2020-11-06, 02:28
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Blir inte Trump automatiskt omvald om det blir lika?

Jo, men inte för att han är president utan för att GOP har korrekta säten i representanthuset
Medlem
Ondahamsterns avatar
När vart Arizona låst?

Den är blå nu enligt associated press
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Inte säkert att han blir insläppt i ryssland. Vad bryr sig Putin o gänget om en skyskrapa mer eller mindre i Moskva. Får han gå i exil så kommer dom nog bara förnedra honom ytterligare i ren skadeglädje.

Ja går han i exil så förlorar han ju allt oavsett och får jobba resten av livet som lastbilschaufför eller vända burgare.
Medlem
TKD_1337s avatar
Fusket i Arizona fortsätter:

Citat:
This is big. Pima county, the liberal stronghold of Arizona, just posted 28,344 ballots. Breakdown
Biden: 13,045 (46%)
Trump: 14,484 (51.1%)

Trump now trails Biden by 56,547 in Arizona.

https://twitter.com/Garrett_Archer

Eller hur var det nu republikanerna resonerade?

Citat:
Apache county just posted 2,223 ballots. Breakdown:
Biden: 1,805(81.2%)
Trump: 396 (17.8%)

This county encompasses the Navajo Nation. Trump now trails Biden 57,844

https://twitter.com/Garrett_Archer/status/1324521104539439105
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Fråga Kanye West?

Kanye West 2024!
2020-11-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Förutom allt det viktiga Biden är bättre på, hur kan någon hålla tummarna för att någon vinner ännu ett amerikanskt presidentval med färre röster än sin motståndare? Så mycket för republikanernas kärlek till demokrati. Biden har just nu nästan fyra miljoner fler röster och går mot att ha nästan det dubbla!
. Du fattar ju ingenting. Det heter förenta staterna...

På grund av hur poläriserat detr så hade det inte varit någon vits med att alla stater röstar om popular vote avgör då vissa är 80% demokratiska och mycket större befolkning.
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det krävs dock att man har pengar för det, han kommer att få ekonomiska problem tack vare Deutche Bank som ska köra inkasso så fort han lämnar ämbetet den 20:e Januari 2021, sedan är det bara en fråga om vad alla andra som han är skyldig pengar till kommer att göra.

Det är lite därför jag poängterar att jag tycker smått synd om honom, han är inte direkt en ungtupp och hans image är permanent förstörd, namnet Trump är för stunden så pass smutsigt att det lär smutsa ner alla hans släktingars framtid.

Detta ovanpå att han lär få sälja av en jävla massa byggnader, ingen lär vilja göra byggavtal med honom just för att hans image är förstörd och alla vet att han är utblottad (liten överdrift men du förstår vad jag menar) allt det där är ovanpå att han eventuellt riskerar att åtalas för skattebrott och en jävla massa annat.

Men med det sagt så tror jag att chansen är större att han bildar Trump TV där han får prata om allt han vill prata om tills hans hjärta inte längre orkar, han lär anställa folk som Tucker Carlson, Alex Jones (okej inte ens jag tror han lär förvärva honom) och andra gelikar som han tycker om vilket faktiskt i slutändan kan bli en succé speciellt om hans följare fortsätter att vara lika lojala.

Karln har ju fått så många chanser tidigare under sitt liv, han kan ju inte leva hela livet genom en räkmacka.

Nej, som fd. president blir han benådad och fortsätter med TV, som du säger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Precis, det är i USA, och du verkar veta allt om hur det går till där borta, eller inte.
Det finns mycket att säga om både Trump och Biden, dom är båda ansvariga för ett och annat men folks beteende ute på gatorna ansvarar dom inte för, det är varje enskild individs eget ansvar. Det Amerikanska samhället är otroligt polariserat och all skit som händer ute på gatorna orsakas av både höger och vänsterfolk.
Amerikanerna har det samhälle dom förtjänar, och jag är jävligt glad över att jag inte bor där.
Men att Trump försvinner från presidentposten är bra för fler länder än bara USA.

Lol vilken jävla fjant!

Du vet alltså enligt egen utsago vad gaslighting betyder. Men du vågar inte svara på frågan?

Den sista som är ansvarig för vad som skett i USA den senaste tiden har iaf varit Trump.
Biden o demokrater däremot har agerat ”duktiga enablers”.

Då ska dom inte gnälla sen om våld i USA blir till vardag.
2020-11-06, 02:30
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
För att Bashar al assad är inte en skön lirare och använder vit fosfor.
Det blev ju nåt märkligt jävla allafrontskrig där turkiet ville döda kurderna, isis ville döda kristna och kurder, assad ville döda kurderna och IS, och ryssland ville döda alla som inte var SDF.

Det är en jävla rövregion sedan USA la sig i även om den var det innan också med diktaturer etc.

Det kom s lägligt med fosfor efter Obamas hot om invasion 😂
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det har du redan stenkoll på. Det är din största inkomstkälla! Svär att du satt och backade horungarna på reddit också, din tjocka lilla tönt. #freeMaxwell visst?

https://www.theguardian.com/us-news/2020/jul/21/donald-trump-ghislaine-maxwell-i-wish-her-well

#TRUMPWISHESMAXWELLWELL
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Ännu en arg MAGA-flinga till vår cringe compilation https://twitter.com/w_terrence/status/1324474260245676032
Den här är kanske min favorit än så länge: *SNAP*
https://www.youtube.com/watch?v=regYAyiaBfs
Citat:
BBQ BEER FREEDOM
Den där trötta sucken från kommuntjänstemannen, det märks han har sett mycket sånt där nu senaste tiden...
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
När vart Arizona låst?

Den är blå nu enligt associated press
Inte klar enl. CNN, NYT, FOX..

Men ja, AZ blir Democrat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto