Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Nu var det väl så att det var ganska länge sedan de hade en relation. Förmodligen är de bara kompisar vid tiden för mordet.
Jag förstod det som att det var en speciell laddare, som skulle vara till flera i gänget. Man kan ladda flera mobiler samtidigt, och man laddar inte bara mobilerna utan även lampor till tältet kanske också?
Jag tror inte att han blev så sur för en sådan fråga?
Kanske inte ,men jag kan ju tycka att låna saker till sitt eget höga nöjjes skull borde man göra ifrån dem man i situation lever för ...inte ifrån föredettingar osv.
Jag skulle bli purken ifall något x skulle vilja låna ett tält utav mig för att ha gulligull med en ny stjärna -det skulle kännas otroligt underligt ,typ då kan de väl KÖPA ett tält åt sitt romatiska äventyr ,kan jag tycka ...
Varför fråga mig som kanske är ledsen över hur det blev mellan mig och x:et ?
Särskilt om jag haft romantik i just det tältet ihop med detta x ,då är det ju ännu mera svidande rent känslomässigt..skulle bara fattas att mitt X skulle påpeka just det också ,-Att minns du tältet vi hade sex i ,kan jag få låna det till mig och min nya, i helgen !
Usch och fy ....
Lika bra att var sak har sin tid ,och gå tillbaka i tiden och fråga om lån utav ting är ingen vidare bra ide !
Det är min uppfattning ..