2020-11-06, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pejowi
Bitcion wallet är som iptv ,finns många men vet inte vilken man ska använda
Att välja wallet är det minsta problemet. Bäst att läsa sig på och absolut inte ta tips ifrån denna forumsdel. Flashback har redan forumsdel ang Bitcoins.
2020-11-06, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Att välja wallet är det minsta problemet. Bäst att läsa sig på och absolut inte ta tips ifrån denna forumsdel. Flashback har redan forumsdel ang Bitcoins.
Enklast för mig är nog att hitta en säljare som inte tar betalt för extrakostnader
2020-11-06, 14:25
Medlem
Citat:
Enklast för mig är nog att hitta en säljare som inte tar betalt för extrakostnader

Absolut, en säljare ska inte begära att kunden betalar in för att täcka avgifterna. Typ det enda personen gör är ändå sitter med med sitt arsle knappar in lite på datorn katching profit 500+kr.
Krävs ju INGENTING 🤣
2020-11-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Bör sägas med att vissa av dessa kontant kreditkort har en ganska ansenlig ”aktiveringskostnad” som tex Paygoo-kortet så man är medveten om det!
Kolla innan köp så slipper du en otrevlig överaskning!

Ingen aning vad svenska kontant kredit kort kostar men de jag köper utomlands ligger runt 3.5-16% beroende pa vilken valor man köper.

Vill tillägga att det inte gar att gora "abonnemang" betalningar med kontant kredit kort längre pa PayPal. Engangsbetalningar gar bra dock.
2020-11-06, 16:22
Medlem
Ingen som har haft problem med IP TV den senaste veckan? Mina kanaler slutade att fungera för en vecka sedan.
Har försökt att komma i kontakt med supporten men de svarar icke av någon mystisk anledning.....
2020-11-06, 16:24
Medlem
Citat:
Bitcion wallet är som iptv ,finns många men vet inte vilken man ska använda

Du kan hitta bitcoin wallet som passar dina kriterier har: https://bitcoin.org/en/choose-your-wallet
2020-11-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordTyrion
Ingen som har haft problem med IP TV den senaste veckan? Mina kanaler slutade att fungera för en vecka sedan.
Har försökt att komma i kontakt med supporten men de svarar icke av någon mystisk anledning.....

Hur länge sen skickade du till supporten? Det kan ta lite tid kanske bara?
2020-11-06, 16:28
Medlem
Citat:
Hur länge sen skickade du till supporten? Det kan ta lite tid kanske bara?
Tja, en vecka sedan började jag skicka...
2020-11-06, 16:33
Medlem
Citat:
Tja, en vecka sedan började jag skicka...

Hmm ok, vet inte vilken leverantör det handlar om och vet inte om du får skriva. Då reglerna är väldigt 50-50 tyvärr...
2020-11-06, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Tvip 605 är absolut en bra box.

Men blir du inte så imponerad av Formuler Z8 så kommer du inte bli det av Tvip 605 heller då den har färre funktioner/finesser än Formuler Z8.

Om du inte hittar Tvip 605 på Amazon så finns den på eBay.

Tack, hittade den pa eBay och Aliexpress for samma pris. Bada säljare från Kina dock. Ser positiva "reviews" från svenska köpare sa undrar om någon har som har erfarenhet att köpa tvip därifrån och vet om man far akta box eller kopia? Och om man kolla upp mac address och serie nummer for tvip någonstans som med MAG/infomir for att se om man fatt en akta box?
2020-11-06, 16:38
Medlem
Citat:
Hmm ok, vet inte vilken leverantör det handlar om och vet inte om du får skriva. Då reglerna är väldigt 50-50 tyvärr...

Om jag formulerar såhär, namnet innehåller ett väderstreck och avslutas med trådnamnets 4st sammanhängande versala bokstäver....
2020-11-06, 16:58
Medlem
Citat:
Om jag formulerar såhär, namnet innehåller ett väderstreck och avslutas med trådnamnets 4st sammanhängande versala bokstäver....

Svarar din säljare inte på en vecka så skulle jag se mig om efter en annan.

Max 1 timme för ett svar under dagtid ska man kunna kräva.

Annars är det ingen seriös säljare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in