Citat:
Ursprungligen postat av
kato85
Oroa dig inte, han kan nog ro hem feta fastighets-deals med Putin, Mohammed Bin Salman och alla andra mördare han bögat med under de senaste 4 åren.
Det krävs dock att man har pengar för det, han kommer att få ekonomiska problem tack vare Deutche Bank som ska köra inkasso så fort han lämnar ämbetet den 20:e Januari 2021, sedan är det bara en fråga om vad alla andra som han är skyldig pengar till kommer att göra.
Det är lite därför jag poängterar att jag tycker smått synd om honom, han är inte direkt en ungtupp och hans image är permanent förstörd, namnet Trump är för stunden så pass smutsigt att det lär smutsa ner alla hans släktingars framtid.
Detta ovanpå att han lär få sälja av en jävla massa byggnader, ingen lär vilja göra byggavtal med honom just för att hans image är förstörd och alla vet att han är utblottad (liten överdrift men du förstår vad jag menar) allt det där är ovanpå att han eventuellt riskerar att åtalas för skattebrott och en jävla massa annat.
Men med det sagt så tror jag att chansen är större att han bildar Trump TV där han får prata om allt han vill prata om tills hans hjärta inte längre orkar, han lär anställa folk som Tucker Carlson, Alex Jones (okej inte ens jag tror han lär förvärva honom) och andra gelikar som han tycker om vilket faktiskt i slutändan kan bli en succé speciellt om hans följare fortsätter att vara lika lojala.