Citat:
Ursprungligen postat av
Bennermann
För info: verkar ändå funka att pröjsa med Paypal och förbli anonym. om du tar bort kontot efteråt.
Värdelösa växelkurser gör att jag nog aldrig använder tjänsten igen ändå. Paypal tog ut strax över 70 öre per euro mer om jag jämför med min banks valutakurs för överföringar.
Från businiss insider:
Deleting your account will delete your entire transaction history with it, meaning that your PayPal history will stay private — permanently.
Ska du betala anonymt med PayPal, ar det smidigare att köpa ett kontant kredit kort. Fungerar som present kort fast med Visa eller MC och du betalar en liten avgift for "aktiveringskostnad".
Nar du ska betala, väljer du "PayPal Checkout" istället for att logga in pa din Paypal konto
Sen fyller du i kort numret, vilket namn och address du vill (tex Jan Banan, Pillesnoppvagen 123). Det måste dock vara samma namn, address och annan info du har registrerat pa kortet. Vissa kort kräver dock bara att man registrerar en postkod/nummer for att handla pa nätet. Anvand gärna en VPN tjänst sa att IP adressen inte sparas till dig heller.
Fast jag tycker crypto valuta ar bast om man vill vara anonym med sina iptv kop. Skaffa en egen wallet och köp crypto valuta anonymt med kontant från en "crypto ATM" coinatmradar.com. Finns det ingen crypto ATM i närheten, öppna ett konto pa etablerad crypto valuta växlingstjanst som tex Coinbase, köp crypto fast skicka over till din egna wallet först innan du skickar over till din aterforsaljare sa att det inte kopplas direkt till dig.