2020-11-06, 02:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det finns exempel på röster som räknats med valsedlar som tillhör människor som avled i slutet av 1990-talet.

Det är detta som JOE BIDEN menar med att "Alla röster måste räknas".

Har vi några bevis på detta dock?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Stödjer Biden, men Pence är faktiskt en korrekt och intelligent politiker, även om hans ideologiska ståndpunkt kanske till och med är mer åt höger än Trump själv (tror inte ens Trump själv vet var han står i vissa frågor)

Jag kan inte se någon annan kompetent kandidat från Republikanerna som kan ta an nästa presidentkampanj.
Eventuellt Mitt Romney.

Du kan inte enbart vara intellektuell. Pence är inte folklig. Mitt Romney kommer aldrig ställa upp igen. Ted Kruz blir nog nästa.
Avslutad
Demokraterna kan inte sluta fuska och det är bra att hela världen ser vad vänsterpolitik innebär, den vänsterpolitik som totalförstört ett av världens bästa länder i Sverige. Fusk, korruption, pedofili, mytomani, massinvandring, skattechock, upplopp, bränder, våldtäkter, krig och flyktingströmmar, feminism, anti-vit attityd osv. Nu kör vi globalisterna inför rätta igen och vädrar dess offentliga byk öppet.

Det är hög tid att förbjuda vänsterpolitik i världen.
2020-11-06, 02:23
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youholic
Ett Hasbara (troll) är någon som så postar Israel positiva propaganda betalda av Israel. (mer på https://en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_Internet_propaganda).

Ingen president har varit så bra för Israel som Trump så det var konstigt att han trodde det om dig. Kanske var det någon slags freudiansk felskrivning och han undrade hur mycket betalt han kunde få för sitt skrivande?

Du måste kunna skilja mellan geopolitik och meta/kulturkampen. Ja Trump är en zionist puppet. Men jag vill inte se pedofili legaliserat (det räcker och blir över med all liknande skit vi redan har).

Med tanke på hur många gånger jag tvingats försvara Trump bara i denna tråd så ja, hade kunnat tjäna ett par shekels.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Ännu en arg MAGA-flinga till vår cringe compilation https://twitter.com/w_terrence/status/1324474260245676032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Problemet är att vita cuckservatives inte slår tillbaka. Mycket snack om Proud Boys/Gay Boys som egentligen är ett gäng rätt cringiga lönnfetton i röda kepsar.

Erkänner sig Trump besegrad och lämnar vita huset, kan jag lova dig republikanerna vinner aldrig igen. Vid nästa val har Harris fyllt på landet med X antal miljoner negrer och sandnegrer - precis som i västeuropa där den antivita vänstern fyller på med valboskap från turd world countries.

Konservatismen är svag och handlingsförlamad. Radikala problem kräver radikala lösningar

Det är inte cuck. Det är cuck att som antifa inte ha någon som helst självkontroll. Tror du dom skulle ha någon chans om det blev en riktigt fight någon dag?

Dom e Rattas som sagt. Enda gången dom vågar ge sig på någon är när dom är flera mot en.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Inte långt kvar tills hela kartan blir röd, trump vänder nu i alla delstater
Ja hela kartan blir röd! Skål för din feberdröm!
Medlem
Ondahamsterns avatar
Jag tror i slutändan att demokraterna ska tacka Jo Jorgensen för att hon saboterade Trumps chanser att bli omvald, hon verkar ha fått mellan 1-3% i alla stater och då hon är libertian så är det från republikanerna som hon har plockat
2020-11-06, 02:24
Medlem
Eoppoyzs avatar
Om Trump vinner Pennsylvania, North Carolina, Alaska, men förlorar Georgia, så måste han vinna Arizona och Nevada, för att det ska bli oavgjort. Men då blir Biden ändå president medan Trump blir vicepresident. Detta är dock högst osannolikt.
2020-11-06, 02:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Men det är väl inte så ofta matchresultatet i fotboll ändras, och vinnaren av matchen, efter att matchen har blåsts av?
Nej, eftersom att då har fusket blivit klart först månader efteråt. Men spelare, tränare och dommare har fått böter och utestängningar pga fusk, och klubbar har diskats pga av fusk vissa klubbar har även blivit tvångsnedflyttade en division pga fusk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Men vad bra! Då borde du ha någon koll på vad gaslighting är!

Förklara då för mig vad för drag såna som Biden uppvisar. När han vägrar ta avstånd ifrån BLM o Antifa när dom tillåts gå runt o misshandla folk på gator, bränna ner städer. Och man påstår att felet ligger på Trump. Att det skulle vara hans goons som är ute där.

O vänsterfolk har suttit o dragit exakt samma visa här.
Att det skulle vara Trumps fel att alla härjar. Noll hänsyn att Trump har försökt stoppa det, men demokratiska ledare i diverse delstater har nekat hjälp o låtit dom hållas o sen skyllt allting på Trump.

Det är gasligting 101 det där..

O Biden stödjer det.

Förövrigt skiter jag väl i hur det går till här i Sverige? Det där är i USA om du inte förstod det.

Precis, det är i USA, och du verkar veta allt om hur det går till där borta, eller inte.
Det finns mycket att säga om både Trump och Biden, dom är båda ansvariga för ett och annat men folks beteende ute på gatorna ansvarar dom inte för, det är varje enskild individs eget ansvar. Det Amerikanska samhället är otroligt polariserat och all skit som händer ute på gatorna orsakas av både höger och vänsterfolk.
Amerikanerna har det samhälle dom förtjänar, och jag är jävligt glad över att jag inte bor där.
Men att Trump försvinner från presidentposten är bra för fler länder än bara USA.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Demokraterna kan inte sluta fuska och det är bra att hela världen ser vad vänsterpolitik innebär, den vänsterpolitik som totalförstört ett av världens bästa länder i Sverige. Fusk, korruption, pedofili, mytomani, massinvandring, skattechock, upplopp, bränder, våldtäkter, krig och flyktingströmmar, feminism, anti-vit attityd osv. Nu kör vi globalisterna inför rätta igen och vädrar dess offentliga byk öppet.

Det är hög tid att förbjuda vänsterpolitik i världen.
Det räcker liksom där. Trump kan vara den vidriga narcissist han målas upp som av vänstermedia. Alternativet är resor värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in