2020-11-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Aha.. Trodde du bodde i Sverige 👍🏻

Ja, Tivimate är bra på en bra box.

Firestick är väl lite klen för att köra allt material.

Hehe, nej jag hanger bara har for information om tjänster med svenska kanaler vilket har varit väldigt givande sa har långt.

Det ar möjligt att den ar. Jag har knappt några apps förutom tivimate pa den och slimmat ner kanallistan genom dashboard pa "den stora leverantören" sa det funkar ok.

Har du någon åsikt om TVIP 605? Jag ser att manga N1 aterforsaljare säljer den och Formuler Z8an men hittar inte mycket info om den pa nätet och den fanns inte pa Amazon heller.
2020-11-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorDuISkapetEller
Hehe, nej jag hanger bara har for information om tjänster med svenska kanaler vilket har varit väldigt givande sa har långt.

Det ar möjligt att den ar. Jag har knappt några apps förutom tivimate pa den och slimmat ner kanallistan genom dashboard pa "den stora leverantören" sa det funkar ok.

Har du någon åsikt om TVIP 605? Jag ser att manga N1 aterforsaljare säljer den och Formuler Z8an men hittar inte mycket info om den pa nätet och den fanns inte pa Amazon heller.

Tvip 605 är absolut en bra box.

Men blir du inte så imponerad av Formuler Z8 så kommer du inte bli det av Tvip 605 heller då den har färre funktioner/finesser än Formuler Z8.

Om du inte hittar Tvip 605 på Amazon så finns den på eBay.
2020-11-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
För info: verkar ändå funka att pröjsa med Paypal och förbli anonym. om du tar bort kontot efteråt.

Värdelösa växelkurser gör att jag nog aldrig använder tjänsten igen ändå. Paypal tog ut strax över 70 öre per euro mer om jag jämför med min banks valutakurs för överföringar.

Från businiss insider:
Deleting your account will delete your entire transaction history with it, meaning that your PayPal history will stay private — permanently.

Ska du betala anonymt med PayPal, ar det smidigare att köpa ett kontant kredit kort. Fungerar som present kort fast med Visa eller MC och du betalar en liten avgift for "aktiveringskostnad".

Nar du ska betala, väljer du "PayPal Checkout" istället for att logga in pa din Paypal konto

Sen fyller du i kort numret, vilket namn och address du vill (tex Jan Banan, Pillesnoppvagen 123). Det måste dock vara samma namn, address och annan info du har registrerat pa kortet. Vissa kort kräver dock bara att man registrerar en postkod/nummer for att handla pa nätet. Anvand gärna en VPN tjänst sa att IP adressen inte sparas till dig heller.

Fast jag tycker crypto valuta ar bast om man vill vara anonym med sina iptv kop. Skaffa en egen wallet och köp crypto valuta anonymt med kontant från en "crypto ATM" coinatmradar.com. Finns det ingen crypto ATM i närheten, öppna ett konto pa etablerad crypto valuta växlingstjanst som tex Coinbase, köp crypto fast skicka over till din egna wallet först innan du skickar over till din aterforsaljare sa att det inte kopplas direkt till dig.
2020-11-05, 20:33
Medlem
Bennermanns avatar
Citat:
Ska du betala anonymt med PayPal, ar det smidigare att köpa ett kontant kredit kort. Fungerar som present kort fast med Visa eller MC och du betalar en liten avgift for "aktiveringskostnad".

Nar du ska betala, väljer du "PayPal Checkout" istället for att logga in pa din Paypal konto

Sen fyller du i kort numret, vilket namn och address du vill (tex Jan Banan, Pillesnoppvagen 123). Det måste dock vara samma namn, address och annan info du har registrerat pa kortet. Vissa kort kräver dock bara att man registrerar en postkod/nummer for att handla pa nätet. Anvand gärna en VPN tjänst sa att IP adressen inte sparas till dig heller.

Fast jag tycker crypto valuta ar bast om man vill vara anonym med sina iptv kop. Skaffa en egen wallet och köp crypto valuta anonymt med kontant från en "crypto ATM" coinatmradar.com. Finns det ingen crypto ATM i närheten, öppna ett konto pa etablerad crypto valuta växlingstjanst som tex Coinbase, köp crypto fast skicka over till din egna wallet först innan du skickar over till din aterforsaljare sa att det inte kopplas direkt till dig.

Kungligt råd! Tack
2020-11-06, 08:56
Medlem
Citat:
.

Bör sägas med att vissa av dessa kontant kreditkort har en ganska ansenlig ”aktiveringskostnad” som tex Paygoo-kortet så man är medveten om det!
Kolla innan köp så slipper du en otrevlig överaskning!
2020-11-06, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Bör sägas med att vissa av dessa kontant kreditkort har en ganska ansenlig ”aktiveringskostnad” som tex Paygoo-kortet så man är medveten om det!
Kolla innan köp så slipper du en otrevlig överaskning!
På tal om extrakostnader så undrar jag om det bara min säljare som tar betalt för avgiften hos tex safello?
Han säger att man ska lägga ca 7% extra
2020-11-06, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pejowi
På tal om extrakostnader så undrar jag om det bara min säljare som tar betalt för avgiften hos tex safello?

Aldrig varit med om, snål jävel...
2020-11-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Aldrig varit med om, snål jävel...
Misstäkte det,är sluthandlat av honom
2020-11-06, 13:15
Medlem
Citat:

Inte funderat på att skaffa en egen wallet?
Så slipper du att använda en mellanhand att fixa din överföring?
2020-11-06, 13:43
Medlem
Citat:
Inte funderat på att skaffa en egen wallet?
Så slipper du att använda en mellanhand att fixa din överföring?
Har kollat lite på det men än är jag för lite insatt om hur det funkar
2020-11-06, 13:45
Medlem
Citat:
Har kollat lite på det men än är jag för lite insatt om hur det funkar

Inte svårt. Bara läsa och följa instruktionerna. 👍🏻
2020-11-06, 13:49
Medlem
Citat:
Inte svårt. Bara läsa och följa instruktionerna. 👍🏻