ett axplock av exempel där psykopaten SD mordhotar LW och hennes barn.
(Kan plocka fram allt ur FUP där han kräver 100% kontroll över LW, kräver tom att hon rapporterar vad hon äter till frukost, full insyn i hennes tankar. Eller när han smyger runt och fotar in i hennes hus, kräver blind lydnad, total radiotystnad etc..)
I huvudet på en fullblodspsykopat och blivande mördare:
A 168/3493
SD: Fundera på hur du ska kunna gå vägen så jag ser det och förstår det
LW: "Önskar du var död"
LW: "Det kommer göra ont ser blodet på Aron"
SD: Ja, det var dumt sagt i affekt. Bad om ursäkt direkt. Inget jag är stolt över[/indent]
A 164/36
"Det kommer att vara en plågsam död. Vet inte vem av er jag tar först. Det kommer göra ont att se blodet på Aron. Ja, det är ett dödshot."
""Jag vet inte vem av er jag ska ta först dig eller barnen det kommer att göra ont att se
blodet på Aron det slipper du om jag tar dig först"."
A 149/404
"[...]hoppas din död blir plågsam och utdragen i så fall."
"[...] jag hatar dig djupt om det här är det bästa du kan du får mer än gärna dö på de isiga vägarna om du vill ha det så här svara nu jag vet att jag har sagt allvarliga saker menar dom svara nu.""
A 168/3547
SD: Du lär förneka att du gör det. Ser fram emot att höra hur du tänker att du gör med SL. För antingen
ljuger du för mig som vanligt, eller så är du så in i helvete korkad att du bör städas bort ur
mänskligheten, eller så är du elak med samma påföljd"
A 164/1311
"Innan du sänkt dig själv hela vägen till[/quote]
döden kan du fortfarnade vända om.
Bara vända dig bort. Du behöver Inte
kriga. Du behöver Inte slåss. Du behöver Inte slåss. Tror inte
du vill att dina barn ska minnas dig
som den elakaste människan på jorden
som hade livet ur sig själv i sin längtan
efter att skada andra. Tänk om. Släpp
mig. Gå. Det här kan vara vår allra sista
kontakt. Sluta kämpa emot. Ditt liv kan
bli bra, eller hyggligt laf. Du kan hitta
glädje I annat som är på riktigt. Jag tror... "
Notera att SD i sista stycket resonerar exakt som du, Snor-Johan.